Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

"previ" NOTES DE TALL fa 15 anys 2 mesos #41964

Gracies panini per la teva opinió sempre es reconfortant escoltar aixó ya sigui una suposició pero da anims! Em vaig anar a Terres de l'ebre per que sempre tenía la nota de tall mes baixa hi ha si tenir algunas posibilitats.... La veritat es que estic cagat! Sobre la nota de tall que he dit que era un 7,5 ho he tret del forum hi había un usuari que hi deia aixó i com sabia que la nota rondaba per aquesta he suposat que seria aixi pot ser que tinguis raó i estic equivocat yo.... Espero que no! Jejeje
Gracies un altre vegada i molta sort a tu també i a tots! I si no a veure si em truquen del PVI que estic a la borsa de treball!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

"previ" NOTES DE TALL fa 15 anys 2 mesos #41966

De res Driss.

Jo se que gent amb 7'9 o 7'8 va entrar l'any passat a les Terres de l'Ebre, ara tal com t'he dit, el del 7'5 no ho se, jeje. Però no paxa res, no be de 3 dècimes. La dada important es que amb una mica menys de un 8 la gent va entrar l'any passat a fer campanya.

Si tens un 9'5 jo penso que tens oportunitats, tot i que la gent es molt pessimista per aquí al fòrum jo no crec que la cosa pugui ser tan radical com diuen i que totes les regions superaran el 10 de nota de tall... però de moment a esperar perquè segurament avui no sortiran les notes (esperem que els pessimistes no tinguin la raó, xD)

"previ" NOTES DE TALL fa 15 anys 2 mesos #41967

No se si entrarem o no amb un 9,5, però si no ho fem ja ens podem donar cops contra la paret per no haver-nos presentat l'any passat, era l'any clau...Ara cada any serà pitjor!

"previ" NOTES DE TALL fa 15 anys 2 mesos #41994

• forestalcat
  • Avatar de forestalcat Autor del tema
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 451
  • Gràcies rebudes: 3

AlbertS va escriure: No se si entrarem o no amb un 9,5, però si no ho fem ja ens podem donar cops contra la paret per no haver-nos presentat l'any passat, era l'any clau...Ara cada any serà pitjor!

tan devò entris, i si no pots anar amb el cap ben alt de treure aquesta notassa que molts "veterans" ni de conya pero que amb 3 de merits ja et fulminen...

SORT payu i pensa en unes OPOS que vas fort!

"previ" NOTES DE TALL fa 15 anys 2 mesos #41998

panini va escriure: De res Driss.

Jo se que gent amb 7'9 o 7'8 va entrar l'any passat a les Terres de l'Ebre, ara tal com t'he dit, el del 7'5 no ho se, jeje. Però no paxa res, no be de 3 dècimes. La dada important es que amb una mica menys de un 8 la gent va entrar l'any passat a fer campanya.

Si tens un 9'5 jo penso que tens oportunitats, tot i que la gent es molt pessimista per aquí al fòrum jo no crec que la cosa pugui ser tan radical com diuen i que totes les regions superaran el 10 de nota de tall... però de moment a esperar perquè segurament avui no sortiran les notes (esperem que els pessimistes no tinguin la raó, xD)

L'any passat jo tenia un 7.66 i hem vaig quedar a 6 places d'entrar, però aquest any tot i haver fet molt millor les físiques o veig difícil perquè pensa que son bastants menys places... demà es sabrà la pura realitat..

"previ" NOTES DE TALL fa 15 anys 2 mesos #42004

Axo esta molt magra per els novatillus de torn!! X mi el primer.. 8.5 i per el k vex dels comentaris la cosa nira mol més cap a munt.

En fi a esperar a dema amb impaciencia!!

Sort gent!!

SALUT I PERSEVERÀNCIA

"previ" NOTES DE TALL fa 15 anys 2 mesos #42006

"Sutrax." Pel que has dit no anava tan mal encaminat jo, xD.
L'any passat a les terres de l'Ebre l'últim va diguer entrar amb un 7,8
Vaig afinar be la tirada

molta sort als nous que espero que n'entreu molts!!!!

P.D. Jo espero que aquest campanya amb un 9 pugeu entrar a les Terres de l'ebre i a n'alguna regió més, ja que traure un 9 a les físiques es una molt bona nota i es te que entrenat molt.

