Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

LLISTATS DESPRES DE L'ADJUDICACIO fa 16 anys 2 mesos #33361

• pajarito
  • Avatar de pajarito Autor del tema
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 95
  • Gràcies rebudes: 0
Bones,
Algu te idea si després de la'djudicació de plaça tornen a fer llistats amb la gent que entra definitivament?? Ho dic perquè un cop un ha entregat la documentació i firmat, la plaça ja es seva 100%? no agafen uns quans més per si a cas i després es queden penajts en cas de no necessitar-los? tampoc et donen cap mena de paper conforme la plaça ja esta adjudicada, senzillament cal esperar als dies 3 i 4 per firma el contracte i començar el curs de formació el dia 7? GRacies!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

LLISTATS DESPRES DE L'ADJUDICACIO fa 16 anys 2 mesos #33363

• forestalcat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 451
  • Gràcies rebudes: 3
pajarito PATIDOOOOOR!!!!

no et preocupis home, la plaça ja es teva, espera a firmar el contracte i au...a començar!!!
SORT! I BONA CAMPAÑA!!!
Per cert.. afegir que la nota de tall de TERRES DE L?EBRE A SIGUT: 8.17 el numero 100

LLISTATS DESPRES DE L'ADJUDICACIO fa 16 anys 2 mesos #33364

• pajarito
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
La veritat que soc un patidor nat si, encara no m'ho crec..A més necessitava molt entrar, tant per la part economica, com per veure per primera vegada que es treballar amb bombers i poder comensar a ficar el nas en aquest mundillu..En fi, gràcies per la confirmació. bona campanya 2010!!!

LLISTATS DESPRES DE L'ADJUDICACIO fa 16 anys 2 mesos #33366

Doncs a mi me l'han fotut als morros estan a la llista definitiva. Així que pateix una mica perque aquesta gent fan el que els rota...si ets fill de bomber tranquil...

Salut!

Si el cel és tan perfecte com diuen, a mi que em busquin al infern!

LLISTATS DESPRES DE L'ADJUDICACIO fa 16 anys 2 mesos #33367

• idees de bomber
  • Fora de línea
  • L'usuari està bloquejat
  • Missatges: 76
Romeu22 explica´t més, si no t´és inconvenient

LLISTATS DESPRES DE L'ADJUDICACIO fa 16 anys 2 mesos #33368

• voluntàri-palau
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 589
  • Gràcies rebudes: 2
Romeu 22, si explica't una mica més bé siusplau.De quina regió ets?

Jo sóc fill de bomber, i????

LLISTATS DESPRES DE L'ADJUDICACIO fa 16 anys 2 mesos #33369

• pajarito
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
Si Romeu 22, que ha passat? dona una mica mes de detall si no et sap greu, més que res per saber quina mena d'incidencia s'ha produit i esta alerta. Gracies.

LLISTATS DESPRES DE L'ADJUDICACIO fa 16 anys 2 mesos #33370

• forestalcat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 451
  • Gràcies rebudes: 3
romeu22... CUENTA CUENTA!!!!!!!!!!!!!!

ami em va passar algo semblant l'any passat despres de 4 campanyes que duia... l'any passat a les definitives em van cardar de valent!!!

i bueno referent al tema de "fills d bombers! NO HI ENTREM MILLOR! QUE NO ESTAMOS TAN MAAAL!!
voluntari-palau, de ben segur que no ets el cas... pro tots els "fills" que conec jo de la meva regió "treuen" 10 a les fisiques, tu prometo!

BONA CAMPANYAAAA!!!

LLISTATS DESPRES DE L'ADJUDICACIO fa 16 anys 2 mesos #33371

• pajarito
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
Quan dieu que us la van fotre estan a les definitves que voleu dir? que estaveu amb plaça, sense plaça, a poques plaçes, que vau entregar documentacio i llavors res..una mica mes de detall pliss, va be coneixer aquest tipus d'incidencies amb detall per estar a la guait i lluitar en cas d'injusticies d'aquest tipus..

