a veure, varies coses que he llegit per aqui que m'agradaria comentar
1. una persona sense mèrits ho te molt dificil per entrar perque, prenent com a referència els mèrits dels ultims anys, tothom que hagi fet campanya té 5 punts assegurats (els de comportament i els de la roba) més les dècimes corresponents als mesos que hagi treballat
2. a banda de la dificultat que ja té entrar, aquest any redueixen places aixi que hi haura gent que tot i tenir campanyes es quedara fora
per exemple i comptant que els mèrits de l'any passat siguin els mateixos: una persona que hagi fet 1 campanya de 3 mesos, tingui els 6 mesos d'atur i tregui un 10 a les fisiques s'en va als 17,3 punts (10 de fisiques + 7,3 de mèrits), en canvi una persona que tingui 15 mesos treballats de forestal (5 campanyes de 3 mesos) pero no tingui els 6 mesos d'atur treient un 10 a les físiques es quedarà en 16,5 punts (10 de fisiques + 6,5 de mèrits). Amb aquestes notes entraran tots dos segur però esta clar que no tots treiem 10 a les fisiques, aixi que feu numeros
3. la campanya d'hivern d'aquest any no han trucat pas als voluntaris ni als primers de la campanya d'estiu sinó que han trucat a la gent que es va presentar a la campanya d'estiu pero que no va entrar
Karnus: (bona nit nois, algu em sabria dir si es obligat estar en el paro per presentarse.
Gracies i sort)
Et responc a aquesta pregunta, contant que sigui igual que l'any passat.
No és obligatori estar a l'atur m'entre fas les probes físiques. Un cop ja saps les notes, i si has aprobat, tens uns dies per poder anar a renovar l'atur. Això no vol dir que hagis de tindre la prestació, simplement has de ser demandant de fina com a peó forestal.
Referent al que diu en rubens16vts, l'any passat van donar dos (o tres) (no recordo bé) punts de merits a aquells que feia més de sis mesos q fosin demandants de feina , aixó no vol dir que t'agin de pagar la prestació, simplement apuntarte perque et truquin d'algu lloc per treballar.
D'altre banda, també donaven dos o tres punts a aquells que era la primera feina.
gracies cuca!!
yo em referia a que jo teballaba fins al 20 de desembre que van tancar l'empresa i desde aleshores estic a l'atur. em pasare per l'inem abere que em diuen sobre aquest tema per si puc esgarrifar aquests 2 puntets de merits per l'atur!! ja comentare novetats! gracies!
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: pcabur
si tot és com l'any passat o tens sis mesos d'atur abans que s'acabi el periode d'inscripcions o no tens cap punt d'atur. Encara que tinguis 5 mesos i 29 dies, l'ultim dia de presentar els papers et quedes sense punts... això és el que jo tinc entès...
a mi em te fotut fotut això dels punts del atur..vec a venir que al final no els tindré per pocs dies(el 14 de maig faig els 6 mesos). Aveure si amb una mica de sort s`atrassa una miqueta mes i..bingo! A no ser, com e sentit en algun rumor, que treguin aquests punts.. Aniims
Doncs mira, jo ja tinc els sis mesos, i es que veig a venir que no tindre cap punt tampoc perquè amb la sort que tinc, segur que els treuen. I es que ja fa 3 anys que intento entrar i no hi ha cullons, i cada cop es més difícil, si es que ja no se que fe, entrenes entrenes i total et quees sempre a les portes pels putus punts.. aixx,,,
Aviam com va, mentres hi ha vida hi ha esperança i aixo va per tots, pels merits, per les places i per les proves fisiques.
jaja vaya dos estem fets.. jo al abril del any pasat vaig pillar la mononucleosis i em va fotre la campanya a la merda, i el divendres passat em va fer un clek! el genoll jugan a futbol i dijous em diran el que tinc finalment, però pinta a roptura parcial del menisc o lligaments interns..vaya pringat jaja. Tot i així encara tinc esperances de entrar-hi aquest any, ja que les bases estan tardan un pel més que el passat. Àniiims
dabosch va escriure: Doncs mira, jo ja tinc els sis mesos, i es que veig a venir que no tindre cap punt tampoc perquè amb la sort que tinc, segur que els treuen. I es que ja fa 3 anys que intento entrar i no hi ha cullons, i cada cop es més difícil, si es que ja no se que fe, entrenes entrenes i total et quees sempre a les portes pels putus punts.. aixx,,,
Aviam com va, mentres hi ha vida hi ha esperança i aixo va per tots, pels merits, per les places i per les proves fisiques.
Doncs fa 2 anys s'entrave amb un 8 i algo, no es que calguessin massa merits.
Ja u se ja,,, i cada cop que hi pensu mestiru mes els cavells, perque amb la nota de lany passat sense merits hauria entrat fa dos anys... pero encara no estava en aquest mon i no mhavia informat i tmpoc m'havia preparat a conciencia les proves per falta de temps,,, i em vaig quedar a les portes amb un 8 aix,,,
Ja u se ja,,, i cada cop que hi pensu mestiru mes els cavells, perque amb la nota de lany passat sense merits hauria entrat fa dos anys... pero encara no estava en aquest mon i no mhavia informat i tmpoc m'havia preparat a conciencia les proves per falta de temps,,, i em vaig quedar a les portes amb un 8 aix,,,
Doncs ja saps a entrenar fort i a cuidarse una mica, vinga nano bona sort per a tu i per a tota la resta que es presenti.