"previ" NOTES DE TALL fa 15 anys 2 mesos #42007

• forestalcat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
7,83 va ser a terres, l'ultim, justament estava al mateix parc que jo...

era l'aspirant apte num. 103 (dos amunt dos avall)

sumal-li que aquest any ja tindra 2,3 de mèrits... ja es mes de un 10!!!

del 49 al 103 eren casi be tots nous... 2,3 mes aquest any... aixi q...

i era el numero 103 !!!! hi aquest any hi han 58 places....

TOT AIXO ES TERRES DE L'EBRE EH!!! la suposada nota mes baixa cada any!!!!

no estaran totes per damun del 10??? cullons jo cada cop o veig mes clar!! tan devo que no!

Salut!

"previ" NOTES DE TALL fa 15 anys 2 mesos #42008

forestalcat va escriure: 7,83 va ser a terres, l'ultim, justament estava al mateix parc que jo...

no estaran totes per damun del 10??? cullons jo cada cop o veig mes clar!! tan devo que no!

Salut!

BOOOOIGGGGGGG!!!

Demà això t'ho menjaras amb patates :lol: :lol:

Recorda que si parles de Terres de l'ebre són 58 plaçes + 24 d'EPAF = 82plaçes en total.

Va, que ja falta unes 24hs per sortir de dubtes.

"previ" NOTES DE TALL fa 15 anys 2 mesos #42009

Bueno era el aspirant número 108, segons acabo de veure a la llista (no ve de 2 llocs, xD)

Pel que fa a les places no digueu que aquest any hi han 58 places i que l'any passat va entrar el número 108.

L'any 2010 ara he consultat i entre peó, epaf i algun conductor... havien 108 places. Quina casualitat que l'últim de peó fos el que ocupava el lloc número 108.
Tot i que havien 86 places de peó, l'últim que va entrar estava sobre el número 108. Això s'explica perquè la gent agafa el lloc de conductor i EPAF (mes ben pagat i aquest any amb una durada més llarga de contracte) i deixa places lliures de peó.

Aquest any he vist que a les terres de l'Ebre teniu entre peó, epaf i algun conductor unes 85 places. Per tant fins el número 85 de les llistes de peó tenen moltíssims números d'entrar a fer campanya (perquè la gent amb més punts trairà les millore places i els contractes de més durada) i això farà que no entre el número 58 de la llista de peó sinó que es correran lloc i entraran fins el 85 (dos amunt dos avall).

L'any passat el lloc 85 tenia una nota de 8,6 a les Terres de l'ebre. Jo penso que aquesta es una bona referencia pels que voleu entrar de nous. Tot i que penso que aquest any la haver més aspirant el lloc 85 es probable que tinga una nota més alta que un 8,6.

Molta sort a tothom!!!

P.D. No sigeu tan pessimistes que ja està tot prou malament. Alguna bona noticia tenim que sentir!!! xD

"previ" NOTES DE TALL fa 15 anys 2 mesos #42010

Perque siguem més positius, penseu que els bombers últims de Gene són 'competència' de forestal que ens treiem. XD

"previ" NOTES DE TALL fa 15 anys 2 mesos #42011

• sadhana
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 130
  • Gràcies rebudes: 27
Toca esperar! el dimarts vaig anar a la Nord i em van dir que fins finals de setmana o principis de la que ve no sortiran els resultats, aixi que paciènciaaaa! ahhh, i ànims per tothom!

"previ" NOTES DE TALL fa 15 anys 2 mesos #42015

forestalcat va escriure: 7,83 va ser a terres, l'ultim, justament estava al mateix parc que jo...

Salut!

Jooooooeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrr que pesaito estas eh forestalcat!!! jaja ya veremos! ya veremos! pero no lo repitas mas que de tanto repetirlo al final va a ser asi xD. Un saludo

"previ" NOTES DE TALL fa 15 anys 2 mesos #42045

• forestalcat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
a unes hores de les llistes...
el pronostic de quiniela es per... un 10,6 la nota més baixa i serà a Terres de l'Ebre !!

apa SOORT!

Temps de càrrega de la pàgina: 0.196 segons
Gràcies a Fòrum Kunena