Algú té idea de si es farà entrevista o no? A diferència d'altres opos, en aquesta no es menciona en cap cas la paraula "entrevista".
També es diu que la prova es puntuarà de 0 a 10 punts i que no és eliminatòria. Es pot deduir que si treus menys d'un 5/10 pots entrar si amb la teoria i les físiques i els mèrits tens prou nota per quedar entre els 250 futurs bombers?
Només et diu que seràn "un o diversos exercicis" i que es tindrà en compte el test de personalitat fet el dia del teòric.
Comor? Podeu fer el favor de llegir bé les bases si us plau!
Primer exercici teoric (minim 5/10 per passar) i psico (apte o no apte, com sempre no es sap com puntuen)
Segon exercici físiques (amb els seus respectius barems de puntuació)
Tercer exercici evaluació psicologica, amb els exercicis q creguin convenients (que seran un/s test/s de personalitat i una entrevista, i aquest any com a novetat puntua però pel q sembla no és excloent)
Psd: dubto que la evaluació psicològica no sigui excloent, no crec q pugui ser bomber/a una persona q no encaixa en res amb el perfil per molt q tregui un 10 en cadascuna de les altres proves. Deu estar incomplert aquest apartat.
Miki NPK va escriure: Comor? Podeu fer el favor de llegir bé les bases si us plau!
Primer exercici teoric (minim 5/10 per passar) i psico (apte o no apte, com sempre no es sap com puntuen)
Segon exercici físiques (amb els seus respectius barems de puntuació)
Tercer exercici evaluació psicologica, amb els exercicis q creguin convenients (que seran un/s test/s de personalitat i una entrevista, i aquest any com a novetat puntua però pel q sembla no és excloent)
Psd: dubto que la evaluació psicològica no sigui excloent, no crec q pugui ser bomber/a una persona q no encaixa en res amb el perfil per molt q tregui un 10 en cadascuna de les altres proves. Deu estar incomplert aquest apartat.
Estaria bé que les bases les llegissis tu. Veig que no t'has enterat que a la primera prova fan un test de personalitat. I el que jo he citat és directament calcat de bases. Per altra banda dius que no serà excloent (com així diuen les bases) però a la següent línia dir que dubtes que no sigui excloent. SENTRÉMONOH
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: trinyolis
Ups!! Tens raó!! No havia vist el punt 3r...
El q volia dir es q segons les bases s'interpreta una cosa però q jo crec q no serà així, q dubto q pugui passar una persona q no tregui menys d'un 5.És el q jo penso, centrant-me... I si és així doncs més fàcil pels aspirants amb mèrits q arribin al final...
Espero q tingueu molta sort i q ens veiem aviat als parcs! Salut i molta força!
Perdoneu! El meu comentari anava pel company Ñuba pero ara he entes al q es referia. Em pensava q volia dir q físiques i evaluació psicològica eren apte o no apte. De vegades escrivim abans de pensar... Perdó si he ofès a algú, el que diu el company és totalment cert, teoric mínim 5, psico i test de personalitat apte o no apte.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: newbie
Jo crec, que més enllà de que no sigui excloent, amb loajustades que van aquestesopos, ja que entres o et quedes fora per décimes, sino aconsegueixes unamolt bona nota la evaluació psicológica (8-9) com a totes les demés probes, no tens cap possibilitat.
Es netegen les mans per deixarte fora ells sense un criteri molt definit com feien abans, Ara sinó entres es perque no has arribat amb la nota
Bon dia,
a mi em sembla que l'avaluació psicològica servirà per fer pujar i baixar en el ranking a qui ells vulguin.
Un test de personalitat no es avaluable amb nota clàssica de 0 a10. És un test que genera un perfil de personalitat.
Entenc que la puntuació vindrà donada tota de l'entrevista amb els psicòlegs (o alguna prova nova, no queda clar a les bases). D'alguna manera, avaluaran del 0 al 10, en quin grau assoleixes les competències que avaluen. De totes maneres, es quelcom molt subjectiu, crec que no impugnable, i que els dona un marge enorme per a posar i treure punts a discreció.
El temps que posa a les bases fa referencia al test de coneixements tal i com jo ho entenc.
Pero quina durada tindran la prova de psicos i avaluació?
O el temps es per les tres proves???
Arturotr va escriure: El temps que posa a les bases fa referencia al test de coneixements tal i com jo ho entenc.
Pero quina durada tindran la prova de psicos i avaluació?
O el temps es per les tres proves???
100’ pel de coneixements. L’aptitudinal entre 30’ i 40’ (no se sap exactament fins que no ets allà). El de personalitat ni idea.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: furilla127, Arturotr, trinyolis
A l’examen de Bcn els van fer fer 3 psicotècnics de personalitat. Cabria la possibilitat que a nosaltres ens fessin fer un o dos dels 3 que van fer ells i llavors a la 3a prova el restant (obviament no dic que siguin les mateixes preguntes, sino el mateix tipus)
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: furilla127, Arturotr
Penso que us faran com s'està fent a bcn, incloent com a puntuable i fent mitja amb les altres 2 fases puntuables (teòric i físiques), com deia un company abans, els tests no poden ser puntuables ja que s'extrau d'ells un perfil de la teva personalitat, entenc que la fase d'avaluació psicològica puntuable serà una entrevista, en la que per mitjà d'exercicis orals (o escrits), valoraran les teves aptituds en cadascuna de les competències reflectides a les bases (amb més probabilitat en sistema oral d'avant d'un del tribunal qualificador i d'un psicòleg).
La cuestió es que si aquesta avaluació psicològica es puntuable (0/10), veiem que en la descripció de recompte de mèrits fica que el total de mèrtis acumulables seran del 10% del total de punts, i concreten, 2 punts. És una cosa que no cuadra ja que en aquesta convocatòria hi haurà, no dos, sinó tres fases puntuables que farien un total de 30 punts, cuestió que deixo per debatirla. I l'altre interrogant és que si a l'entrevista pasen 325, encara en aquesta última prova hi haurà moviment de posicions tot i que no hi haurà tall com a tal, sinó que el tall "virtual" l'entendrem com a posició 250, això si, després del recompte de mèrtis.
Això es el que passa quan es fa un copiar pegar i es fan quatre canvis, q sempre te'n deixes algun per fer...
El tema del test de personalitat es molt foll xq com digueu alguns i jo hi estic d'acord, no es evaluable xq no hi a nota sino q d'aquest se'n extreu un perfil. Però segons les bases es farà el primer dia i serà qualificat com a apte o no apte i serà susceptible de ser utilitzat en la tercera prova...
Sincerament, crec q l'han liat fort...
A mes de que no hi ha minima nota de "l'entrevista", es a dir :
8 teoric+8 fisiques+0entrevista= 5,33 de mitja
Si tens el màxim de mèrits (suposant que 10%= 3 punts) passes a tenir 8,33 i entres havent tret un 0 a l'entrevista...
Hauran d'aclarir coses. Jo si estigues al vostre lloc faria instancia demanant q aclarissin aquests dubtes xq crec q aquestes bases tenen més d'un error...
Ja sabem com funciona la gene...
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: furilla127