Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

com ser voluntari? i com ser-ho? fa 18 anys 2 mesos #9927

• blanko
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 21
  • Gràcies rebudes: 0
hola, voldria saber que significa ser voluntari, es el mateix que fer campanyes forestals d´estiu?, a mi m´agradaria poder estar en un parc com a voluntari sense cobrar, mes que res per estar allà i palpar en persona el que es el món i aixi aprendre en persona el funcionament, com puc fer-ho?

moltes gracies, salut!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

com ser voluntari? i com ser-ho? fa 18 anys 2 mesos #9957

és un tema que a mi també m'interessa, a veure si algú ens ho pot aclarir.

Salutacions

com ser voluntari? i com ser-ho? fa 18 anys 2 mesos #9964

No ´s el mateix fer les campanyes d'estiu que ser bomber voluntari.
Voluntari, si entres, ho ets tot l'any i de manrea altruista.
per entrar de voluntari s'han de passar unes "opos" amb entrevista amb el cap de parc, i després fer el curs.
Abans anva diferent, tú parlaves amb el cap de parc i ......, però ara has d'sperar a que surtin la convocatòria.
De totes maneres si vas al parc de Girona, segur que t'ho expliquen millor i poder et diuen alguna data en concret.
Que jo sàpiga funciona així.

com ser voluntari? i com ser-ho? fa 18 anys 2 mesos #9967

• climber
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 1089
Te has de esperar a que salga la convocatoria?? hasta la mismísima fecha de ayer tenía entendido que funcionaba única y exclusivamente por enchufe ... tenías que ir al parque, hacerle la pelota al cap de parc, llevarle unos jamoncitos, y cosas por el estilo ... jajaja!! :twisted:

En serio, ya no es así?

La felicidad es hacer lo que se desea y desear lo que se hace. No sueñes tu vida, vive tus sueños.

com ser voluntari? i com ser-ho? fa 18 anys 2 mesos #10025

Que yo sepa aún funciona como dice climber, pero los que de verdad queréis ser voluntarios pasaros por un parque cercano a preguntar, que muchas veces solo de oír que se entra por enchufe, la gente ni se pasa, y no siempre es así. No se pierde nada por preguntar.
un saludo

com ser voluntari? i com ser-ho? fa 18 anys 2 mesos #10028

Aneu molt ekivocats!!

Sóc voluntari i no vaig haver de fer la pilota a ningú. Vaig anar a parlar amb el cap de parc i em va dir ke tenia lloc i si tenia interès i ganes en la feina em donava la oportunitat d'entrar. A més, per molt ke surti la convocatoria si no has fet el curs adscrit a un parc com a aspirant no pots fer els examens a secció activa

El problema és ke la majoria dels opositors veuen en els voluntaris un enemic i hi ha molt recel..per cert jo fa 5 anys ke soc voluntari i men vaig a la oposició amb 0 punts de mèrit...

Salut i ànims!!

Si el cel és tan perfecte com diuen, a mi que em busquin al infern!

com ser voluntari? i com ser-ho? fa 18 anys 2 mesos #10033

Romeu22 Perque no tens merits de voluntari? Al cap de 3 anys del nomenament ja compte, no?

com ser voluntari? i com ser-ho? fa 18 anys 2 mesos #10035

3 años a partir de que estés en escala activa o escala especial

com ser voluntari? i com ser-ho? fa 18 anys 2 mesos #10070

• blanko
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
ja he preguntat, i a girona res de res!!!! no se per que!! pero quina desepció, i a sobre si vols anar a un altre poble has de ser del mateix poble.

com ser voluntari? i com ser-ho? fa 18 anys 2 mesos #10086

Hola companys,jo sóc voluntari des de fa uns quants anys i us recomano que si voleu ser-ho aneu a preguntar al parc de voluntaris que tingueu més aprop. Si aneu a un de funcionaris poca cosa us explicaràn,crec.
El millor és anar a un de voluntaris que és on saben de què va en tema.
La feina que desenvolupa un voluntari és la mateixa que pot fer un funcionàri: accident,focs de vivenda,forestals,estintolaments i un llarg etc.
Doncs "lo dicho" passeu-se pel parc de voluntaris més aprop de casa i allà us informaràn.
Això si,un dels requisits és viure a un màxim de 15 km del parc (linia recta).
A veure si ens veiem en algun servei.Salut.

com ser voluntari? i com ser-ho? fa 18 anys 2 mesos #10088

blanko va escriure: ja he preguntat, i a girona res de res!!!! no se per que!! pero quina desepció, i a sobre si vols anar a un altre poble has de ser del mateix poble.

bones blanko

El problema que hi ha, es que desde fa uns parell d'anys no pots entrar de voluntari en un parc professional.
Crec que el que volen a la regió es potenciar els parc de voluntaris amb gent....
La norma diu que si hi ha un parc ( en aquet cas voluntari per lo que t'explicat abans) en un radi de 15 km del teu domicili, pots mirar d'entrar aquet parc.
d'on ets???
de girona ciutat??
Si m'ha dius d'on ets t'ha mirare quin es el parc voluntari de mes a prop.

salutacions Sergi

com ser voluntari? i com ser-ho? fa 18 anys 2 mesos #10091

• david-bmb
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 647
  • Gràcies rebudes: 4
Una cosa es el que diu la teoria...i un altre és la pràctica, que és molt diferent... Perque aki també exsisteix molt "mamoneo".. si que es cert que es necesita estar a menys de 15 km del parc de voluntaris, pero hi ha molta gent que aixó no ho compleix, o esta empadronat en casa de un amic, o el cap de parc li cau molt bé....

No te asustes si me ves retroceder alguna vez....Será que estoy cogiendo impulso.

com ser voluntari? i com ser-ho? fa 18 anys 2 mesos #10097

• blanko
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member

sergius va escriure:

blanko va escriure: ja he preguntat, i a girona res de res!!!! no se per que!! pero quina desepció, i a sobre si vols anar a un altre poble has de ser del mateix poble.

bones blanko

El problema que hi ha, es que desde fa uns parell d'anys no pots entrar de voluntari en un parc professional.
Crec que el que volen a la regió es potenciar els parc de voluntaris amb gent....
La norma diu que si hi ha un parc ( en aquet cas voluntari per lo que t'explicat abans) en un radi de 15 km del teu domicili, pots mirar d'entrar aquet parc.
d'on ets???
de girona ciutat??
Si m'ha dius d'on ets t'ha mirare quin es el parc voluntari de mes a prop.

salutacions Sergi

hola, merçi per contestarme, jo soc de girona ciutat, salut!!

com ser voluntari? i com ser-ho? fa 18 anys 2 mesos #10128

corretgiu-me si m'equivoco.

bomber voluntari = 0€

és així¿

com ser voluntari? i com ser-ho? fa 18 anys 2 mesos #10156

roger_geo va escriure: corretgiu-me si m'equivoco.

bomber voluntari = 0€

és així¿

Per en roger_geo

Dons no, tens una compensació economica pels serveis, guardies etc.

Per en blanko

Tens els parcs voluntaris Arbucies, Tossa i Sant Hilari . Pero el que no estic segur si l'han obert com parc voluntari, es el de Orrils. (aixo m'ho van dir far temps que es volia fer......pero no tinc ni idea com esta el tema.)

Ja veus que estan quedan una mica lluny tots de girona :( .

T'ho mateix.

• Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.213 segons
Gràcies a Fòrum Kunena