Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA: Preparació físiques castelldefels o zones properes

Preparació físiques castelldefels o zones properes fa 2 mesos 4 setmanes #66049

• sergi2323
  • Avatar de sergi2323 Autor del tema
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 16
  • Gràcies rebudes: 2
Bon dia, em costa trobar informació sobre acadèmies que donin formació de físiques per castelldefels o pels seus voltants, se que esta llorenç que dona més o menys per l'hospitalet o feste fort però em queden una mica lluny i volia saber si algú en coneix alguna més aprop.

Moltes gràcies a tothom d'avantmà!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Les Cookies ens faciliten poder-vos donar un bon servei. Amb l'ús dels nostres serveis acceptes l'ús de les cookies.

Preparació físiques castelldefels o zones properes fa 2 mesos 3 setmanes #66054

bona tarda,
per si t'interessa, estic muntant un grup per fer les físiques per lliure.

Estic buscant un local o un lloc públic per la zona de Castelldefels, viladecans, gava, el més proper a aquesta zona per poder muntar el circuit d'agilitat.

La idea del grup (ja som uns quants) és que entre tots comprem el material (el més semblant als que ens trobarem el dia de la prova) i que paguem el lloguer del local.

Atès lo cares que són les acadèmies i el temps tan ajustat que donen, crec que també ens estalviariem diners entre desplaçaments, quotes i el temps de desplaçament.
D'aquesta manera sempre podriem entrenar quan poguessim nosaltres, no amb horaris ajustats.

Si estàs interessat enviem un correu a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. i parlem.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.143 segons
Gràcies a Fòrum Kunena

Les Cookies ens faciliten poder-vos donar un bon servei. Amb l'ús dels nostres serveis acceptes l'ús de les cookies.
Més informació. Ok