Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

problemes flexió braços fa 18 anys 4 mesos #8097

• cristian
  • Avatar de cristian Autor del tema
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 20
  • Gràcies rebudes: 0
Bon dia, espero que algú em pugui ajudar, no passo dels 30" a la barra. Em podrieu dir com entreneu vosaltres aquesta prova? Jo a base de penjar-me no milloro.
Gràcies.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

problemes flexió braços fa 18 anys 4 mesos #8102

quant peses?

Tothom recomana dominades, dinamiques i estatiques, vigilar de no agafar una tendinitis al colze

problemes flexió braços fa 18 anys 4 mesos #8103

• cristian
  • Avatar de cristian Autor del tema
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 20
  • Gràcies rebudes: 0
talla: 170 cm
pes: 65 Kg

per cert ja que ha sortit el tema, creieu que agafarien un bomber amb les meves característiques? és a dir, no sóc molt alt, de constitució si que sóc fort però..no sé, què penseu??

problemes flexió braços fa 18 anys 4 mesos #8104

hola, yo tambien tengo problemas con esta prueva peso 93kilos pero es q mido 1,90. No paso de 45 segundos. Y he hecho de todo, y no se q hacer mas. Q me recomendais?

problemes flexió braços fa 18 anys 4 mesos #8105

cristian,segun tu pesas 65 kg y consideras que estas fuerte , prueba de dejar las pesas ,trbaja mucho flexibilidad de hombros , trapecio etc , y si gue colgandote cada dia un poco ,..........................................................Davilitoltgn,creo que tu mayor problema son los 93 kg , con 1,90 de altura puedes pesar de 8o a 85 kg y estar muy sano y con mejor nivel fisico para este tipo de pruebas,........solo es una opinion , si se quiere tener en cuenta y mejorais perfecto y si no estais de acuerdo lo dicho , solo es una opinion,suerte...............

problemes flexió braços fa 18 anys 4 mesos #8109

• di2007vad
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 777
  • Gràcies rebudes: 1
Hombre, Cristian, yo creo que hay ejercicios que no deberias descuidar nunca como las dominadas y ejercicios para antebrazos. Si puedes ponte peso en las dominadas. Respecto al antebrazo, a parte de los ejercicios especificos para este musculo, el peso muerto resulta de lo mas eficaz, ya que te dara mucha mas fuerza de agarre en la mano. Pero procura no forzar demasiado, has de ir a lo seguro, que las tendinitis salen al momento.. Comop te han dicho tambien puedes colgarte, aunque en mi opinion no creo que sea muy bueno probarlo demasiado. Los musculos implicados sufren mucho. Intenta esto:
Colgado con los brazos estirados
30 seg---30 seg descanso
colgado a media altura
30 seg---30 seg descanso
colgado arriba
30 seg---30 seg descanso

Esto en tres series por ejemplo y el tiempo que puedas..

En estos tiempos de crisis...........
  • Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.157 segons
Gràcies a Fòrum Kunena