Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3

TEMA:

nota + merits = total i regio fa 16 anys 3 mesos #32496

merci albert82, ja saps q tu tb ho haguessis fet i facil, no apurat com jo
xdd

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

nota + merits = total i regio fa 16 anys 3 mesos #32501

• roks_21
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 596
  • Gràcies rebudes: 5
sino estas a la nord dema has de repetir a granollers?? vaya putada.. jo us animare desde la grada

nota + merits = total i regio fa 16 anys 3 mesos #32511

Aqui nomes teniu en compte la nota fisica i merits per entrar a peo de la nord, no? tema de epaf i tal no ho esteu tenint en compte..Algu d'aquin s'ha presentat a EPAF també? Imagino que en general la gent no te tans merits per entrar a epaf,algu sap mes o menys ocm anira la cosa?
gRacies!

nota + merits = total i regio fa 16 anys 3 mesos #32520

• pujolanski
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 26
  • Gràcies rebudes: 0
9'33 + 0 de mèrits= 9'33 terres de l'Ebre.

Vaig veure moltes cares llargues amb la prova del pajarito per culpa dels examinadors que et feien baixar per un simple balanceig de les cames. Vaig veure bombers incompetents alhora d'evaluar la prova. I el que hem va fotre moltíssim, no ens van deixar escalfar per la prova del km, quina vergonya!!!

nota + merits = total i regio fa 16 anys 3 mesos #32521

9,83 sense mèrits. Metropolitana Nord.

Ojo a la frase: "Estas tocant amb la nou!"

Al pajarito per tocar amb el coll em van dir prou! Al minut 32 segons! arg! Però veig que van ser igual d'intransigents amb tothom, per tant... com a mínim han sigut estrictes amb tots.

El km sense escalfar és un suicidi. Nosaltres vam tenir el temps que trigaven a demanar els dnis i poca estona més.

nota + merits = total i regio fa 16 anys 3 mesos #32528

8,8 + 0
Tarragona

1'27'' Pajaro
10 Pes
3'11'' el kM.

nota + merits = total i regio fa 16 anys 3 mesos #32542

• oscartardio
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 35
  • Gràcies rebudes: 0

Assis va escriure: 9,83 sense mèrits. Metropolitana Nord.

Ojo a la frase: "Estas tocant amb la nou!"

Al pajarito per tocar amb el coll em van dir prou! Al minut 32 segons! arg! Però veig que van ser igual d'intransigents amb tothom, per tant... com a mínim han sigut estrictes amb tots.

El km sense escalfar és un suicidi. Nosaltres vam tenir el temps que trigaven a demanar els dnis i poca estona més.

El "pavo" de les ulleres quin crack!!! jejej amaga la nou...i jo,,,-es que es la gola que em surt!!! jajaja...quin panorama...vaig fer els 50 que em cavien el dos braços dintre del cinturo per qeu no hi havien talles i com diu l'Assis,,,vam escalfar de cami a la sortida dels mil...primer dia primer grup,,es el que hi ha Pero ens vam portar com uns champions!!!

nota + merits = total i regio fa 16 anys 3 mesos #32544

Una pregunta,

algú sap realment com va el tema de puntuació del kilometre?

Jo he quedat quart del meu grup de deu i clar, ara estic dubtant quina nota he tret en aquesta prova havent-la realitzat en un temps determinat, però el puntuador de taula no ha apuntat res dels temps sino que només l'ordre d'arrivada.... :?

capicci?

nota + merits = total i regio fa 16 anys 3 mesos #32547

Prenen el temps del 1er, 2on, 3er, etc.. i llavors si has quedat quart, doncs el jutge q va pendre el temps al quart et dirà quin temps vas fer... no se si m'explico gaire bé.

Hi hauria d'haver premi de 0,5 punts pel que queda primer de grup, 0,3 pel segon i 0,1 pel tercer. Aixi hi hauria molt de pique a les arribades. Les grades plenes. Vitores pel campió. Apostes. Un dia en las carreras. Seria molt més emocionant.

nota + merits = total i regio fa 16 anys 3 mesos #32548

• roks_21
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 596
  • Gràcies rebudes: 5
Assis estic amb tu.. puntuaciño per guanyar el km... toy arto de correrlo solo y acerle de liebre a la peña

nota + merits = total i regio fa 16 anys 3 mesos #32549

va assis, per un dia q guanyes el km no vinguis a demanar ara.... jeje
pensa q hi ha series q es guanya amb mes de 3' i nhi ha que fent 2'50 quedes 6è. per tant tp estaria be el q dius, encara q jo hi estic dacord, jeje

nota + merits = total i regio fa 16 anys 3 mesos #32556

• sadhana
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 130
  • Gràcies rebudes: 27
No ho tinc mol t clar, però ho tinc com que impossible.

Nord: 8,6 o 8,8 + 0 merits= ens veiem l'any que ve a un altre regió!

nota + merits = total i regio fa 16 anys 3 mesos #32557

Bones,
Algu de vosaltres s'ha presentat també a EPAF, com veig que ningú parla del teoric, imaigno que aquestes nots son nomes per peo forestal. ALgu sabria dir-e si a Epaf la gent sol duur més merits que a peo o menys? gracies!

nota + merits = total i regio fa 16 anys 3 mesos #32560

Mes o menys quina nota de tall creieu que sera la diputacio? Exceptuant el KM he vist moooooolta peña que no aixecava els 50 kg, y el pajarraco deixaven molt a desitjar....

Sort a tots!!!Encara que una mica mes per ami :twisted:

nota + merits = total i regio fa 16 anys 3 mesos #32611

rufff va escriure: va assis, per un dia q guanyes el km no vinguis a demanar ara.... jeje
pensa q hi ha series q es guanya amb mes de 3' i nhi ha que fent 2'50 quedes 6è. per tant tp estaria be el q dius, encara q jo hi estic dacord, jeje

No ho deia per mi. Ho deia perq seria més divertit. Imaginat arribades a muerte per rescar les decimes! m'imagino apostant a les grades i quedant-nos tot el mati allà donant ambient, ..., de petit el meu avi em portava al canodrom d'alla plaça espanya... algu queda :D

• Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3
Temps de càrrega de la pàgina: 0.210 segons
Gràcies a Fòrum Kunena