Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

SOC i Al.legación fa 15 anys 2 mesos #42278

• forestalcat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 451
  • Gràcies rebudes: 3

rocanroll va escriure: mireu gent, a mi m'han tumbat tenint plaça de forestal i d'epaf, estic cobrant atur i se m'acaba ja mateix, llavors que cony farè quan no tingui ni un duro i no pugui treballar com cada estiu per un requisit que no te cap ni peus?, ah!! no, que si que te lògica perque hi ha crisi i molta gent al paro i tal? pero si la majoria són estudiants (com també ho vaig ser jo)no fotem!
n'hi ha molts que no trobaran just això que dic però el que per uns es una feina per l'estiu i desprès tornem cap a l'estudi per altres es l'unica feina a la que ara mateix ens podem agafar; se de colegues que van deixar la feina poc després del dia 5 d'abril i tampoc els han agafat!!! realment vivint in the banana's country!!!! que vulguis currrar i no puguis !!!!!!!!!
d'altra banda, als que pugueu entrar com a 1ª campanya felicitats,
només em queixo de la incompetencia de les ties del soc perque en cap moment em van plantejar que renunciés a cobrar l'atur, i potser ara no estaria amb la rallada de no tenir gairebé un duro i sense perspectiva de feina!!!!!!!

ho sento company
pero a la teva contra he de dir que abans de fer fisiques i tota la pesca tu ja havies llegit les bases oi??? no em fiko si es just o no... pero ja fa unes setmanes que savies que no podies entrar... dic jo???
conec gent que atura el paro per poder entrar a la campanya, i es queda pelat els mesos anteriors...
nose payu!! jo desde 2005 fent campanyes i un dels anys em va passar exactament el mateix que tu, i et pots resignar, pero ja ho savies.
SALUT I SORT

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

SOC i Al.legación fa 15 anys 2 mesos #42279

Aporto el dato que en Tarragona 10 de los 100 primeros se quedan fuera por el Soc...

a ver como acaba la cosa...

SOC i Al.legación fa 15 anys 2 mesos #42280

Però el SOC encara no l'han mirat no?

Gracies

Salut1

SOC i Al.legación fa 15 anys 2 mesos #42281

• forestalcat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
TERRES DE L'EBRE 14 dels 80 primers HAN SIDO ELIMINADOS!!! :lol: :twisted: :twisted:

SOC i Al.legación fa 15 anys 2 mesos #42282

s'equivocan molt? vui dir ha l'hora de fe alegacións dieu que tornara molta gent dels que han sigut exclos? a terres de l'ebre desde la meva posició han fet fora a 15... i aixo me ha dexat a a 12 plaças de entrar i dels que hi ha davant meu 24 tambe tenen plaça a Epaf de las 24 que hi ha...

SOC i Al.legación fa 15 anys 2 mesos #42283

on ho veieu aixo?

SOC i Al.legación fa 15 anys 2 mesos #42284

• forestalcat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member

Driss va escriure: s'equivocan molt? vui dir ha l'hora de fe alegacións dieu que tornara molta gent dels que han sigut exclos? a terres de l'ebre desde la meva posició han fet fora a 15... i aixo me ha dexat a a 12 plaças de entrar i dels que hi ha davant meu 24 tambe tenen plaça a Epaf de las 24 que hi ha...

si que canvia molt! solen entrar bastants de nou...
conec casos que estan cobran el PRODI per exemple i haurien de estar aptes i no ho estan...

nose... espereu a les definitives, i llabors escollir plaçes!

SOC i Al.legación fa 15 anys 2 mesos #42285

Bones a tothom!!

No ho han mirat bé!! jo compleixo l'atur i m'han posat a l'apartat de no.
Així que a alegar!!

Jo veig bé la part de l'atur, per tenir plaça qui més ho necesita.

El que no veig bé es tot el "MAMONEO DELS MERITS", sense merits no entra ni "Sun Pare"...

Aviam si comencen a posar places sense mérits perque tothom tingui les mateixes oportunitats...

SOC i Al.legación fa 15 anys 2 mesos #42286

i sabeu cuan sortiran les definitives del tema SOC?

