Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Curs de formació vs Examen fa 16 anys 1 mes #33590

• xs
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 37
  • Gràcies rebudes: 0
Hola companys era per cometarvos un tema en el qual vaig una miqueta perdud avore si algu em pot ajudar.

Dema tinc un examen a la una, i em tindre de saltar alguna horeta del curs de formació, tindre de marxar a les 12.

El tema justificants? si es un modul de grau superior funciona igual que la carrera?

I despres més del 10% es resació de contracte o a mollet?

Gràcies a qui respongui

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Curs de formació vs Examen fa 16 anys 1 mes #33591

ei company!
actualment no se com va el tema però quan jo estudiava (carrera) demanava un justificant pel dia que havia faltat i en principi em feien recuperar les hores a reus un altre dia. fins que no vaig recuperar les hores de formació no em van deixar començar a treballar. Ara, t' estic parlant de fa uns 3 anys. jo de tu el que faria es comentar-li el problema al formador que tinguis demà. Segurament et dirà que truquis a la regió i els hi comentis als de dalt el tema. Dels justificants imagino que es igual si son ed carrera o de cicle formatiu mentre siguin uns justificants. El que pot passar també és que si s' enrolla el formador i són només dues hores et deixi pirar, pero això ja acostuma ser més raro. Comenta-li aviat al formador per a que t' ho solucionin ràpid i no estiguis tot el matí rallat per l' examen i per si t' hi deixen anar...
apa sort i a estudiar!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.113 segons
Gràcies a Fòrum Kunena