Crec que han dit els 6º per que entenen que l'amplada es la horitzontal. Segons diccionari: De les dues dimensions d'una figura plana qualsevol, la més petita, que forma angle recte amb la més gran o llargària Però com dieu a voluntari diu literal que són 8º. Crec que les dues respostes poden ser valides. Considero que s'hauria d'anular aquesta també.
A la diligencia diu : Contra aquest acte les persones interessades poden interposar recurs d’alçada d’acord amb el que estableixen els articles 121 i 122 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, davant l’òrgan competent del Departament d’Interior, en el termini d’un mes a partir de l’endemà de la seva publicació.
Si algú ha fet mai un recurs d'alçada i pot explicar com funciona seria d'agrair. Però imagino que serà semblant a les impugnacions. Sinó serà trucar i preguntar al departament.
Ja he escrit la impugnació d'aquesta correcció errònia i la duré demà pel matí a Interior, si algú vol que li envii que em faciliti el seu correu electrònic.
Ei SergiMT et deixo el correu: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.
També l'enviaré avui mateix.
Des de convocatòries diuen que ha anat un expert i ha donat la de 6º longitud com a bona. Que el temari de bombers voluntaris estava equivocat...
Pim Pam
montor va escriure: Des de convocatòries diuen que ha anat un expert i ha donat la de 6º longitud com a bona. Que el temari de bombers voluntaris estava equivocat...
Pim Pam
Si es així, l'haurien d'haver impugnat ...
Per cert, acaben de publicar això :
21/05/2019
S'informa que atès que s'ha detectat una errada en la lectura òptica dels models C i D, avui es publicaran novament els resultats de la 1a prova i les persones convocades a la 2a prova, física.
Bon dia, jo tampoc entenc res, si ha donat lloc a dierents interpretacions és claríssim que l'haurien d'haver anul.lat, però assegurar que la correcta és la de 6 graus de longitud em sembla subrealista. Passo el meu mail, Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la..
Es vergonyós, que tinguin la resposta tant en el temari de voluntaris com el del propi ISPC, el mínim que tindrien que fer és impugnar la pregunta i tirar de la última de les de reserva, injust...
Hola.
Jo vaig trucar. i em van dir que amb aquesta pregunta es va reunir el tribunal abans de decidir que es cambiara la resposta i que possiblement hi hagi un error en redactar el temari de bombers voluntaris.
jo els vaig dir que si creuen que hi ha un error la culpa és d'ells ja que no parlem d'un temari de cap acadèmia sinó d' un temari de l'escola oficial.
llavors haurien d'assumir que és un error seu i anul·lin la pregunta.
crec jo.
Aixi que jo també fare un recurs.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Aaron Fisiomber
He trucat al departament i m'han comunicat que lo millor es fer una impugnació al registre oficial més proper al domicili i enviar una copia al correu per tal agilitzar el procés.
Em podeu passar a mi també el text per a la impugnació? Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.
Jo...., amb dni.... i domicili a...., aspirant al procés selectiu d'accés a bomber/a de l'escala bàsica 81/19
Manifesto: Que per mitjà del present escrit formulo la expressa impugnació de la pregunta 50 del model C juntament amb la rectificació publicada el passat dia 20 de maig de 2019.
50) En el sistema de coordenades UTM, la divisió de la superfície terrestre en franges verticals s’anomena FUS UTM, i la divisió de la superfície terrestre en franges horitzontals s’anomena ZONA UTM. Podries assenyalar quina és l’amplada en graus de la ZONA:
a) 8º de latitud
b) 8º de longitud
c) 6º de latitud
d) 6º de longitud
Hi ha 2 motius per impugnar la rectificació i la pregunta en sí mateixa:
Motiu 1: Al temari oficial per l'accés a bombers voluntari amb segell de l'Institut de Seguretat Pública de Catalunya (annex 1) diu textualment:
"Les divisions de la superfície terrestre en franges horitzontals s’anomenen ZONES UTM. Cada zona té una amplada de 8º de latitud. Hi ha un total de 20 zones, que s’identifiquen per una lletra. A la lletra N és on comença l’hemisferi nord"
D'aquí s'extreu que la pregunta dóna com a bona la resposta "a", havent d'anul·lar la rectificació. O anul·lar la pregunta en cas haver-hi diferents interpretacions.
Motiu 2: Agafant de referència Catalunya, que està al Fus 31, Zona T, el Fus 31 és un rectangle de 6º de longitud per 166º de latitud, igualment aplicable a la resta de fusos (tret de les zones més polars) i la zona T és un rectangle de 360º de longitud per 8º de latitud, igualment aplicable a la resta de zones. Si l'amplitud es llegeix en longituds, les zones tenen una amplada de 360º de longitud, si l'amplitud de les zones es llegeix en latituds, tindran una amplada de 8º de latitud, en cap cas de 6º de longitud.
D'aquí s'extreu que la resposta és impugnable éssent correcta la "a" o la totalitat de les respostes incorrectes i havent d'anul·lar la rectificació o canviar-la per la següent pregunta de reserva.
Demano: Que en cap dels casos es doni com a resposta bona la "d" 6º de longitud i que es valori la possibilitat d'anul·lar la pregunta donant pas a la següent de reserva.
En cas de no ser així, demano la justificació amb la qual s'ha arribat per rectificar la pregunta i donar per bona la resposta "d" amb la font que així ho demostra.