Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

Ja hi ha bases peó EPAF 2011 fa 15 anys 4 mesos #40644

astu911 va escriure:

Mil perdons senyor Capo!! veig que no tots tenim l'el·loquencia i saviesa que tens tu! si mires algunes bases d'anys anteriors veuras com en algun lloc anomena alguna cosa d'antic ofici forestal, pero bé la veritat tampoc m'importa massa ja he estat veient el teu curriculum de posts en aquest forum i si em permets que t'ho digui, i sino també, ets un pringat dat del cul!!!!

:lol:

+1

ets un llest, capo

amb una mica de sort aquest any vas fora, i un ""novatet""com tu dius et fotra el puesto

hahaha dubto molt que em quedi fora, porto massa punts mèrits (per sort) perquè algún novato com valtros em preneu la plaça.

En comptes de estar xafardejant per aquí al foro, busqueu valtros mateixos les coses, que preguntar i que t'ho facin les coses els altres és mol fàcil, només pregunteu tonteries, que si quin titol tinc que presentar, que si AOF vol dir ANTIC ofici forestal, que si quines notes eren l'any pasat, que si esto que si lo otro, per favor, sembleu nens de parvulari i tot està per Internet i pel foro.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Ja hi ha bases peó EPAF 2011 fa 15 anys 4 mesos #40645

• oposiciones13
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 25
  • Gràcies rebudes: 0
alguien me sabria decir si es posible presentarse a epaf en la sud y a forestal en la norte? Suponso que para hacer esto se tendran q hacer las pruebas en ambos sitios...suponiendo que sean dias diferentes...

Ja hi ha bases peó EPAF 2011 fa 15 anys 4 mesos #40651

capo va escriure:

astu911 va escriure:

Mil perdons senyor Capo!! veig que no tots tenim l'el·loquencia i saviesa que tens tu! si mires algunes bases d'anys anteriors veuras com en algun lloc anomena alguna cosa d'antic ofici forestal, pero bé la veritat tampoc m'importa massa ja he estat veient el teu curriculum de posts en aquest forum i si em permets que t'ho digui, i sino també, ets un pringat dat del cul!!!!

:lol:

+1

ets un llest, capo

amb una mica de sort aquest any vas fora, i un ""novatet""com tu dius et fotra el puesto

hahaha dubto molt que em quedi fora, porto massa punts mèrits (per sort) perquè algún novato com valtros em preneu la plaça.

En comptes de estar xafardejant per aquí al foro, busqueu valtros mateixos les coses, que preguntar i que t'ho facin les coses els altres és mol fàcil, només pregunteu tonteries, que si quin titol tinc que presentar, que si AOF vol dir ANTIC ofici forestal, que si quines notes eren l'any pasat, que si esto que si lo otro, per favor, sembleu nens de parvulari i tot està per Internet i pel foro.

Al foro hi ha un munt de coses, pero respecte venint de tu no gaire, la veritat. Ets el tipic maton de foro que per portar mes temps aqui es creu amb dret d'intimidar o insultar, i com tothom el coneix simplement es tolera. Espero que estiguis orgullos d'insultar a un parell de nois que nomes volen informacio i que no tenen la teva vocacio nata d'heroi. Molt funcionari-salvavides, pero d'ajudar als companys, mes aviat poca cosa. I si, ja se que diras que nomes som novatos pringats que s'aprofiten del que troben al foro, pero be, no crec que ningun dels que es aqui hagi començat d'una altra forma que amb la informacio que troba per internet, oi? Tu sabras el que fas, noi. No tots els nous venim aqui a donar pel cul o preguntar bajanades, i tot i aixi, jo he fet un parell de preguntes i en els dos casos m'han contestat sense cap problemes (tot i que en un dels casos tambe vas apareixer tu a fotre cullerada amb males maneres), i no vinc a buscar psicos ni merdes. No veig per que tu no pots fer el mateix, pero a sobre insultar ja em sembla passar-se, la veritat.

No et molestis a contestar, nomes soc un novato pringat.

Ja hi ha bases peó EPAF 2011 fa 15 anys 4 mesos #40652

astu911 va escriure: Al foro hi ha un munt de coses, pero respecte venint de tu no gaire, la veritat. Ets el tipic maton de foro que per portar mes temps aqui es creu amb dret d'intimidar o insultar, i com tothom el coneix simplement es tolera. Espero que estiguis orgullos d'insultar a un parell de nois que nomes volen informacio i que no tenen la teva vocacio nata d'heroi. Molt funcionari-salvavides, pero d'ajudar als companys, mes aviat poca cosa. I si, ja se que diras que nomes som novatos pringats que s'aprofiten del que troben al foro, pero be, no crec que ningun dels que es aqui hagi començat d'una altra forma que amb la informacio que troba per internet, oi? Tu sabras el que fas, noi. No tots els nous venim aqui a donar pel cul o preguntar bajanades, i tot i aixi, jo he fet un parell de preguntes i en els dos casos m'han contestat sense cap problemes (tot i que en un dels casos tambe vas apareixer tu a fotre cullerada amb males maneres), i no vinc a buscar psicos ni merdes. No veig per que tu no pots fer el mateix, pero a sobre insultar ja em sembla passar-se, la veritat.

No et molestis a contestar, nomes soc un novato pringat.

Vas molt equivocat i sobretot molt errat. I no t'enteres de la pel·licula nano.

Deixaré uns dies d'escriure fins que surtin les plaçes d'aptes o no aptes, perquè així estarà tot més tranquil i xerrarem els que sempre estem xerrant per aquí al foro. Mentrestant estaré al marge mirant aviam quines tonteries fiqueu (no tots). Només cal veure el foro, com s'ha revolucionat en un parell d'hores i la putada que no hi ha cap ordre aquí.

Apa, sort a tots, només ens queden tres setmanes, suposo que les físiques serà la setmana del 11 d'Abril, s'ha de finiquitar tot avans de Setmana Santa. Apretar sobretot al kilómetre, ja que enguany al pájaro hi hauran molts 10.

Salut!

Ja hi ha bases peó EPAF 2011 fa 15 anys 4 mesos #40665

• forestalcat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 451
  • Gràcies rebudes: 3

voluntàri-Palau va escriure: Doncs mira, d'això jo no en savia res, doncs vaja cullons no, i a sobre anar lluint de què els han fet entrar tot i no complir amb les bases..........s'han de tenir.........
Mersi per la info forestalcat!

no hi ha de que payu!
es mes per algu esta el forum per posar coses en comu i crec que aquesta n'es una de ben seria.
i com aquestes MIL y una!
no olbidarnos dels 10 de mitja que tenen alguns que an passat per darrere teu al km y tu as tret un 7 al km.... hahhaaha!
es terrible! pro bueno.. s'haura de arriba a fe el km a menos 4 segons per passar davant dells!! jeje
sort a tots pel que ens espera!

Ja hi ha bases peó EPAF 2011 fa 15 anys 3 mesos #40947

Tots hem sigut (i som) novells en alguna cosa, i no per això mereixem menys respecte.
Capo, pedant i sobervi, apaga l'ordinador fins el 2075. benvingut carxofa!!

Temps de càrrega de la pàgina: 0.156 segons
Gràcies a Fòrum Kunena