Hola blanko, jo ja tinc 30 anys jeje i al Gener faré els 31.
Vaig començar com tu, als 29 amb tots els dubtes que tu tens.
Per la meva experiencia, si la teva feina es bona, no la deixis, la feina de bomber ha de ser tremendament satisfactòria, però es una "carrera" molt dura i sacrificada. Estudiar, sortir a correr, anar a la academia, els carnets de camió... I tot aixo no es fa amb 4 dies, sinó amb ANYS. Dic anys perque els 2 anys de paro ami hem semblaven molt, pero el temps passa volant.
I les convocatories van molt lentes. A la que no te n'adones, set poleix el paro i amb prou feines t'has pogut presentar a un parell de puestos.
Per la meva experiència continuaria a la feina, i m'esforsaria a treure 2 hores diares de on fossin. 1 per estudiar i 1 per entrenar i apretar el finde o els festius. ( amenos que estiuguis excent de hipoteca y un bon saldo a la cartilla jejeje )
Almenys aixi uns mesos, després tu ja valoraras si vols deixar la feina per apretar 2 anys o continuar aixi.
Jo estic casat, com tu, i amb hipoteca, suposo que com tu. I portava 8 anys a la meva antiga empresa que vaig deixar, i en el camí tan llarg que s'ha de recorrer y currarteu estudian i entrenan per lo de bomber, tens temporades que ho engegaries a la merda tot, com d'altres que et menjaries el mon, jeje , costa avegades trobar un equilibri.
Jo ara estic foten el gamba amb feines temporals per anar vivin mentre m'ho compagino tot, pero devegades es dur, perque els carnets valen pasta, si et presentes a una altra comunitat costa diners, academia mensual costa pasta, etc.
Sobre els teus temps en la cursa i la barra, si mai has fet res es normal, pero entrenant tot es millora. Pero s'ha d'ENTRENAR seriosament per bomber. Fes-te a la idea que a l'hivern si fot rasca, t'has d'aguantar i sortir a correr igual, a fer series a la pista, etc. Es molt sacrificat.
En fi, resumint, que suposo que la gran majoria estem aixi, amb els nostres curros compaginan la opo i la familia com podem. Sacrifican caps de setmana per estudiar i entrenar, recuperar hores en els festius, etc.
Sort titi, espero que t'ajudi a aclarirte una mica la meva opinió