LLISTATS DESPRES DE L'ADJUDICACIO fa 16 anys 2 mesos #33372

Quan dic fills de bomber em refereixo a que no tindras problema per entrar. Fa molts anya ke m'arrastro per aquesta casa i les he vist de tots colors. En tinc 4 de fills de bomber per davant quan se del cert que tenen pitjor nota que jo i també en se d'un parell que no compleixen els requisits del SOC i han triat plaça...I INSISTEIXO NO GENERALITZO!! M'ESTA MOLT BÉ QUE SIGUIS FILL DE BOMBER I NO TINGUIS RES A VEURE AMB TOT AIXÒ. HO APLAUDEIXO I ES UN T'HONRA MOLTISIM.

Doncs estan a les llistes definitives em van trucar ahir a les 6 de la tarda que el SOC els havia dit que la meva situació no es del tot regular i m'han negat la plaça..i ara estic sense la feina i al atur i sense cobrar.

A la hora de la veritat fan el que els rota i que tothom entengui el que vulgui

Salut

Si el cel és tan perfecte com diuen, a mi que em busquin al infern!

LLISTATS DESPRES DE L'ADJUDICACIO fa 16 anys 2 mesos #33374

• voluntàri-palau
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Ostia Romeu 22, la britat és que si queés cardat. Mira jo sóc fill de bomber i no he entrat a la campanya.........segur que algun estaà a la campanya per influències no tu nego pas iaxò, sempre n'hi ha d'aquests.............lamentablament..........

És molt estrany he això que t'ha passat......has parlat amb el SOC de la teva regió i amb el parc encarregat de la teva regió? Deus poder alegar o fer alguna cosa no pot ser que despres de les definitives triar plaça i això el SOC digui que no ets regular........ells un cop an fet les definitives no perdewn pas més el temps mirant-se les llistes..........ostia realment dona la impressió que algú t'ha donat una excusa per treure't la plaça............Fes alguna alegació o simés no demana explicacions a algú!!!! No poden tractar a la gent així!!!

Si realment no has treballat estant a l'atur, o no estaves "legalment" en les bases, l'has de diar. TENS TOT EL MEU SUPORT!!!

LLISTATS DESPRES DE L'ADJUDICACIO fa 16 anys 2 mesos #33376

• pajarito
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
I el meu també. Esta clar que si compleixes el requisit no has de tenir por de res, tot esta apuntat, registrat, tens dret a que facin una revisió exaustiva del teu cas...es una putada molt grossa. Anims i espero que surti algo clar de tot aixo. Sort.

LLISTATS DESPRES DE L'ADJUDICACIO fa 16 anys 2 mesos #33379

• voluntàri-palau
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Romeu22 si no és molt demanar podries dir de quina regió ets????Seria interesant sapiguer-ho.
Més que res perquè la gent de la regió estigui al tantu.

LLISTATS DESPRES DE L'ADJUDICACIO fa 16 anys 2 mesos #33380

• forestalillo20
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 85
No es el meu cas, pero romeu22, conec mes gent que li ha passat exactament el mateix que tu. Aixo es una vergonya. anims

LLISTATS DESPRES DE L'ADJUDICACIO fa 16 anys 2 mesos #33384

• idees de bomber
  • Fora de línea
  • Missatges: 76
Forestalillo20 que vols dir, explica també almenys per aprendre una mica el que no hem de fer tot i que a les bases està clariiiissimmm!
estic amb pajarito si compleixes els requisits ...romeu22 no et quedis quiet (no cal ni que tu digui) i ves comentant la jugada, que això ens pot passar a tots i si eras a les definitives.... ostia quina jeta tenen aquesta gent una trucada i ja ets fora.....però perque només tan dit això que el soc.... vas treballar amb contracte després d´entregar la paperassa.... o ..... demano disculpes pel meu to, es que m´indigna molt.

• Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.224 segons
Gràcies a Fòrum Kunena