Hola companys segons les bases on fa la descripciço de la prova del pajaritu, algu enten que digui que no es poden aixecar les cames:
1. Flexió de braços: les persones aspirants hauran de mantenir la flexió de braços agafant-se a
una barra metàl·lica, de 3 cm de diàmetre, col·locada horitzontalment amb els palmells de les
mans mirant cap endavant.
La persona aspirant s’agafarà a la barra amb els dits dirigits cap endavant. Es penjarà d’ella de
manera que la barba quedi per sobre la barra.
Normes per a la realització de l’exercici:
a) No es podrà balancejar el cos, ni fer moviments d’impuls per mantenir la postura
b) No es podrà tocar la barra amb cap part del cos que no siguin les mans.
c) Les mans han de fer contacte directe amb la barra. S’oferirà la possibilitat d’utilitzar
magnèsia.
d) No és permesa la utilització d’elements que, a judici del controlador de l’exercici, suposin
avantatge en la realització de la prova.
e) No s’informarà de cap interval de temps durant l’execució de l’exercici des de la posada en
marxa del cronòmetre.
Per a la valoració: segons la puntuació directa de la taula I de l'annex 4.
Es registrarà el temps total (en segons i dècimes de segon) durant el qual, la persona
participant hagi romàs penjada amb la barba mantinguda per damunt del nivell de la barra. Es
realitzarà un únic intent.
nores només això, a terres de l'ebre deien que les cames estirades; ni crear-les et deixaven.Ha passat a tot arreu el mateix?
xs va escriure: Hola companys segons les bases on fa la descripció de la prova del pajaritu, algu enten que digui que no es poden aixecar les cames:
1. Flexió de braços: les persones aspirants hauran de mantenir la flexió de braços agafant-se a
una barra metàl·lica, de 3 cm de diàmetre, col·locada horitzontalment amb els palmells de les
mans mirant cap endavant.
La persona aspirant s’agafarà a la barra amb els dits dirigits cap endavant. Es penjarà d’ella de
manera que la barba quedi per sobre la barra.
Normes per a la realització de l’exercici:
a) No es podrà balancejar el cos, ni fer moviments d’impuls per mantenir la postura
b) No es podrà tocar la barra amb cap part del cos que no siguin les mans.
c) Les mans han de fer contacte directe amb la barra. S’oferirà la possibilitat d’utilitzar
magnèsia.
d) No és permesa la utilització d’elements que, a judici del controlador de l’exercici, suposin
avantatge en la realització de la prova.
e) No s’informarà de cap interval de temps durant l’execució de l’exercici des de la posada en
marxa del cronòmetre.
Per a la valoració: segons la puntuació directa de la taula I de l'annex 4.
Es registrarà el temps total (en segons i dècimes de segon) durant el qual, la persona
participant hagi romàs penjada amb la barba mantinguda per damunt del nivell de la barra. Es
realitzarà un únic intent.
nores només això, a terres de l'ebre deien que les cames estirades; ni creuar-les deixaven.Ha passat a tot arreu el mateix?
no... és el primer cop que escolto això de les cames, i de fet...
a les bases no hi diu res de les cames no?
tant a la última opo de gene com a les proves de la REM nord que s'han fet avui
la gent es cargolava com volia (o podia...)
les cames ni mirarles, el que compta és la barbeta
realment... sempre s'ha deixat fer.. tot i així si segueixen el mateix criteri per tothom.. tots estareu = de putejats... tot i que no hauria de ser així
ja m' han dit que a les proves de terres de l' ebre a la que creuaves les cames, les pujaves o el que fós et feien baixar. a mi m' ho ha dit un colega que portant 50 segons i anant bé, ha creuat i li han fet baixar. jo les vaig fer a la sud i et podies cargolar, creuar, ara en pujo una, ara l'altra i no deien res. De fet a les opos el que no et deixen és fer moviments bruscos, i balancejos. Jo quan m' ho ha dit el colega he flipat bastant... sempre igual aqui una cosa, allà una altra...
Donc fe d'aixó, he fet les proves a Terres i quan portaba 1,15 i anant bé m'ha donat per creuar cames per mouren una mica y m'han dit, "vale ya", m 'he quedat flipant i estic tant cremat que ni vull parlar del tema, podía haver aguantat 10 segons més perfectament, jo comptaba amb una nota de tall de un 9 i ara estic amb un 8,3, estic molt molt emprenyat.
Y no solament aixó, han estat moltes coses, la pesa la feien fer de seguida d'acabar el pajarito, ni 5 segons et deixaben, la gent queia a la pesa com mosques. Sort he tingut jo que m'ha anat molt be i a la primera sense cap problema, pero davant meu n'he tingut un que ho ha fet a la segona, darrere meu un altre y he parlat amb dos més que també.
També comentar que no em van donar ni 5 minuts per escalfar els 1000 metres, estic molt cremat, molt companys.
A la Centre, amb aquests aspecte no hem tingut cap problema. A més abans de començar un bomber ens ha explicat el que es podia fer i el que no, i ho ha dit ben clar "l'unic que no vull veure són moviments bruscos de reposicionament, amb les cames podeu fer el que volgueu"
no hi ha dret, jo em vaig empipar i li vaig dir al paio, bon home per cert, pero em va tocar la pera. despres, a les peses (em van deixar descansar tant com vaig voler), els dos paios em van preguntar que per què m'havia empipat i al explicar-lis em van dir que flipaven, que aixo a la opo de la gene no era aixi.... pero que queixar-me no podia fer res mes que queixar-me al cap de parc...