Idees de bomber per fer una reclamacio al sindic de greuges digam-ho que jo t'hi ajudo, i respecte a lo del 5.a si s'ho passen pel forro tb t'ajudo o m'ajudes a fer una reclamacio al SOC! Ara per lo del camio de les proves o patfinder o dinamometre...jo de dinamometre amb uns quants el v``arem comprar...i amb aixo no es pot lluitar gaire, pero si contra una oposicio que encara que treguis una mitja de 7 et fotin al carrer i en cavi gent arribi al final amb una mitja inferior...! I que no hi hagi res estipulat...! Respecte als merits de forestal jo soc el primer que en tinc m´´es que la mitjana pero estic dacord a l'ajut a la gent que no en te, que si es guanya per merits fisics entrar, com treure un 10 i no entrar, doncs que entri...tambe recolzo una reclamacio encara que em perjudiqui per que es de llogica, i el que no vols que et facin o passi a tu, no ho vulguis pels demes encara que et perjudiqui!
Doncs imagino que lñes persones que han estat excloses per certificat medic son reemplaçades pel seguent en ordre de puntuacio de la llista, no?? es el mes llogic. Hi ha algu per EPAF en regio Nord que estigui en plaça y no l'agafi perque marxi a peo, o conductor? gràcies.
A la diligencia de la llista provisional d'aptes per EPAF, recomanan que els 30 primers portessin el certificat medic. La meva pregunta es, son els 30 primeres a partir de la plaça 21, o els 30 primers totals..perque els 21 primers es evident que l'han de duur, tenen plaça joder..Imagino que es deuen referir als 9 seguents a partir de la 21, no?? gracies!!
Jo crec que si ho posa per molt enrenou que causi al final ho han de complir i fer fora a la gent que no compleix el requisit.
Altre gent no s'hi ha presentat perquè veia que no complia aquest requisit i si ara no l'apliquen no serà just i també la poden liar axis que......ell veuran el que fan però fagin el que fagin, per un costat o per altre portarà tema la cosa.