Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

Impugnació pregunta 42 Model A (Motors Hibrids) fa 5 anys 10 mesos #69180

• Moltor
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 45
  • Gràcies rebudes: 7
Bones, obro fil d'aquesta pregunta per si algú em pot fer arribar la seva impuganció ben justificada.

Gràcies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Impugnació pregunta 42 Model A (Motors Hibrids) fa 5 anys 10 mesos #69181

La vols impugnar i no saps ni perqe hahaha vaia tela, espero qe tinguin una mica de sentit comú els del tribunal...

Impugnació pregunta 42 Model A (Motors Hibrids) fa 5 anys 10 mesos #69184

• CarlosRA1980
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 21
  • Gràcies rebudes: 2
Jajajaajaj! Espectacular! No cal sentit comú, no es impugnable de cap de les maneres

Resa va escriure: La vols impugnar i no saps ni perqe hahaha vaia tela, espero qe tinguin una mica de sentit comú els del tribunal...

Impugnació pregunta 42 Model A (Motors Hibrids) fa 5 anys 10 mesos #69185

Osti, quin nivell d'opositors aquest any 🤦🏻‍♂️ "holiii, vull impugnar coses perquè diuen que si no impunes no ets guai, però no sé què. Helpppp!!"

Impugnació pregunta 42 Model A (Motors Hibrids) fa 5 anys 10 mesos #69186

• ANYS I PANYS
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 52
  • Gràcies rebudes: 13
La dels vehicles híbrids també considero que és impugnable. MILD-hybrids i MICRO-híbrids no porten motor elèctric....
tot això suposant que ens parla d'híbrids ELECTRICS, cosa que no s'especificava en la pregunta. Un motiu més d'impugnació ben clara. Paraules com híbrid només defineix l'existència de dues tecnologies. Si hagúes posat híbrid, que funcionaamb GLP i gasolina, no l'estaríem impugnant oi?
És clarament impugnable,a més, no cal patir massa, sobretot tots els que les veieu tan clares, doncs les de reserva les haureu deduït igual de bé, segur.

Impugnació pregunta 42 Model A (Motors Hibrids) fa 5 anys 10 mesos #69187

• CarlosRA1980
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
Ah! Es que hi ha Híbrids sense motor elèctric?
Jo impugno la teva afirmació, la qual diu que els Milds o Micro Híbridsno porten motor elèctric

ANYS I PANYS va escriure: La dels vehicles híbrids també considero que és impugnable. MILD-hybrids i MICRO-híbrids no porten motor elèctric....
tot això suposant que ens parla d'híbrids ELECTRICS, cosa que no s'especificava en la pregunta. Un motiu més d'impugnació ben clara. Paraules com híbrid només defineix l'existència de dues tecnologies. Si hagúes posat híbrid, que funcionaamb GLP i gasolina, no l'estaríem impugnant oi?
És clarament impugnable,a més, no cal patir massa, sobretot tots els que les veieu tan clares, doncs les de reserva les haureu deduït igual de bé, segur.

Impugnació pregunta 42 Model A (Motors Hibrids) fa 5 anys 10 mesos #69188

• ANYS I PANYS
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
A quins motors híbrids et refereixes? Híbrids gnc, glp, elèctrics...? Em falta informació per a contestar amb seguretat. Impugno, de nou!

Impugnació pregunta 42 Model A (Motors Hibrids) fa 5 anys 10 mesos #69189

• Holstainh
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 134
  • Gràcies rebudes: 63
El que no porten els mild es motor d'arrencada ja que es el motor elèctric el que fa també aquesta funció.
GLP i gasolina seria bifuel.

Impugnació pregunta 42 Model A (Motors Hibrids) fa 5 anys 10 mesos #69190

• CarlosRA1980
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
Ja t'ho vaig posar en un altre post. Els híbrids, tenen motor elèctric, sigui quina sigui la combinació (serie, paralel, serie-paralel, milds...). Sempre tenen motor elèctric. Un vehicle bivalent no es un híbrid, que son als que tu et refereixes

ANYS I PANYS va escriure: A quins motors híbrids et refereixes? Híbrids gnc, glp, elèctrics...? Em falta informació per a contestar amb seguretat. Impugno, de nou!

Impugnació pregunta 42 Model A (Motors Hibrids) fa 5 anys 10 mesos #69196

Efectivament, els bivalents funcionen amb 2 combustibles diferents, no dos motors diferents!

