Hola companys,
us escrit per comentar-vos que la setmana passada es va publicar un llibre amb el titol "Conceptos básicos de hidráulica para bomberos" per un tècnic bomber de València. El fet és que me'l vaig comprar per internet fa una setmana i em va arribar aquest divendres. Aquest dies li he estat donant un cop d'ull i la veritat que és un llibre que val la pena i que explica molt bé tot el que de vegades em debatut en aquest foro sobre la hidráulica dels bombers. Us podrà solucionar molts dubtes, sense cap dubte.
Ho explica tot de forma fàcil i sencilla, simplificant tot allò que en un principi podria semblar més costós d'entendre. A més ho fa d'una manera bastant gràfica que facilita entendre els conceptes principals de la hidràulica sense haver de ser un màquina en aquest tema. La veritat que està molt bé enfocat a la feina de bomber i d'una forma molt sencilla.
A part de que explica tot el que de vegades em parlat per aqui de la PL, pèrdues etc... tb té un apartat d'introducció de física per tenir una sèrie de conceptes bàsics, abans d'abordar la hidràulica. I per acabar tb toca temes de bombes i altres aspectes molt interessants per a bombers que ja són dins el cos.
Doncs res, com em semblava un llibre molt interessant i que podria ajudar a tots aquells opositors que els hi costi aquest tema, tan sols volia que vosaltres tb tinguessiu el privilegi de poder apendre i gaudir d'ell.
Si os interessa el podeu comprar a una pàgina que es diu:
www.lulu.com/content/2358017
Em sembla que s'ha de pagar amb Visa o amb un sistema que es diu Paypal o algu així. Tranquils si no us va que jo l'altre dia m'hi vaig passar una horeta ben bona per saber com es feia per aquest sistema, però tb s'ha de dir que tampoc sóc un expert en fer compres per internet jeje. Si saps com funciona és un moment.
Espero que us agradi i que serveixi per que acabeu d'entendre la hidráulica aplicada als bombers que de vegades tant se'ns trava per culpa dels temaris tant mal fets de que dispossem. Ja em direu que us sembla
Salut companys.