Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

Certificat mèdic. fa 15 anys 2 mesos #42313

Ahir vaig anar a un metge dels que fa certificats, perque la de la seguetat social no va voler firmar-me-lo, però m'he n'adonat que no m'ha ficat el segell i fins a la vesprada no obrixen...l'envie igualment?? visc en vlaencia i l'he d'enviar amb data de hui al menys per coreeu certifiact...

ajudaaaaaaaaa

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Certificat mèdic. fa 15 anys 2 mesos #42314

• forestalcat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 451
  • Gràcies rebudes: 3
bff...
la solucio imediata es tornarte a fer el certificat a un altre lloc... kin pal!
no se que millo dirte

Certificat mèdic. fa 15 anys 2 mesos #42317

ja està, m'han dit que en el corte ingles correos està obert fins a les 22h. Tornaré i que me'l fique. si va amb data de hui el correu no crec que passe res¡¡¡¡
de totes formes estic per darrere.......jejejeje, però per si de cas¡¡¡

gràciessss

Certificat mèdic. fa 15 anys 2 mesos #42322

Això del certificat mèdic és cam pixa! Veig que a molta gent els cobren un preu exagerat per un simple tràmit de posar quatre creuetes i un segell; dos minuts i cap a casa.
En el meu cas és el segon any de campanya i el certificat sempre me l'ha fet el metge de capçalera sense haver de pagar res i ni és amic meu ni el vaig a veure mai! Si a mi m'ho poden fer o poden fer a tothom. Que et cardin 30 euros no està bé i trobo que és una porcada perquè et miren igual en un lloc privat que a l'ambulatori del poble.
Proveu d'anar primer al metge de capçalera, després depen d'ell però us podeu estalviar algun calé.

Certificat mèdic. fa 15 anys 2 mesos #42325

Falgars, vaig anar la setmaan pasada i com que el meu medic sempre està de baixa i n'hi han sustituts, diuen que no me'l fan...que m'han de fer moltes proves i que en la seguretat social no entra això. Clar, si esta el meu metge m'he l'hauria fet, perquè ell em coniex i sap que estic bé i no fa falta ni fer elctros ni proves auditives ni res...però clar els sustituts no volen per si pasara algna cosa...
Total...que em toca pagar 30 eurazossssssssss¡¡¡¡¡ indignada es poc¡¡¡¡¡

Certificat mèdic. fa 15 anys 2 mesos #42326

però si no és al metge de capçalera, tens que anar a un privat i et fan totes aqueste proves?? o et miren per sobre , una cosa més generalitzada? ara a aquesta hora ja no em dona temps, estic fora de plaça però pel que diuen potser odria haver entrat...
graciessss

Certificat mèdic. fa 15 anys 2 mesos #42328

si que et dona temps¡¡¡¡ ves a un centre dels que fan certificats per a conduir...i te¡l faran...eixos metges no es compliquen, et miren la vista, la tensió i poc més¡¡¡¡ però clar els pagues i ja esta¡¡¡¡¡

• Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.128 segons
Gràcies a Fòrum Kunena