Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

PUNTS ROBA I COMPORTAMENT... fa 15 anys 2 mesos #41996

• voluntàri-palau
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 589
  • Gràcies rebudes: 2
jo també ho tenia entés així però he parlat amb gent que s'hi van apuntar després de fer les físiques hi van entrar igualment.....

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

PUNTS ROBA I COMPORTAMENT... fa 15 anys 2 mesos #42027

• rubens16vts
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 107
  • Gràcies rebudes: 1
Dons no aquest any he probat a la nord i me kedat fora per4 decimes. ...qui ets??

PUNTS ROBA I COMPORTAMENT... fa 15 anys 2 mesos #42030

• forestalcat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 451
  • Gràcies rebudes: 3

rubens16vts va escriure: Dons no aquest any he probat a la nord i me kedat fora per4 decimes. ...qui ets??

a la nord? per 4 decimes?? de que estas parlan?
salut

PUNTS ROBA I COMPORTAMENT... fa 15 anys 2 mesos #42034

• rubens16vts
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 107
  • Gràcies rebudes: 1
De la nota de tall a lexamen de conductor b+btp a la nord. Han tallat en 6.6 i jo tinc un 6.

PUNTS ROBA I COMPORTAMENT... fa 15 anys 2 mesos #42041

forestalcat va escriure: creieu que es just que treguin el punt de roba a gent que ha entregat la roba mes tard de les dates obilgatories???
es a dir estan a la mateixa situació que la gent que no la hagi pogut entregar.

Home, si entregues la roba i te l'accepten i et donen el punt que t'han de donar, bé, però si no et donen el punt em regales la roba i jo me la quedo tan feliç e, crec que s'han de respectar les regles del joc. De part dels novatos, demanem justicia.

PUNTS ROBA I COMPORTAMENT... fa 15 anys 2 mesos #42044

• forestalcat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 451
  • Gràcies rebudes: 3
en el cas de donartela a tu la vendria avans :)
i es el que pot fer la gent que no la tornada... i els que lem tornada tard ni tenim punt ni tenim la roba...

PUNTS ROBA I COMPORTAMENT... fa 15 anys 2 mesos #42046

• ungoliath
  • Avatar de ungoliath Autor del tema
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 1065
  • Gràcies rebudes: 314
i els EPAF que l'hem tornat quan toca, Ni tenim punts, ni roba, i vam anar a la Regió expressament!!!

Força i Constància

PUNTS ROBA I COMPORTAMENT... fa 15 anys 2 mesos #42048

jo ja ho he dit en ocasions anteriors, el que haurien de fer no és donar punts per bon comportament i x tornar la roba, són clausules del contracte i s'haurien de complir; sino al revés, qui no torni la roba quan toca i es passi la campanya arribant tard o liantla doncs se'ls hi treu dos punts a la proxima campanya o no se'ls hi pagua el plus final si no han tornat la roba.
És la manera que els que porten campanyes s'espabilin a les fi´siques (tot i sabent que tenen mèrits per mesos treballats) i que els que volen entrar puguin fer-ho fent unes bones físiques. El que no es normal i injust és que gent que hagi tret un 10 i sigui la seva primera campanya no pugui entrar.
I que consti que jo porto més de 6 campanyes i no per això faig el km. rascant-me la cigala, al contrari, per mi es una prova més i em mola intentar superarme! aquest any he fet un 9'5 a les físikes...

PUNTS ROBA I COMPORTAMENT... fa 15 anys 2 mesos #42049

rocanroll va escriure: jo ja ho he dit en ocasions anteriors, el que haurien de fer no és donar punts per bon comportament i x tornar la roba, són clausules del contracte i s'haurien de complir; sino al revés, qui no torni la roba quan toca i es passi la campanya arribant tard o liantla doncs se'ls hi treu dos punts a la proxima campanya o no se'ls hi pagua el plus final si no han tornat la roba.
És la manera que els que porten campanyes s'espabilin a les fi´siques (tot i sabent que tenen mèrits per mesos treballats) i que els que volen entrar puguin fer-ho fent unes bones físiques. El que no es normal i injust és que gent que hagi tret un 10 i sigui la seva primera campanya no pugui entrar.
I que consti que jo porto més de 6 campanyes i no per això faig el km. rascant-me la cigala, al contrari, per mi es una prova més i em mola intentar superarme! aquest any he fet un 9'5 a les físikes...

Jo opino com tu rocanroll però també és normal que donin almenys 1 punt perquè és allò de que sempre val la pena agafar algu amb experiencia (jo encara no he entrat i este any ho veig difícil, però això és la meva opinió).
Salut!

PUNTS ROBA I COMPORTAMENT... fa 15 anys 2 mesos #42053

potser un punt i els mèrits per mesos treballats però si vas mirant any rere any qui entra de nou sempre són molt poquets i després veus penya a les físikes que perque tenen porrons de punts van de sobrats, rollo jo faré 3'25 al km. i amb la calma!!! no em cal correr més
i després ja t'explicaré jo com van als focs. per no parlar de voluntaris etc... perque sempre es el mateix rollo i igual com n'hi ha que van amb la calma, també n'hi ha que corren que se les pelen, o sigui que amb aquest tema no hi entro.
pensa que fa 2 o 3 opos també donaven punts per portar més de 6 mesos apuntat al paro i hi havia gent que arribaven a tenir els 2 del paro + 2 de roba i comportament +`els mesos treballats!!! flipa, com per poden entrar!!!
es com la condició que et posen els del soc, que si encara cobres del paro no potsapuntarte a l'oferta i que si tal i que si cual, la mare que els va parir . una cosa es que estiguis treballant i l'altra es que estiguis a l'atur cobrant i que no et deixin currar perque estas cobrant un subsidi de merda, que pot ser que s'acabi dos dies després i ja no puguis currar!!!! ahhhhhhhh es que em poso negre !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
bin laden where are youuuuuuuuuuuuu

• Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.148 segons
Gràcies a Fòrum Kunena