SOC i Al.legación fa 15 anys 2 mesos #42289

Jo he estat fent comptes i a Girona si no m'equivoco la cosa arribara fins al 165 inclus...A veure com va el tema!

SOC i Al.legación fa 15 anys 2 mesos #42297

• manegade_25
  • Avatar de manegade_25 Autor del tema
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 58
  • Gràcies rebudes: 0
Algú a mirat quant cauen del 76 primers a la Sud?

SOC i Al.legación fa 15 anys 2 mesos #42298

• centralreps
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 152
  • Gràcies rebudes: 14

AlbertS va escriure: Jo he estat fent comptes i a Girona si no m'equivoco la cosa arribara fins al 165 inclus...A veure com va el tema!

Com has fet aquests comptes? Jo he fet càlculs i com a molt entraria el de la plaça 150 suposant que no readmiteixen a ningu...

SOC i Al.legación fa 15 anys 2 mesos #42302

rocanroll ha escrit:
mireu gent, a mi m'han tumbat tenint plaça de forestal i d'epaf, estic cobrant atur i se m'acaba ja mateix, llavors que cony farè quan no tingui ni un duro i no pugui treballar com cada estiu per un requisit que no te cap ni peus?, ah!! no, que si que te lògica perque hi ha crisi i molta gent al paro i tal? pero si la majoria són estudiants (com també ho vaig ser jo)no fotem!
n'hi ha molts que no trobaran just això que dic però el que per uns es una feina per l'estiu i desprès tornem cap a l'estudi per altres es l'unica feina a la que ara mateix ens podem agafar; se de colegues que van deixar la feina poc després del dia 5 d'abril i tampoc els han agafat!!! realment vivint in the banana's country!!!! que vulguis currrar i no puguis !!!!!!!!!
d'altra banda, als que pugueu entrar com a 1ª campanya felicitats,
només em queixo de la incompetencia de les ties del soc perque en cap moment em van plantejar que renunciés a cobrar l'atur, i potser ara no estaria amb la rallada de no tenir gairebé un duro i sense perspectiva de feina!!!!!!!

ho sento company
pero a la teva contra he de dir que abans de fer fisiques i tota la pesca tu ja havies llegit les bases oi??? no em fiko si es just o no... pero ja fa unes setmanes que savies que no podies entrar... dic jo???
conec gent que atura el paro per poder entrar a la campanya, i es queda pelat els mesos anteriors...
nose payu!! jo desde 2005 fent campanyes i un dels anys em va passar exactament el mateix que tu, i et pots resignar, pero ja ho savies.
SALUT I SORT

si el problema i el que m'omple de ràbioa és que jo al SOC vaig comentar d'aturar la prestació i em v¡an quie de cap de les maneres es podia fer això, a la quie jo vaig ocntestar si es podia fer alguna altra cosa i em van dir que no, que presentes els papers i ja veuria.... dopncs mira per on que aquest any si que ho han mirat!! això es el que em cabreja, la incompetencia de les paies del soc!!!!!!

SOC i Al.legación fa 15 anys 2 mesos #42310

• forestalcat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
OSTIA PAYU! ara si que em deixes gelat!! kina impotencia pq nos e que dirte per donarte una solució!
Jo aniria a la chica que et va dir tot aixo que expiques i li demanaria explicacions i comentali tot el que t'ha passat. no tens res a perdre i et desaogues al menys!
i no se si conseguiras molt pero parla amb el director de la teva oficina del soc i comentali exactament no?? x lo menos que a la tia li caigui la cara de sinvergonya! :)
SOrt tiu!

SOC i Al.legación fa 15 anys 2 mesos #42324

• manegade_25
  • Avatar de manegade_25 Autor del tema
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 58
  • Gràcies rebudes: 0
A la Sud dels 76 primers han caigut 10, just pq jo entri :) , sense contar els qui entren de EPAF clar.
M'ha dit la dona de la regió que aquest any no faran cas a les alegacions tan fàcilment. O sigui que no esperem a molta gent de volta..
Un abraçada!

Temps de càrrega de la pàgina: 0.197 segons
Gràcies a Fòrum Kunena