Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

algu sap alguna cosa? fa 18 anys 6 mesos #6363

Futurbomber, jo crec que si que vas de bona fe, però ja t'hauries d'haver adonat que la teva font no és fiable.
En algun dels teus comentaris has induït a la gent a fer press banca enlloc de bloqueig o premsa horitzontal enlloc del dinamòmetre quan cap altra de les teves previsions s'ha complert.
No vull polemitzar però si jo fos tu, sentiria una gran responsabilitat si finalment a les bases no surten aquests canvis i hi ha hagut gent que ha canviat el seu pla d'entrenament pels teus comentaris.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

algu sap alguna cosa? fa 18 anys 6 mesos #6367

futurbomber,creo que antes de dar una informacion , sobretudo de posibles cambios , los tienes que saber muy seguros , si no es mejor no darlos , y si tu eres bombero con mas razon , bastante capullos son los responsables de la oposicion , que no saben encontrar unas pruebas,lo mas idoneas posibles , y dejarlas para siempre , es mi opinion ,

algu sap alguna cosa? fa 18 anys 6 mesos #6368

No us queixeu tan, homes, que al fi i al cap segur que ho fa amb bona fe. A més, si després fos veritat, tothom a callar.

Qui vulgui treure's el carnet d'ADR per si les mosques, que ho faci, al fi i al cap sempre és algo que tindràs. No cal que carregueu contra futurbomber, que cadascú faci el que vulgui i ja està.

Salut!

algu sap alguna cosa? fa 18 anys 6 mesos #6372

• mai_mosso
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 94
  • Gràcies rebudes: 0
estic dacord, ho fa de bona fe segur!!! NO el crusifixeu mes pobre!!!

Salut!!!

algu sap alguna cosa? fa 18 anys 6 mesos #6380

futurbomber a la foguera!!!

algu sap alguna cosa? fa 18 anys 6 mesos #6382

Jo crec que l'unic que intenta fer futurbomber es ajudar-nos amb la info que li arriba, no crec que tingui cap interés en perjudicar a ningú, i en comptes de estar criticant als comapnys crec que es mes important que ens dediquem a preparar-nos. Tota la info que puguem rebre per la meva part sera ben rebuda, moltes gràcies a futurbomber i a la resta de gent que intentan ajudar-nos i passar-nos la informació que els arriba.

algu sap alguna cosa? fa 18 anys 6 mesos #6383

• david-bmb
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 647
  • Gràcies rebudes: 4
Tingui o no tingui raó el futurbomber, tos sabem que fins que no surtin les bases no hi haurà res del cert. Cadascú és lliure de escriure i publicar el que vulgui,i que un sucregui o no depen de ell mateix, i "macutazos" sempre hi hauran en el foro.... Estudieu i apreteu a les físiques, que això segur del cert que hos anirà bé.

No te asustes si me ves retroceder alguna vez....Será que estoy cogiendo impulso.
  • Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.138 segons
Gràcies a Fòrum Kunena