Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA: Recomanacions clíniques per operar-me de miopia?

Recomanacions clíniques per operar-me de miopia? fa 3 mesos 4 dies #66012

• lidia.se
  • Avatar de lidia.se Autor del tema
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 10
  • Gràcies rebudes: 0
Hola a tothom!

No porto molt amb les opos (encara en procés amb el carnet C...), però estic ja pensant en operar-me de miopia, tot i que en tinc poca, per poder passar les proves mèdiques.
Algú que hagi passat l'peració em pot recomanar alguna clínica per Barcelona i/o voltants?
M'estic informant de moment per internet, i m'agradaria saber opinions, bones/males experiències, apart de guiar-me pels preus.

Apart d'axiò, si algú vol donar qualsevol consell de cara a l'operació o explicar la seva experiència, seria genial!

Moltes gràcies d'avançat

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Les Cookies ens faciliten poder-vos donar un bon servei. Amb l'ús dels nostres serveis acceptes l'ús de les cookies.

Recomanacions clíniques per operar-me de miopia? fa 3 mesos 4 dies #66013

Jo em vaig operar a la IMO, vaig aplicar la teoria de que si es mas caro, es por algo. No sempre es aplicable, pero no sé, amb els ulls volia anar sobre segur...

Recomanacions clíniques per operar-me de miopia? fa 3 mesos 4 dies #66015

Bones!
Jo hem vaig operar el 2016 a la clínica Baviera i realment la desició més bona que he pres en temps. Hem va anar molt bé. El tracte del personal de la clínica també molt bé. Pel que fa al preu, crec q van ser uns 1500 que ho pots pagar crec que era durant un any. Pel que escolto en falques de ràdio fan descomptes sovint.
Espero que vagi bé i ànims! És una operació que dura poc temps i surts com nou. Un gran canvi!

Recomanacions clíniques per operar-me de miopia? fa 3 mesos 3 dies #66018

• Genís1414
  • Fora de línea
  • Navegador Expert
  • Navegador Expert
  • Missatges: 89
  • Gràcies rebudes: 35
Bones, jo em vaig operar a l'Institut Català de la Retina, i tot molt bé, 1650€ entre primera visita, operació i 3 visites postoperació. T'operen en 10 minuts, gens dolorós, i en una setmana ja hi veia pràcticament perfecte.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: alpo

Recomanacions clíniques per operar-me de miopia? fa 3 mesos 1 dia #66027

• Elnou
  • Fora de línea
  • Navegador Expert
  • Navegador Expert
  • Missatges: 113
  • Gràcies rebudes: 15
Hola,

Jo em vaig operar a Barraquer. En total vaig pagar 1500 euros. A mi em van explicar que hi havia dues formes d'operar:
1-La "tipica", tallen cornea, fan laser i tornen a posarte la cornea.
2-La "d'abans", llimen la part superficial de la cornea (epiteli), fan laser directament i es recupera el epiteli.

Em van recomanar la segona, ja que tot i que la recuperació és més lenta, es molt més segura perque no deixa cicatriu com la primera (no hi ha tall), no hi ha risc de que amb un cop o rascada es deformi la cornea (no hi ha zona cicatritzada pel tall). Pero la recuperació es molt més lenta. En el meu cas (30 anys i bon estat de salut i bons habits) vaig trigar 3 mesos en recuperar el 100% de la vista. Les dues primeres setmanes van ser molt dures perque veia molt malament (tot i que cada dia millor) i després es requereix temps per a que l'epiteli es vagi regeneran de forma natural.

Ara be, als 3 mesos em vaig fer la revisió de la feina on em van dir que tenia una agudesa del 120%. Diuen que et pot quedar algo d'estigmatisme (es la rugositat del epiteli) i aixo depen de cada persona, pero en el meu cas em va quedar 0.

Un any i mig després segueixo veient bé, 120% a les revisions, no tinc cap molestia i les llums no em molesten mes que abans ni res aixi. Ara em posso gotes lubricants abans d'anar a dormir pero ho faig ja "per vici" més que per necesitat real...

En fi, jo ho recomano, pero també aconsello fer-ho el més aviat possible (si ho vols per les opos) i paciencia per a una bona recupració.

Salut,
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: lidia.se

Recomanacions clíniques per operar-me de miopia? fa 3 mesos 1 dia #66029

Hi ha una altre opción, les lents orto-k.

Salut.

Recomanacions clíniques per operar-me de miopia? fa 3 mesos 1 dia #66037

Ei Elnou, quanta miopia tenies? És a dir, quantes dioptries?

Recomanacions clíniques per operar-me de miopia? fa 3 mesos 22 hores #66039

• Elnou
  • Fora de línea
  • Navegador Expert
  • Navegador Expert
  • Missatges: 113
  • Gràcies rebudes: 15
Tenia miopia i estigmatisme. Mipia 2,5 i 3,5 al ull dret i al ull esquerre respectivament. I estigmatisme 1 i 1,25 a cada ull.

Ara tinc 0 de miopia i 0,25 d'estigmatisme en un ull segons em van dir en persones sanes normales el estigmatisme es entre 0,25 i 0,5 per ull i un 1 d'estigmatisme equival a 0,25 de miopia a efectes practics.

En principi amb una operacio de laser t'ha de quedar 0 de miopia ja que es precisament la correcció que es fa. Tot i que amb els anys pot tornar a sortir degut a la deformació continua del ull. El més habitual es que no surti practicament res de miopia i que amb els anys tinguis vista cansada.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: alpo

Recomanacions clíniques per operar-me de miopia? fa 2 mesos 3 setmanes #66053

• lidia.se
  • Avatar de lidia.se Autor del tema
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 10
  • Gràcies rebudes: 0
Moltes gràcies a tots per les respostes!!!!! M'han resultat molt útils :))

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.160 segons
Gràcies a Fòrum Kunena

Les Cookies ens faciliten poder-vos donar un bon servei. Amb l'ús dels nostres serveis acceptes l'ús de les cookies.
Més informació. Ok