Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Començament escola 16 Abril fa 6 anys 7 mesos #67088

• jowybs
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 81
  • Gràcies rebudes: 19
Seguint en la línea de la casa danar canviant tot cada vegada, ara els que fem només l'escola parcialment comencem el dia 16 d'Abril (avui m'ha arribat la notificació), se suposa que els companys que fan tota l'escola estaran generant mèrits per un futur concurs de trasllats per exemple? O només comptabilitza desde les pràctiques i començarem junts.
Gràcies!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Començament escola 16 Abril fa 6 anys 7 mesos #67089

• Aaron Fisiomber
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 86
  • Gràcies rebudes: 28
tinc entès que comences a acumular mèrtits a partir del nomenament que ens faran després de pràctiques a tots conjuntament.

Començament escola 16 Abril fa 6 anys 7 mesos #67090

pues modifico el comentari, sembla que he ferit sensibilitats....

Començament escola 16 Abril fa 6 anys 7 mesos #67091

• jowybs
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member

Mabu va escriure: Nano, si no et sembla be pots renunciar, al 251 li farás un favor

Molt bona aportació company! Sembla que un cop pases la opo ja no pots preguntar cap dubte 😂 espero que algun dia entris i ja tinguis tot claríssim i et deixi d'importar tot a la vida! Ànims

Començament escola 16 Abril fa 6 anys 7 mesos #67092

• Miki NPK
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 379
  • Gràcies rebudes: 155
Mabu, aquests comentaris sobren...
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Aaron Fisiomber

Començament escola 16 Abril fa 6 anys 7 mesos #67096

Jo també crec que els merits pel concurs de trasllat seran a partir del nomenament.
El que si que començaran a cobrar triennis 3 mesos abans perque estan donats d'alta a l'administració pública abans🤣😂😅. S'ha de tenir en compte tot no? Es broma.
A mi la veritat m'agradaria fer el curs i no quedarme amb la formació que ens van donar a voluntaris. Sento que s'ensenyaran mes coses i més completes i a sobre me les perdo esperan a casa i no avançan com a minim... Vaig haver d'aguantar comentaris com, sou voluntaris aixo no ho fareu perque arribaran els professionals en ajuda, doncs ara em quedo amb menys formació que els demés. A part que en fotos del curs de la 81/18 he vist que han visitat i fet més activitats amb més profunditat.
En fi paciencia i alegria i ja aprendrem a parc, som uns afortunats pero ja que ho em conseguit, entenc que ens agradaria que ens formin i tractin amb les millor condicions i no que s'estalviïn feina amb nosaltres i ens aparquin a un raco.

Començament escola 16 Abril fa 6 anys 7 mesos #67099

Però has escollit tu no fer la formació sencera no? Vas demanar la excepció del curs, o t'han obligat?

Començament escola 16 Abril fa 6 anys 7 mesos #67100

• jowybs
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
Ens han obligat

Començament escola 16 Abril fa 6 anys 7 mesos #67105

ostia.... els de la 81/18 van escollir ells... Vaja putada

Començament escola 16 Abril fa 6 anys 7 mesos #67124

• Forrest Talp
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Ja hi som!
  • Missatges: 267
  • Gràcies rebudes: 203

BV20 va escriure: Jo també crec que els merits pel concurs de trasllat seran a partir del nomenament.
El que si que començaran a cobrar triennis 3 mesos abans perque estan donats d'alta a l'administració pública abans🤣😂😅. S'ha de tenir en compte tot no? Es broma.
A mi la veritat m'agradaria fer el curs i no quedarme amb la formació que ens van donar a voluntaris. Sento que s'ensenyaran mes coses i més completes i a sobre me les perdo esperan a casa i no avançan com a minim... Vaig haver d'aguantar comentaris com, sou voluntaris aixo no ho fareu perque arribaran els professionals en ajuda, doncs ara em quedo amb menys formació que els demés. A part que en fotos del curs de la 81/18 he vist que han visitat i fet més activitats amb més profunditat.
En fi paciencia i alegria i ja aprendrem a parc, som uns afortunats pero ja que ho em conseguit, entenc que ens agradaria que ens formin i tractin amb les millor condicions i no que s'estalviïn feina amb nosaltres i ens aparquin a un raco.

Crec que l'escola no compta per a triennis.

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.159 segons
Gràcies a Fòrum Kunena