Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

Dinamòmetre fa 18 anys 4 mesos #7684

• serrasolses
  • Avatar de serrasolses Autor del tema
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 6
  • Gràcies rebudes: 0
Hola a tothom! M'acabo de registrar en el fòrum i és el primer cop que hi escric. Suposo que el tema que plantejaré ja ha sorgit un miler de vegades però agrairia enormement si algú em pugués donar un cop de mà.
Tinc greus problemes amb la prova del dinamòmetre, ja que no hi ha manera de superar els 250 kg. Estic gairebé segur de que no és una qüestió de força ( soc de constitució més aviat petita però crec que puc tirar més que això) i m'agradaria saber quina és la tècnica més adequada per aprofitar el 100 per cent del potencial. Suposo que no és fàcil d'explicar per correu, però si algú ho intenta li agraire molt.
Moltes gràcies, salut i endavant!!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Dinamòmetre fa 18 anys 4 mesos #7700

No sé si et podré aconsellar massa bé, però al veure que ningu s'anima intentaré ajudarte...

Una de les coses més importants és la col·locació del cos respecte el punt on tibes. Per tant, el primer que has de fer és saber on t'has de colocar... Si veus que al tibar et desequilibres, compensa-ho amb col·locació.

Una altra cosa és saber on i com has de recolzar la barra.
Pots provar d'agafar la barra pel centre (amb les mans) i recolzar la resta a les cuixes, o pots posar les mans entre la barra i les cuixes. Has d'anar provant per saber que és el que més t'afavoreix.

També has de tenir en compte que quan tibis ho has de fet amb tot el cos. Amb això vull dir que no tibis només de cames. Has de pensar en tibar amb els braços, el cul, l'esquena (espatlles)...

Això és tot, espero haver ajudat una miqueta!

Dinamòmetre fa 18 anys 4 mesos #7710

En el dinamòmetre té més pes la tècnica que la força.

Dinamòmetre fa 18 anys 4 mesos #7724

sense tècnica no fas res, però alerta, s'han de treballar els quadriceps i treure'ls-hi tota la força explosiva que es pugui,treball anaeròbic 100%.
Jo la manera que he trobat és fent prensa horitzontal carregant tot el pes que puc (sense fer-nos mal).

Dinamòmetre fa 18 anys 4 mesos #7729

• ungoliath
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 1065
  • Gràcies rebudes: 314
Pompier sento dir-te que el treball que tu indiques no està indicat per a millorar la força explosiva...

Tu treballes la força màxima i per això millores ja que augmentes la secció de les teves fibres musculars i per tant la capacitat de superar resistències més grans al contraures.

Pel que fa al treball anaeróbic, tampoc és el que realitzes, ja que les teves cel.lules en aquestes condicions si consumeixen Oxigen... El que passa es que en lloc de fer servir Glucosa i degradar-la fins ATP (Adenina trifosfat)... aquest tipus d'esforços treballen directament amb l'ATP que hi ha a les reserves cel.lulars i amb la Fosfocreatina... que és capaç de donar energia de manera més ràpida que l'ATP

L'ideal per la força explosiva és el treball amb transferéncia... es a dir treball de musculació amb pesos d'entre el 70-80% del màxim... sèries de 12-15 rep... i darrere de cada sèrie fer transféréncia amb un exercici pliomètric pee a quàdriceps!!!

D'altra banda no tinc gaire clar que al dinamómetre es necessiti força explosiva, ja que si es fa la tracció explosivament, a més d'aumentar el risc de lesió lumbar, no doném temps al dinamòmetre ni al nostre cos d'arribar al máx de tracció.

Serraolses... el teu problema és que quan agafes la barra sembles el "Geperut de Notre Dame" :) Estira el cos i comença des d'una posició que et permeti traccionar amb tants grups musculars com puguis!!!

Ah i una altra cosa... Si no fumesis tant no et patinarien tan els dits, que els tens grocs i et rellisquen!!!

Força i Constància

Dinamòmetre fa 18 anys 4 mesos #7730

El que valen són els resultats: 540 Kgr

Dinamòmetre fa 18 anys 4 mesos #7733

una pregunta, es veu directament els kg q estas marcant en eixe moment o no es veu i després t'ho diu l'examinador? :?:

Dinamòmetre fa 18 anys 4 mesos #7737

Esta clar que el que es una bestia a d´anar a muerte pero la gent mes prima ho te mes fotut en aquesta prova.
Jo peso 70 kg i el que vaig fer va ser entrenar tecnica al gimnas, posicio de les mans, posicio de les cames, de l´esquena, dels braços... de tot fins trobar la milor posicio.
Si peses poc , i vols millorar amb força hauries d´entrenar amb molts mesos d´antelació i al final segur que et lesionaries alguna articulacio o l´esquena, llavors crec que es millor fer tecnica a pinyon.
A part d tot aixo a mi em van deixar una faixa de casteller i em va anar de puta mare ja que aquests tipus de faixa t´agafen desde la pelvis fins a les costelles . Uns minut abans t´apretes aquesta faixa el mes for que puguis i tot el cos es un tronc.
La respiració es molt important tambe en aquesta prova, ja que es un esforç molt puntual i si dos o tres minuts comenses a fer respiracions profundes , el cos s´oxigena i per aquests tipus d´esforços van be pero has d´anar amb compte de no passar-te amb les hiperventilacions perque et podries marejar.

Dinamòmetre fa 18 anys 4 mesos #7744

• ungoliath
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 1065
  • Gràcies rebudes: 314
Joder Pompier, molt bé no!!!

Pero amb aquesta marca de Dinamometre com ho portes amb el pajarito?

Força i Constància

Dinamòmetre fa 18 anys 4 mesos #7746

Jo faig 75 Kg, tampoc peso molt, la qüestió està en fer uns quadriceps potents.
Al pajarito faig uns 90 s, que hem de fer!!!

Dinamòmetre fa 18 anys 4 mesos #7747

dons jo peso 50 kg.... je je je

Dinamòmetre fa 18 anys 4 mesos #7753

y cuánto tiras fada?

Dinamòmetre fa 18 anys 4 mesos #7886

A tot això, algú em podria dir algun lloc per Barcelona o als voltants per poder practicar amb un dinamòmetre? He sentit que hi havia un noi que en tenia un i per una quantitat(no se quina) et donava una petita clase teòrica i t'explicava una mica el secret del aparell per trobar la tècnica correcte, si algú el coneix i em podria facil.litar el contacte seria d'agraïr.

Saluts!!!!

Dinamòmetre fa 18 anys 4 mesos #7904

Ara ja no tibo una merda!
Doncs, dimarts entrenant el circuit em vaig fotre una hostia tal que m'he fisurat la apòfisi de la L2, per tant repos 2 mesos i a aguantar-se.
Ja podeu vigilar amb la p*** barra! i amb tot plegat...
Apa a viure la vida que no se sap mai que pot passar!!

Dinamòmetre fa 18 anys 4 mesos #7908

Diria que et conec fada!! estas millor o què?

Vinga ànim, que d'aki 2 dies tornem a estar entrenant un altre cop! :P

Els somnis són futures realitats!!
  • Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.186 segons
Gràcies a Fòrum Kunena