astu911 va escriure: Al foro hi ha un munt de coses, pero respecte venint de tu no gaire, la veritat. Ets el tipic maton de foro que per portar mes temps aqui es creu amb dret d'intimidar o insultar, i com tothom el coneix simplement es tolera. Espero que estiguis orgullos d'insultar a un parell de nois que nomes volen informacio i que no tenen la teva vocacio nata d'heroi. Molt funcionari-salvavides, pero d'ajudar als companys, mes aviat poca cosa. I si, ja se que diras que nomes som novatos pringats que s'aprofiten del que troben al foro, pero be, no crec que ningun dels que es aqui hagi començat d'una altra forma que amb la informacio que troba per internet, oi? Tu sabras el que fas, noi. No tots els nous venim aqui a donar pel cul o preguntar bajanades, i tot i aixi, jo he fet un parell de preguntes i en els dos casos m'han contestat sense cap problemes (tot i que en un dels casos tambe vas apareixer tu a fotre cullerada amb males maneres), i no vinc a buscar psicos ni merdes. No veig per que tu no pots fer el mateix, pero a sobre insultar ja em sembla passar-se, la veritat.
No et molestis a contestar, nomes soc un novato pringat.
Vas molt equivocat i sobretot molt errat. I no t'enteres de la pel·licula nano.
Deixaré uns dies d'escriure fins que surtin les plaçes d'aptes o no aptes, perquè així estarà tot més tranquil i xerrarem els que sempre estem xerrant per aquí al foro. Mentrestant estaré al marge mirant aviam quines tonteries fiqueu (no tots). Només cal veure el foro, com s'ha revolucionat en un parell d'hores i la putada que no hi ha cap ordre aquí.
Apa, sort a tots, només ens queden tres setmanes,
suposo que les físiques serà la setmana del 11 d'Abril, s'ha de finiquitar tot avans de Setmana Santa. Apretar sobretot al kilómetre, ja que enguany al pájaro hi hauran molts 10.
Salut!