Bones companys, avui m'han contestat del ICC i m'han afirmat que es un pic que es pot trobar dins les dos serralades corresponents. No adjunto la copia del email ja que crec que seria una mica extrany que tots presentsim un email de ICC.
Aixi doncs la plantilla de la impugnacio seria la seguent:
Pregunta 86 del model A
En quin sistema muntanyenc català trobem el cim del Comabona?
A-Pirineu.
B-Prepirineu.
C-Serralada prelitoral.
D-Serralada transversal.
En aquest cas El model A dona com a bona la resposta B la qual dona peu a molta discrepància ja que si anem al mapa oficial del ICC (
www.icc.cat/vissir3/) i ens apropem al pic de la Comabona (El ICC ens dona les cordenades UTM del cim com a X: 394983.67 i Y: 4682058.95) podem veure clarament que esta situada just per damunt de la Serra del Cadi.
Aquesta serra esta situada als Prepirineus però com podem apreciar al mapa el cim de Comabona es troba lleugerament per damunt del final de aquesta agafant una petita part dels Pirineus, donant peu a una gran confusió en les respostes ja que podem trobar el pic en els dos sistemes que dona com a resposta( Pirineus i Prepirineu).
Tambe exposo com a referencia la pagina oficial de promoció del turisme als pirineus de la Generalitat de Catalunya(
www.catalunya.com/pirineus-3-1-9?language=ca) on podem trobar una llista de tots els municipis que alguna part del seu territori formen part del sistema dels Pirineus, i on podem trobar el municipi de Montellà i Martinet on el Pic de Comabona te part de la seva extensió territorial.
Aixi doncs, tant jo com alguns companys meus pensem que per la confusió que porta un Cim que esta situat entre dos serres i on les dos respostes donades al examen es poden donar com a correctes, demanen la revisió de aquesta pregunta i la corresponent impugnació de la pregunta.