Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

ACADÈMIES fa 4 anys 6 mesos #70781

• CRAKINSKUKIS
  • Avatar de CRAKINSKUKIS Autor del tema
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 9
  • Gràcies rebudes: 0
Yeaah!
Bon dia, sóc nou amb tot el món dels bombers i tinc 19 anys. Encara no he decidit si començar a opositar perquè estic fent una carrera, però no em puc treure del cap que vull ser bomber. El meu dubte és: és molt important anar a una acadèmia a prepara-te? Es pot treure la opo sense anar-hi?
Si realment val la pena, quines són les més recomenables?

Moltes gràcies, ben parits!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

ACADÈMIES fa 4 anys 6 mesos #70783

• grimpador
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 36
  • Gràcies rebudes: 10
Benvingut! Crec que aquí tots som bastant joves, així que el factor edat no és important. però ja va bé que t'hi posis, que amb la calma que es prenen això de les opos, es tenen poques oportunitats.

En resposta al que comentes, jo per exemple, no estic anant a cap acadèmia i no vaig gens malament en la preparació. Això si, anant a acadèmia entraràs a la primera o segona (segurament, sempre hi ha excepcions), i per lliure et pot costar molt més. El que està clar és que necessites un bon temari, com el de Ràcord Girona o Fes-te Fort, que també són les dues millors acadèmies si vols optar per una.

Fot-li canya!
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: CRAKINSKUKIS

ACADÈMIES fa 4 anys 6 mesos #70784

• CRAKINSKUKIS
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
Entenc que les acadèmies són útils pel tema del temari i entrenar en grup. Però em genera dubtes, perquè, ple que tinc entès, pots aconseguir el temari de manera lliure.

ACADÈMIES fa 4 anys 6 mesos #70786

• grimpador
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 36
  • Gràcies rebudes: 10
Correcte, a les seves webs tenen el temari i el pots comprar. De fet, jo en tinc un, sinó és impossible estudiar, en-lloc tens un temari públic. El que pots estalviar-te és l'acadèmia com si fos la uni, només cal per si tens tot el temps del món per dedicar-te a les opos i et pots permetre anar a una acadèmia. Si tens un bon coco, amb un bon temari i una molt bona preparació física, pots entrar. Informa't bé de com van unes opos, prepara't bé i ho aconseguiràs pel teu propi peu.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: CRAKINSKUKIS

ACADÈMIES fa 4 anys 6 mesos #70789

• CRAKINSKUKIS
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
Ostres moltes gràcies per tot, ja veuré què acabo fent!!

ACADÈMIES fa 4 anys 6 mesos #70790

grimpador va escriure: Benvingut! Crec que aquí tots som bastant joves, així que el factor edat no és important. però ja va bé que t'hi posis, que amb la calma que es prenen això de les opos, es tenen poques oportunitats.

En resposta al que comentes, jo per exemple, no estic anant a cap acadèmia i no vaig gens malament en la preparació. Això si, anant a acadèmia entraràs a la primera o segona (segurament, sempre hi ha excepcions), i per lliure et pot costar molt més. El que està clar és que necessites un bon temari, com el de Ràcord Girona o Fes-te Fort, que també són les dues millors acadèmies si vols optar per una.

Fot-li canya!

Ets molt optimista, poca gent entra a la primera o segona, per moltes academies que t'apuntis, i t'ho diu un qie si a entrat

ACADÈMIES fa 4 anys 6 mesos #70831

Jo estic anant a l'acadèmia Aula Magna de Tarragona i m'està servint força. És veritat que pots obtenir el temari pel teu compte, però en el meu cas el que valoro de l'acadèmia no és tant el temari e sí, si no les explicacions dels professors (la majoria bombers en actiu) i comentaris d'ajut com què pot entrar i què es menys probable que entri. A més hi ha molt de temari i segur que m'és d'un tema serà totalment nou per tu i no en sabràs res de res. Quan es dóna aquest cas va molt bé tindre algú que t'ho expliqui i et puguis fer una idea millor i no pas llegir-ho tot d'un paper que potser no entens el que estàs llegint.

Jo estic convinant els apunts i explicacions de l'acadèmia amb el temari de Ràcord Girona.

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.169 segons
Gràcies a Fòrum Kunena