Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

Campanyes Forestals fa 17 anys 4 mesos #21090

• edu_argentona
  • Avatar de edu_argentona Autor del tema
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 22
  • Gràcies rebudes: 0
Holaa, soc nou en aquest forum, i estic preparant las opos per a bomber, he sentit que amb las campanyes forestals et donen merits per accedir amb mes facilitat al cos de bombers. Donç aqui el meu dubte:
fa poc vaix trucar al 012 preguntant sobre la campanya de neteja dels boscos, que oferian unas 1000 plaçes i em van comentar que las llistes ja estavan tancades. I em van dir que aquesta campanya no donava merits.
Algu em podria dir on puc informarme sobre las campanyes que donen merits? on tindira que anar per inscriurem?

Moltes gracies a tots.
I apa Futurs Bombers som-hi!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Campanyes Forestals fa 17 anys 4 mesos #21093

bonees. Doncs la campanya q dóna punts és la de forestal d'estiu, que les bases no sé si surten a finals daquest més o al que vé. A www.gencat.cat , trobaràs tota la info que necesites. Soort

Campanyes Forestals fa 17 anys 4 mesos #21095

• edu_argentona
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
Moltes Gracies company. avera que hi trobem en aquesta web ;)

Campanyes Forestals fa 17 anys 4 mesos #21104

Concretament,

www.gencat.cat/interior/esc/docs ... tories.htm

Campanyes Forestals fa 17 anys 4 mesos #21122

• edu_argentona
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
Moltes Gracies altre cop, i havera si aconseguim entrar al cos de Bombers :P

Som-Hi!!!

Campanyes Forestals fa 17 anys 4 mesos #21128

• edu_argentona
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
De totes maneres, encara no an sortit las llistes per la campanya del 2009 veritat? segons el que surt a la web www.gencat.cat/interior/esc/docs ... tories.htm
no diu res sonbre la campanya d'estiu del 2009.

Apa Records a tots.

Campanyes Forestals fa 17 anys 4 mesos #21133

no, encara no ha sortit. jo suposo que sortiran cap a finals de març principis d'abril com a molt.

Campanyes Forestals fa 17 anys 4 mesos #21159

Bonees. Una pregunta sobre les regions.. em podrieu dir quina és la regió que va tenir la nota de tall més baixa l'estiu passat¿? Ho e buscat per gencat però no ho sé trobar! graciees :wink:

Campanyes Forestals fa 17 anys 4 mesos #21175

mark99 va escriure: Bonees. Una pregunta sobre les regions.. em podrieu dir quina és la regió que va tenir la nota de tall més baixa l'estiu passat¿? Ho e buscat per gencat però no ho sé trobar! graciees :wink:

Aixo dona igual ves, per ser bomber t'ho has de currar, la nota de tall més baixa no t'ha d'importar, aixi que...No potser que tothom s'en vagi a fer les proves on el lloc sigui més fácil...(terres de l'ebre) enguany no m'imagino la gentada que aniran cap allà... :?

Ves preocupante de fer una nota mitja de 12.

Campanyes Forestals fa 17 anys 4 mesos #21176

clar, això va variant depenent de l'any, però està clar que on segur que no serà baixa la mitja és a metropolitana nord... si, crec que l'any passat la més baixa era a terres de l'ebre.

Campanyes Forestals fa 17 anys 4 mesos #21182

Bonees .Ome ja ho sé ja que m'ho tinc q currar el màxim possible, hi ho faré sense cap mena de dubte. Però si no tinc ni un punt de mèrit llògicament no em presentaré a una regió on normalment la nota de tall puja del 12. Vui presentarme a un lloc on sàpiga, si menys no, que tinc una petita oportunitat dèntrar-hi. [/url]

Campanyes Forestals fa 17 anys 4 mesos #21184

aah!! i mercii per respondre als 2. La veritat és què em fa molta il·lusió entrar aquest any però sense mèrits cada cop ho veig més xunguu..aveure si treien el 10 a les físiques tinc un ''huequillo'' a alguna regió. Saluuuts

Campanyes Forestals fa 17 anys 4 mesos #21194

mark99 va escriure: aah!! i mercii per respondre als 2. La veritat és què em fa molta il·lusió entrar aquest any però sense mèrits cada cop ho veig més xunguu..aveure si treien el 10 a les físiques tinc un ''huequillo'' a alguna regió. Saluuuts

Doncs ves a les terres de l'ebre, aqui a Tarragona la nota de tall es d'11.
Pero has de saber que si fas la prova al sud, auras de fer la campanya per aquella zona i no per bcn. No sé si val la pena...

Campanyes Forestals fa 17 anys 4 mesos #21195

home, si la diferència està en entrar o no entrar, jo crec que si que val la pena... si treus un 10 a terres de l'ebre entres, sempre que no hi hagi moltes menys places que l'any passat, cosa que faria pujar la nota de tall...

Campanyes Forestals fa 17 anys 4 mesos #21200

sisi per a mi si que val la pena entrar-hi sigui on sigui així que..cap a terres del ebre si fa falta! Vinga gent..mercii

• Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.213 segons
Gràcies a Fòrum Kunena