Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

OPOS GENE, NOVETATS!!!! fa 18 anys 6 mesos #6690

Entenc que més o menys les bases podrien sortir d'aquí un més i mig si la cosa va bé.
això vol dir que les bases poden sortir a mitjans de març aproximadament, i que, a partir d'aquí es seguirien es tràmits d'inscripció, etc...?

Gràcies!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Els somnis són futures realitats!!

OPOS GENE, NOVETATS!!!! fa 18 anys 6 mesos #6701

no sé si tant temps, aviam si algu ens pot dir algo més

OPOS GENE, NOVETATS!!!! fa 18 anys 5 mesos #6825

doncs, com sempre... les treuràn quan vulguin i posaran l'examen quan els interessi! encara que les fonts siguin fiables i contrastades, ja sabem com va, i les coses injustes que han fet.
esperarem i el que tingui ganes i encara no estigui cremat que estudii.
salut

salut

OPOS GENE, NOVETATS!!!! fa 18 anys 5 mesos #6826

Jo crec que el millor que podem fer tots és armar-nos de paciència perquè em sembla que ens farà falta.
Ahir vaig estar mirant tot el procés de les últimes opos de la Gene, les del 2006 i tot i que les bases de la opo es varen publicar a finals de març, a finals de novembre encara estaven amb les entrevistes i fins al gener del 2007 no varen donar resultats finals de les opos; uns 9 mesos, més o menys com les últimes de forestals; realment lamentable, però ja diuen que "las cosas de palacio van despacio".

Em sembla que haurem de començar a agafar el temari de BCN que segur que la cosa anirà més ràpid.

Vinga, salu i paciència!

:lol:

Temps de càrrega de la pàgina: 0.117 segons
Gràcies a Fòrum Kunena