Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Preparació físiques Lleida fa 6 anys 2 mesos #68337

• Tonno12
  • Avatar de Tonno12 Autor del tema
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 8
  • Gràcies rebudes: 2
Bones!

Estic preparant les oposicions i m'agradaria saber en quins llocs de Lleida es poden preparar les proves fisiques (el circuit especialment) i diferentes opinions que tingueu

Moltes gracies!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Preparació físiques Lleida fa 6 anys 6 dies #68781

d'on ets? lleida ciutat?
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Tonno12

Preparació físiques Lleida fa 6 anys 6 dies #68782

• Tonno12
  • Avatar de Tonno12 Autor del tema
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 8
  • Gràcies rebudes: 2
Si

Preparació físiques Lleida fa 6 anys 3 hores #68802

Jo també sóc de Lleida ciutat i m'agradaria saber on puc preparar el circuit d'agilitat i la corda, gràcies!

Preparació físiques Lleida fa 5 anys 11 mesos #68803

• gassssss
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 128
  • Gràcies rebudes: 29
Bon dia, jo tambe estic interessat en circuit d'agilitat a lleida. Salut!

Preparació físiques Lleida fa 5 anys 11 mesos #68836

• MARXAL 89
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 83
  • Gràcies rebudes: 22
A lleida les preparen al gimnàs EKKE, jo i vaig anar i molt bé.
N'hi ha un altre de més econòmic però no recordo el nom.

Preparació físiques Lleida fa 5 anys 11 mesos #68844

Hola Nois

Jo també soc de Lleida. També m'he mirat el gimnàs Ekke però amb tot això de la Covid-19 ho he postposat una mica i em preparo pel meu compte.

Preparació físiques Lleida fa 5 anys 11 mesos #68845

Bones nois, jo també m'estic preparant, no sóc de Lleida ciutat, pero vaig anar a preguntar a tots els llocs on m'havien dit que les preparaven, us puc dir que a l'EKKE les preparen, m'han dit que molt bé, tot i l'evident cost econòmic.(Prepareu la cartera, uns 120 e al mes són segurs)
Jo estic pendent ara de l'equilibrium, al preguntar i tal, tenen instalacións petites, pero hem van donar la sensació de tenir un tracte molt personaliztat i tal, a part de que es més econòmic, el pack opos crec que són 73 aprox, amb seguiment del encarregat de prepararte, entrenament personalitzat cada tant, dieta....
La cosa es que un conegut ja ha canviat al ekke ja que amb la pandemia l'equilibrium no ha pogut disposar del pavelló on feia el circuit, i bé, aquí hem teniu també dubtant de si canviarme, ja que si, es pot preparar totes les altres coses, però sense el circuit. Per cert, si us apunteu ara sense el circuit, hem sembla que us surt a la tarifa normal que són 40 i poc.
Edito: He parlat avui mateix amb el gym de Nacional Fitness de lleida, el que han obert fa poc, i m'han comentat que també preparen opos, són 50€, per lo que es el mes barat. Ara, no tinc més info sobre el que fan i com les preparen, tindría que anar a preguntar presencialment, a part, sembla que ja estàn complets. Puto virus, al setembre sembla que obren mes plaçes.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Trispios

Preparació físiques Lleida fa 5 anys 11 mesos #68851

Gràcies RogNov!!

Per als que sou de Lleida i rodalies, si no aneu per gimnàs, esteu entrenant pel vostre compte?

Que es el que us prepareu mes?

Preparació físiques Lleida fa 5 anys 11 mesos #68852

Jo per aquestes opos estic intentant agafar una bona base física i conèixer les diferents proves. L'objectiu és passar les teòriques i arribar a fer les físiques, ja que no em va donar temps de treure'm el carnet de camió. Però per exemple el circuit d'agilitat encara no l'he provat ni una sola vegada, per això m'interessava trobar un lloc a Lleida. De moment el que estic entrenant més i de forma més sistemàtica és el tema córrer i guanyar resistència aeròbica, ja que vaig bastant peix a la Course Navette (amb molt d'esforç arribo al 10), a veure si per les properes (esperem que no triguin molt després d'aquestes) puc ser més competitiu. Salut!!

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.143 segons
Gràcies a Fòrum Kunena