Hola bomers.es macavo de donar d'alta al foro e començat a estudiar per les opos estic al tema de l'estatut i tinc un dubte sobre les llengües oficials a catalunya si en son dos o tres??? més que si son dos o tres seria la resposta correcta a un examen si preguntessin les llengues oficials a catalunya, ara exposare don surt el meu dubte. AL TITOL PRIMER A L'ARICLE:
-6.2 diu: el català es la llengua oficial de catalunya. Tamb ho és el castellà
-6 .5 diu: la llengua occitana, denominda aranès a l'Aran, és la llengua pròpia d'aquest territori i és oficial a Catalunya, d'acord amb el que estableixen aquest Estatut i les lleis de nomalitzacio lingüistica.
d'acord fins aqui podriem afirmar quen son tres, pero despres al
CAPITOL III l'ARTICLE 32 diu : totes les persones tenen dret a no ésser discimidades per raons lingüistiques. Els actes jurídics fets en qualsevols de les dues llengües oficials tenen, pel que fa a la llengua, validesa i eficàcia plenes.
no deiem que neren tres aqui parla com si nomes ni aguesin dos si no auria de dir dos de les oficials i diu les dos.
gràcies anticipades a la resposta
Pd:tranquils que ja tinc la convalidació del nivell C de català u dic per curam am salud per les faltes que alguna s'escapa sempre.