Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

ATUR fa 15 anys 10 mesos #34697

• alca88
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 62
  • Gràcies rebudes: 0
Hola Forestalillos!

Llastima que ja s'hagi acabat la campanya, eh!
Volia saber si hi ha algu que hagi demanat l'atur havent tingut com a ultim treball la campanya forestal. Quins papers us van demanar a l'oficina i on els demaneu vosaltres?

Gracies companys!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

ATUR fa 15 anys 10 mesos #34704

alca88 va escriure: Hola Forestalillos!

Llastima que ja s'hagi acabat la campanya, eh!
Volia saber si hi ha algu que hagi demanat l'atur havent tingut com a ultim treball la campanya forestal. Quins papers us van demanar a l'oficina i on els demaneu vosaltres?

Gracies companys!

Acabo d'arriba d'allí precisament, no res, jo em tinc que esperar al 7 d'Octubre (quan tenim que entregar la roba) per firmar suposo el finiquito i que em donguin el CERTIFICAT DE L'EMPRESA.

A mi em demanen :

- Imprès de sol·licitud emplenat
- Fotocòpia de l'última declaració de renda (si s'ha fet)
- Justificació econòmica del cònjugue i dels fills entre 16 i 26 anys : nòmina, pensió..

Haure d'anar de cul l'últim día, perque el termini es de 15 dies, sino ja a la merda el subsidi.

ATUR fa 15 anys 10 mesos #34705

• forestalcat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 451
  • Gràcies rebudes: 3
No cal esperar a tornar la roba, mes que res pq ja no donaria tempa a demanar res....

Acabo de trucar i m'han dit que la setmana que bé tindran els certificats d'empresa, am lo qual ja podem demanar l'atur.

El que no se si ens demanaran les ultimes nomines per demanar l'atur... ho sabeu????

ATUR fa 15 anys 10 mesos #34708

Sabeu si amb 3 mesos i mitg n'hi ha prou per poder cobrar alguna cosa????

ATUR fa 15 anys 10 mesos #34714

forestalcat va escriure: No cal esperar a tornar la roba, mes que res pq ja no donaria tempa a demanar res....

Acabo de trucar i m'han dit que la setmana que bé tindran els certificats d'empresa, am lo qual ja podem demanar l'atur.

El que no se si ens demanaran les ultimes nomines per demanar l'atur... ho sabeu????

La setmana que ve ja les tindran? Perfecte doncs!!

Llavors, que s'ha d'anar a la regió d'Emergencies de cadascú a recollir-lo? En el cas de Tarragona, pot ser tenim que anar al nou edifici del 112 oi?.

Per les últimes nòmines no et preocupis (a mí no me les han demanat), però per si un cas tú sempre portales a mà.

forestalcat va escriure: Sabeu si amb 3 mesos i mitg n'hi ha prou per poder cobrar alguna cosa????

No ficaría la mà al foc, però em semba que amb tres mesos dubto que cobris alguna cosa.

ATUR fa 15 anys 10 mesos #34718

Per cobrar l'atur cal haver cotitzat 180 dies encara que sigui de forma discontinua o en empreses diferents sí no pots ajuntar 180 díes oblidat de l'atur, otser pots accedir a algun altre tipus de subsidi pero l'atur segur que no sense el requisit de 180 díes. Et caldrà el certíficat d'empresa de cadascuna de les empreses on hagis treballat els darrers 180 díes.

Referent el plaç de tramitació de l'atur són 15 díes sense contar els Diumenges i cal afegir el numero de díes que el darrer certificat d'empresa et possi com a díes de vacances retribuides no disfrutades. És a dir sí et pagen al acabar la campanya 10 díes per aquest concepte tens deu díes naturals més els 15 díes laborables de tramitació de l'atur.

El que no sé és sí hi han díes de vacances retribuides no difrutades al acabar la campanya, aixó ho haurieu de preguntar a la vostra regió d'emergència, tot i que aquesta informació surt en el certificat d'empresa.

Que tingeu sort i pogueu chupar del bote una temporada!!!!

ATUR fa 15 anys 10 mesos #34722

• cancellara
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 37
Para cobrar el paro necesitas haber trabajado minimo un año, aunque sea de forma discontinua y tienes 15 dias para entregar los papeles. Certificado de empresa de los ultimos 6 meses, DNI y la solicitud de subsidio rellenada. Pensar que si no los entregaís antes del 31 de septiembre, ya no cobrareís el paro hasta el 10 de Noviembre, porque la INEM envia todas las solicitudes del mes el último día de mes.

ATUR fa 15 anys 10 mesos #34724

• voluntàri-palau
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 589
  • Gràcies rebudes: 2
Cancellara no se segur però em sembla molt que has agut de treewballar 6 mesos i no 12 com dius tu........lo més fàcil és trucar SOC i pregutar-ho.

ATUR fa 15 anys 10 mesos #34725

voluntàri-Palau va escriure: Cancellara no se segur però em sembla molt que has agut de treewballar 6 mesos i no 12 com dius tu........lo més fàcil és trucar SOC i pregutar-ho.

has d'haver trevallat un any

ATUR fa 15 anys 10 mesos #34727

• voluntàri-palau
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Puta doncs ja me l'hon fotus si és axi.........mecagum ronda!!!
Mersi

ATUR fa 15 anys 10 mesos #34731

• batllorienc
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 23
si has treballat 180 dies pots demanar el subsidi de 6 mesos, jo ho vax fer la campanya passada, tenia tot just 182 dies treballats i be que mel van donar

ATUR fa 15 anys 10 mesos #34734

• voluntàri-palau
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
O sigui que si que són 6 mesos.

ATUR fa 15 anys 10 mesos #34735

a girona em van dir q tindrien els certificats el dijous de la setmna q ve

ATUR fa 15 anys 10 mesos #34740

• cancellara
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 37
Para cobrar la prestación por desempleo (carnet de paro) necesitas un año trabajado como minimo, pero para el subsidio por desempleo (ayuda familiar) con 6 meses ya te la dan. Este último que sepa yo dura 6 meses y me parece que son unos 400 euros/mes.

ATUR fa 15 anys 10 mesos #34754

Aquesta setmana ja podem anar a recollir el CERTIFICAT DE L'EMPRESA?! :twisted:

• Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.197 segons
Gràcies a Fòrum Kunena