Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

LLIBRE HIDRÀULICA fa 18 anys 2 mesos #9631

• chaito
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 351
  • Gràcies rebudes: 2
Hola companys,

us escrit per comentar-vos que la setmana passada es va publicar un llibre amb el titol "Conceptos básicos de hidráulica para bomberos" per un tècnic bomber de València. El fet és que me'l vaig comprar per internet fa una setmana i em va arribar aquest divendres. Aquest dies li he estat donant un cop d'ull i la veritat que és un llibre que val la pena i que explica molt bé tot el que de vegades em debatut en aquest foro sobre la hidráulica dels bombers. Us podrà solucionar molts dubtes, sense cap dubte.

Ho explica tot de forma fàcil i sencilla, simplificant tot allò que en un principi podria semblar més costós d'entendre. A més ho fa d'una manera bastant gràfica que facilita entendre els conceptes principals de la hidràulica sense haver de ser un màquina en aquest tema. La veritat que està molt bé enfocat a la feina de bomber i d'una forma molt sencilla.

A part de que explica tot el que de vegades em parlat per aqui de la PL, pèrdues etc... tb té un apartat d'introducció de física per tenir una sèrie de conceptes bàsics, abans d'abordar la hidràulica. I per acabar tb toca temes de bombes i altres aspectes molt interessants per a bombers que ja són dins el cos.

Doncs res, com em semblava un llibre molt interessant i que podria ajudar a tots aquells opositors que els hi costi aquest tema, tan sols volia que vosaltres tb tinguessiu el privilegi de poder apendre i gaudir d'ell.

Si os interessa el podeu comprar a una pàgina que es diu:

www.lulu.com/content/2358017

Em sembla que s'ha de pagar amb Visa o amb un sistema que es diu Paypal o algu així. Tranquils si no us va que jo l'altre dia m'hi vaig passar una horeta ben bona per saber com es feia per aquest sistema, però tb s'ha de dir que tampoc sóc un expert en fer compres per internet jeje. Si saps com funciona és un moment.

Espero que us agradi i que serveixi per que acabeu d'entendre la hidráulica aplicada als bombers que de vegades tant se'ns trava per culpa dels temaris tant mal fets de que dispossem. Ja em direu que us sembla ;)

Salut companys.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

LLIBRE HIDRÀULICA fa 18 anys 2 mesos #9634

• di2007vad
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 777
  • Gràcies rebudes: 1
El sistema Paypal el de lo més segur que hi ha per compres per internet,ja que ningú veu el teu numero de compte, només aquesta empresa que fa d´intermediaria. Jo ja tinc el enllaç a mis favoritos per que el tio que fa el llibre enten molt d´hidraúlica i explica moltes coses en altres foros per internet. Val la pena el llibre segur, no només per les opos, aixi ja el teniu pel dia de demà!! Quant cobri me´l compro!!

En estos tiempos de crisis...........

LLIBRE HIDRÀULICA fa 18 anys 2 mesos #9696

• chaito
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 351
  • Gràcies rebudes: 2
Companys, se m'oblidava deixar-vos el mail de l'autor, per si li voleu fer alguna consulta del llibre o d'algun aspecte que no teniu clar i que voldríeu saber al respecte. Estic segur que no tindrà cap problema en resoldre-vos-el.

Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Com hos ha dit en di2007vad, l'autor és un autèntic crack sobre aquest tema, de veritat.

Per cert, pot donar la sensació que m'emporto un plus jeje Tan debó, però no és així, tan sols crec que és un llibre que val la pena per la forma tan clara i gràfica com ho explica tot, i que pot ajudar a molta gent a entendre la hidràulica aplicada a bombers.

Salut companys.

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.135 segons
Gràcies a Fòrum Kunena