Em podeu passar la plantilla a mi tambe siusplau? Mercii Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.
Bzp va escriure: Crec que vas errat, el diferencial no saltarà perquè no hi ha fuga de corrent. Però l'IGA no té res a veure amb el ID, l'IGA és un magnetotèrmic, i en aquest cas la part magnètica saltarà per un augment d'intensitat brutal, teòricament parlant infinit. La part magnètica, la bobina, és la que salta quan hi ha un curtcircuit... per tant l'IGA i el PIA pot saltar. La cosa és... podem creuar dos cables i no passarà res? Això és absolutament impossible.
Jo coincideixo en que el diferencial no saltarà, hem de considerar que el cos humà sera una R, saltarà el IGA? per cascada possiblement, però el que saltarà serà el PIA del cirqüit, però atenció!: quan superi els ampers! i això representa que la persona segurament serà morta ja! recordeu la sensibilitat dels diferencials està 30mA... imagineu que serà per la salut per exemple 25 Ampers.
A mi també si algu em pogués enviar la plantilla al correu Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.. Gràcies!!