Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

Dinamòmetre fa 18 anys 4 mesos #7909

vaya....
doncs ara mateix no se si tornaré a tenir prou valentia per saltar allà sobre, saps?
A més no tinc cap ganes d'estudiar... bé, només fa una setmana... però...
en aquest precís moment, ara fa una setmana....

Estic apàtica total, amb el fart d'estudiar que m'he fet iara!.... ja se'm passarà segur!

Quin yuyu eh!

Fins aviat siguis qui siguis

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Dinamòmetre fa 18 anys 4 mesos #7926

ei va vinga fada alça el cap! pensa en positiu no et desesperes ara. Està clar q estàs lesionat però no deixes d'estudiar q per a fer el teòric no et fa falta estar be i poc a poc aniras recuperan-te. A més les de la Gene segur q es es retrasen un poc i si no aplegues a les de Barna a les de la gene segur q si.
Jo et parle desde l 'experiencia personal, soc de València i un mes avanç d'aquestes opos q estan realitzant-se ara allí, em vaig fer un trencament fibrilar entrenat els putos 60 m i em va fotre l'opo després de 4 anys preparant-la i ara no tinc més remei q vindre cap a les vostres terres a buscar-me el pa, cosa q no em desagrada però no es ma casa lògicament. Però en això et dic q jo també estava fet pols i vaig d'eixar d'estudiar, però ara ja veig la llum un poc i torne a tindre il·lusió amb aquestes q s'aproximen de Barna i la gene. Ja voras q poc a poc et trobaras millor i et tornarà l'il·lusió.
Vinga ànim!

Dinamòmetre fa 18 anys 4 mesos #7927

merci jungla.

espero que tinguis molta sort per aquí

segur que torno a estudiar... de moment però no em ve de gust, estic d'antiinflamatoris fins als topes...

mica en mica, vec que, desprès de tot... podria haver estat molt pitjor!

Ànims a tots!

• Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.170 segons
Gràcies a Fòrum Kunena