Entra un combustible o un altre, però funciona com a motor tèrmic

Impugnació pregunta 42 Model A (Motors Hibrids) fa 5 anys 10 mesos #69197

• ANYS I PANYS
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
No m'ho invento. Mira en qualsevol web de coches o motor, catàlegs...busquis on busquis trobaràs el terme híbrid amb gnc, GLP... Concepte totalment acceptat en el món tècnic del motor. Això però no surt al llibre que estudies ni en els annexes que s'han fet.
D'aquí a que cregui, com altres persones, que la pregunta està mal formulada, falta informació precisa, i per tant, es pot impugnar i que el tribunal decideixi res més. Informació objectiva, busca en el "mundillo" del motor i em dius.

Impugnació pregunta 42 Model A (Motors Hibrids) fa 5 anys 10 mesos #69199

Mirant la normativa EURO 6 d' emissions o a la mateixa web de la DGT la única referència que trobo és

"Turismos, furgonetas ligeras, vehículos de más de 8 plazas y vehículos de transporte de mercancíasclasificados en el Registro de Vehículos como vehículos híbridos enchufables con autonomía <40km, vehículos híbridos no enchufables (HEV), vehículos propulsados por gas natural, vehículos propulsados por gas natural (GNC y GNL) o gas licuado del petróleo (GLP).
En todo caso, deberán cumplir los criterios de la etiqueta C." ç

www.dgt.es/es/seguridad-vial/distintivo-ambiental/16te.shtml

Parlem de normativa europea i de la DGT, desconec les webs de coches o els catàlegs de marca, doncs no els considero font d' informació

PD: he remenat revistes i catàlegs ( tampoc em sembla a mi la millor font perquè podria jo pensar una web amb info en 1 tarda) i tampoc ho trobo;

www.motorpasion.com/coches-hibridos-alte...-es-un-coche-hibrido

Impugnació pregunta 42 Model A (Motors Hibrids) fa 5 anys 10 mesos #69200

A les bases, on es citen els temes que entren a l'examen, en el tema 13 Mecànica de vehicles posa textualment: Altres sistemes de propulsió: híbrids, elèctrics purs i bivalents de gas natural o GLP.
Sembla que GNC o GLP, segons les bases, no formen part dels híbrids com a tal

ANYS I PANYS va escriure: No m'ho invento. Mira en qualsevol web de coches o motor, catàlegs...busquis on busquis trobaràs el terme híbrid amb gnc, GLP... Concepte totalment acceptat en el món tècnic del motor. Això però no surt al llibre que estudies ni en els annexes que s'han fet.
D'aquí a que cregui, com altres persones, que la pregunta està mal formulada, falta informació precisa, i per tant, es pot impugnar i que el tribunal decideixi res més. Informació objectiva, busca en el "mundillo" del motor i em dius.

Impugnació pregunta 42 Model A (Motors Hibrids) fa 5 anys 10 mesos #69201

Hola,
Jo crec que donades les respostes era prou evident que parlava d'híbrids amb motor elèctric (i t'ho diu algú que la té malament...)

Ara bé, fins a on jo sé, el mateix component fa de motor elèctric, generador i motor arrancada. Això ho vaig trobar confús. Vaig pensar que volien que sabéssim que generador i motor elèctric eren la mateixa cosa i per això vaig posar la que deia motor d'arrancada i generador... Llegint per internet he vist que la "gràcia" dels motors elèctrics és que "no porten motor d'arrancada", ja que el motor elèctric fa aquesta funció...Així que no crec fos tan evident la resposta

Impugnació pregunta 42 Model A (Motors Hibrids) fa 5 anys 10 mesos #69202

• CarlosRA1980
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
Si una marca et venun vivalent com a híbrid t'hela esta clavant. Ara bé, també hi ha hibrids amb motors tèrmics bivalents. Però com he dit abans, híbrid sempre amb elèctric i motor tèrmic. O dit d'una altre manera: si no porta motor elèctric no es híbrid

ANYS I PANYS va escriure: No m'ho invento. Mira en qualsevol web de coches o motor, catàlegs...busquis on busquis trobaràs el terme híbrid amb gnc, GLP... Concepte totalment acceptat en el món tècnic del motor. Això però no surt al llibre que estudies ni en els annexes que s'han fet.

• Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.174 segons
Gràcies a Fòrum Kunena