Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3

TEMA:

Correcció Errònia fa 7 anys 2 mesos #65652

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Correcció Errònia fa 7 anys 2 mesos #65654

És molt fort que a 1 dia mig de les físiques i després d'haver impugnat 9 preguntes, avui decideixin impugnar-ne una més. No és massa serios, per lo seriosos que ens fan ser a nosaltres amb cada detall.

Correcció Errònia fa 7 anys 2 mesos #65655

I és molt fort que hi ha gent que ara es queda fora, ara a dins, ara a fora... estem marejats i fastiguejats!!!

Correcció Errònia fa 7 anys 2 mesos #65658

Es una vergonya ...

Salut

Correcció Errònia fa 7 anys 2 mesos #65659

Ojo amb la distribució dels dos dies... a mi m'han canviat del dia 25 al dia 26... deu ni do com l'han liat.

Correcció Errònia fa 7 anys 2 mesos #65660

Vergonya és poc. Són una institució on teòricament qui fa l'examen i porta tota la gestió hauria de ser gent professional, però no, són gent bastant limitada en allò que haurien de saber fer; que per algo tenen aquest càrrec i cobren. Uns quants companys han passat d'estar fora, dins i fora en qüestió de 72 hores. Ells (els dinosaures) no ho saben i els hi és igual, però la gent pateix i fa molts sacrificis com perquè uns inútils no sàpiguen fer les coses i juguin amb els sentiments d'aquesta manera.
Una acadèmia que la porten poques persones com és el cas de Ràcord, els hi fot mil voltes a l'hora de dissenyar un examen, tenen la decència i professionalitat de preocupar-se de buscar i buscar tot allò que pregunten... i a conseqüència no tenim collons ni ovaris d'impugnar més de 2 o 3 preguntes.

Un examen amb 10 impugnacions és una BROSSA d’examen i no hi ha més a dir al respecte. Volen liar la troca amb els redactats i el problema és que segurament no tenen el nivell lèxic i gramàtic com per fer-ho.

Així no! això no és gens seriós i sap greu perquè qui surt perjudicat som nosaltres. Han de canviar les coses per la propera oposició, tots ho sabem... però també sabem que aquesta oposició hauria de ser impugnada integralment per ser justa. Òbviament no hi haurà un consens com a col•lectiu opositor, però estaria bé fer-hi una reflexió.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: mataix

Correcció Errònia fa 7 anys 2 mesos #65661

Jo he estat fora amb l'examen mal corregit, dins, i ara fora. Faré una queixa...almenys per les formes... Som alguna cosa més que un número!
Si algú està igual i voleu ajuntar-voa per la queixa...ja direu

Correcció Errònia fa 7 anys 2 mesos #65669

Desde UGT demanen que declarin nula la prova per haver impugnat més d'un 10% del contingut. Personalment ho veig complicat però vist el que ha passat tampoc m'estranyaria.

Correcció Errònia fa 7 anys 2 mesos #65673

La veritat que la gestió de la oposició ha sigut una vergonya. Jo espero qualsevol cosa!!

Correcció Errònia fa 7 anys 2 mesos #65674

Hola,

Estic d'acord en que no s'ha fet de la millor manera posible i que hi han coses per millorar. L'objetiu dels opositors i dels sindicats hauria de ser fer una critica constructiva i proposar millores concretes amb l'objectiu de fer una opo curta, rapida i eficaç.

Us recordo que a tots (jo el primer) ens va semblar molt be que aquesta oposició fos més rapida de l'habitual, sense prova de conducció i TANT DE BO la següent sigui igual que aquesta, sense mesos d'espera entre prova i prova.

Ens queixem per tot i a vegades no valorem el que tenim. Si ens queixem tant fermament i exigim tal i com s'esta fent, potser el més senzill per la DG es tornar al model anterior de oposició, amb prova de conducció i una durada de molts mesos, d'aquesta manera ells tornaran a tenir temps per organitzar millor i nosaltres ens tornarem a queixar per plaços exagerats entre prova i prova.

S'ha de treballar per a que la següent oposició sigui similar a la actual, amb plaços ajustats pero intentant no cometre les errades actuals, res més.

Salut,
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Frank

Correcció Errònia fa 7 anys 2 mesos #65676

Estic d'acord amb el teu argumentari, i voi deixar clar que prefereixo aquestsñ model de opo.
Però hem de tenir present que part dels fets que comentes són inplantats per requeriments del servei, no per fer-nos un favor.

Sempre es treballa menys fent les coses bé, que ràpid!
Salut
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: newbie

Correcció Errònia fa 7 anys 2 mesos #65678

OAK va escriure: Desde UGT demanen que declarin nula la prova per haver impugnat més d'un 10% del contingut. Personalment ho veig complicat però vist el que ha passat tampoc m'estranyaria.

Enllaç?

Correcció Errònia fa 7 anys 2 mesos #65680

desde UGT no saben ni que volen, si hi han 10 preguntes de reserva es per que es pot arrivar a anul·lar unes 10 preguntes no? Demanar que s'anuli la prova no te ni cap ni peus.

Correcció Errònia fa 7 anys 2 mesos #65681

No té cap sentit anul·lar la prova. Seria extremadament injust pels que estan dalt i també contrari a tot el que representa la oposició.
Fins i tot en el cas que de les 100 preguntes +10 de reserva, s'impugnessin vint preguntes, es faria la nota en base a 90 i llestos.
L'única manera d'anul·lar una prova seria demostrar que algú tenia les respostes o algun tipus d'avantatge evident, i això no ha passat.
Dubto que UGT estigui demanant això, es mes probable que sigui un rumor d'aquests que tant sovint inunda el món bomberil.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Miki NPK

Correcció Errònia fa 7 anys 2 mesos #65683

Estic totalment d'acord que hi ha coses que s'han millorat, fer una opo més curta, penjat d'un inici les dates previstes, eliminar conducció...
Però no es pot fer un examen amb 10 preguntes (o més!) malament! i penjar les notes dilluns i el cap de setmana físiques!
A més... penjar 3 vegades les llistes i gent que ara es queda fora i ara dins... Som alguna cosa més que un número...

• Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3
Temps de càrrega de la pàgina: 0.227 segons
Gràcies a Fòrum Kunena