Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Geografia física fa 18 anys 9 mesos #5475

• chaito
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 351
  • Gràcies rebudes: 2
ei companys!!

Algu saps d'on nasos treuen preguntes del tipus que es la gelifractació o crioclastica???? Mare meva ni que haguessim de ser uns mega cracks en geografia. Si es que busques gelifractació al google, i l'única pàgina que et surt es la propia de l'exàmen de la convocatotia 65/05 on ho pregunten jajaja curiós!! Com lo de dejecció, vaja tela!!
Sabeu d'on estudiar la part de geografia fisica general?? Perque al temari de CCOO ja ho possa directament amb el tema 18 de catalunya, pero m'interesaria estudiaro a part, primer d'una manera general sense que ho referencia a cap lloc en concret. Merci!!

Força i constancia!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Geografia física fa 18 anys 9 mesos #5481

• david-bmb
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 647
  • Gràcies rebudes: 4
Si has de estudiar tot el que et pregunten.... És imposible estudiar-ho tot. Sempre hi hauran 2 o 3 preguntes de les que nomès les sabrá un 2% del presents. Com la del nom cientific del pi blanc, o que es veu quan t'enlaires desde l'aerodrom d' Odena etc etc. Es imposible. El que has de tenir clar son els conceptes generals de territorri, carreteres rius, embassaments etc etc...

Per altre banda, crec que el l temari de bombers aquest de CCOO no val gaire, com a complement pot estar bé, pero es molt deficient. Exemples: En el tema de 1º auxilis no surt res de congelació ni cremades, en el tema de materies perilloses no diu que el numero de perill és el número KEMLER, tambè diu que en RCP sa de fer a un ritme de 2/15 quan aixó no és així, sino 2/30... etc etc etc...

No te asustes si me ves retroceder alguna vez....Será que estoy cogiendo impulso.

Geografia física fa 18 anys 9 mesos #5488

• chaito
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 351
  • Gràcies rebudes: 2
si, la veritat que molt complert no es, i a més te alguna errada que altra! Es el que tu dius, com a complement esta bé.

Lo de estudiar els conceptes més importants, es el que tenia previst fet, pero el que em crida l'atenció, es el tio d'altres convocatories que sabia contestar aquestes preguntes del 2%, gairebé treient un 10. Aquest pavo deu ser una maquina, o ja tenia les respostes jaja. Jo de gran vull ser com ell :D

Força i constancia!!!

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.096 segons
Gràcies a Fòrum Kunena