Futurbomber, jo crec que si que vas de bona fe, però ja t'hauries d'haver adonat que la teva font no és fiable.
En algun dels teus comentaris has induït a la gent a fer press banca enlloc de bloqueig o premsa horitzontal enlloc del dinamòmetre quan cap altra de les teves previsions s'ha complert.
No vull polemitzar però si jo fos tu, sentiria una gran responsabilitat si finalment a les bases no surten aquests canvis i hi ha hagut gent que ha canviat el seu pla d'entrenament pels teus comentaris.
futurbomber,creo que antes de dar una informacion , sobretudo de posibles cambios , los tienes que saber muy seguros , si no es mejor no darlos , y si tu eres bombero con mas razon , bastante capullos son los responsables de la oposicion , que no saben encontrar unas pruebas,lo mas idoneas posibles , y dejarlas para siempre , es mi opinion ,
No us queixeu tan, homes, que al fi i al cap segur que ho fa amb bona fe. A més, si després fos veritat, tothom a callar.
Qui vulgui treure's el carnet d'ADR per si les mosques, que ho faci, al fi i al cap sempre és algo que tindràs. No cal que carregueu contra futurbomber, que cadascú faci el que vulgui i ja està.
Jo crec que l'unic que intenta fer futurbomber es ajudar-nos amb la info que li arriba, no crec que tingui cap interés en perjudicar a ningú, i en comptes de estar criticant als comapnys crec que es mes important que ens dediquem a preparar-nos. Tota la info que puguem rebre per la meva part sera ben rebuda, moltes gràcies a futurbomber i a la resta de gent que intentan ajudar-nos i passar-nos la informació que els arriba.
Tingui o no tingui raó el futurbomber, tos sabem que fins que no surtin les bases no hi haurà res del cert. Cadascú és lliure de escriure i publicar el que vulgui,i que un sucregui o no depen de ell mateix, i "macutazos" sempre hi hauran en el foro.... Estudieu i apreteu a les físiques, que això segur del cert que hos anirà bé.