Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Només donar ànims fa 18 anys 3 mesos #9528

• kike
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 2
  • Gràcies rebudes: 0
Hola chavals. Ara que s'acaben de publicar les bases us escribia per donar-vos ànims , tant a aquells que porteu mesos patint, esperant que sortís la opo com per a aquells que espereu al moment de que sortint les bases per apretar de debò.No us oblideu que la opo és un prova de fondo i que és tan important començar bè com acabar fort.De vegades quan una de les proves no et surt tan bè com t'ho esperaves et desmoralitzes una mica i penses que no en tindras prou, però el relment important és estar viu i amb opcions a l'última de totes les proves.A mi em va succeir això a la última convocatòria i ara em trobo a dintre. Us asseguro que tots els sacrificis i penediments que ara patireu us seran després més que compensats. A mi ja m'ho deia un company que va entrar al 2003 i no s'equivocava.Gràcies a molta gent com ell he superat els pitjors moments.Així que ja sabeu, CON UN PAR DE COJONES CHAVALES! Espero que no se me censure el taco.Al ATAQUE CHAVALES, Una abraçada i molta força.Ens veiem.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Només donar ànims fa 18 anys 3 mesos #9531

moltes gracies pels anims kike,es un detall per part teva.Ara a apretar tots i sort!

Només donar ànims fa 18 anys 3 mesos #9535

• climber
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 1089
  • Gràcies rebudes: 0
lo mismo digo, se agradecen esos ánimos.

La felicidad es hacer lo que se desea y desear lo que se hace. No sueñes tu vida, vive tus sueños.

Només donar ànims fa 18 anys 3 mesos #9540

Molt ben dit kike...tots els esforços i sacrificis es veuen compensats amb escreix :D . Així que a apretar a muelteeee!!!

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.107 segons
Gràcies a Fòrum Kunena