Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

Compliment de requisits contemplats al punt 5a) de les Bases fa 15 anys 2 mesos #42347

• mamadu
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 15
  • Gràcies rebudes: 0
Perdoneu, pero acabo de mirar aquest punt del gencat.cat, i surto com que no compleixo les condicions del punt 5.
Avui he anat entregar el certificat i no m han comentat res de res!
Vaig entregar tots els papers a temps i de manera correcte. Algu sap que pot ser i si s han acabat les alegacions???

Feu me un cop de ma siusplau!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Compliment de requisits contemplats al punt 5a) de les Bases fa 15 anys 2 mesos #42349

• mamadu
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
Veig que ho varen publicar ahir, es lo de la llista del SOC.

Estic apuntat, i no cobro... algu em pot orientar amb les alegacions?

Merci

Compliment de requisits contemplats al punt 5a) de les Bases fa 15 anys 2 mesos #42353

• cherard
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 109
  • Gràcies rebudes: 12

Mamadu va escriure: Vaig entregar tots els papers a temps i de manera correcte. Algu sap que pot ser i si s han acabat les alegacions???

Aixó deu ser per que els de la Regió no miren si ets inscrit al SOC o no, i t'agafen el certificat de totes maneres junt a les teves al·legacions conforme si que hi ets d'inscrit.

Segons m'han dit avui a la Regió, han tumbat a la majoría de gent per no haber-se inscrit a la oferta de la Campanya a través del SOC. Es a dir, t'havies d'inscriure a la Campanya a través del SOC i de la Regió d'Emergéncies.

Proveu d'al·legar que no us heu inscrit a la oferta a través del SOC (si es el vostre cas) però sí a través de la Regió.

Demà es l'últim día per entregar certificats i al·legacions.

Compliment de requisits contemplats al punt 5a) de les Bases fa 15 anys 2 mesos #42357

• mamadu
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
Moltes gracias Cherard.
Doncs si, deu ser que estic donat d alta, pero no inscrit a la campanya directament pel SOC, pero acas ho especifica?

Jo acabo de trucar a la regio d emergencies i el pallu no en tenia nidea de quin era el termini d alegacions... deu meu.
Suposo que a la regio et facilitan els paper per fer tal alegacio, no?

Moltes gracias

Compliment de requisits contemplats al punt 5a) de les Bases fa 15 anys 2 mesos #42359

• cherard
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 109
  • Gràcies rebudes: 12
Doncs segurament sí que et donaràn el paper per les al·legacions. I no, no especifica a cap banda que t'hagis d'apuntar tant per el SOC com per la Regió, però a vegades per questió de sort al anar al SOC la persona que t'atén et diu que també t'has d'inscriure a través d'ells.

L'any passat per exemple molta gent no ho va fer i van passar igualment, això va com va.

Compliment de requisits contemplats al punt 5a) de les Bases fa 15 anys 2 mesos #42361

Això que comenteu és molt estrany, en principi si estàs inscrit al SOC i no estàs cobrant ja compleixes els requisits. Jo no vaig anar en cap moment a les oficines del INE a tramitar conforme em presetnava a aquestes convocatòries i no m'han esclòs.

Compliment de requisits contemplats al punt 5a) de les Bases fa 15 anys 2 mesos #42362

Això que comenteu és molt estrany, en principi si estàs inscrit al SOC i no estàs cobrant ja compleixes els requisits. Jo no vaig anar en cap moment a les oficines del INE a tramitar conforme em presetnava a aquestes convocatòries i no m'han esclòs.

Compliment de requisits contemplats al punt 5a) de les Bases fa 15 anys 2 mesos #42364

• forestalcat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 451
  • Gràcies rebudes: 3
aviam... el que no es pot admitir es que gent sense comlir-ho estigui apte, i gent que no o compleix no ho estigui...
Incomprensible pero cert!
aneu fen bones alegacions i feu força i tan de bo passi com l'any passat i entreu tots de cop de nou!! :)
SORT!

Compliment de requisits contemplats al punt 5a) de les Bases fa 15 anys 2 mesos #42373

A la nota del compliments del requisits posa això:
NOTA SOBRE LA INFORMACIÓ CONTEMPLADA AL PUNT 5a) DE LES
BASES DE LA CONVOCATÒRIA D’AJUDANT/A D’OFICI FORESTAL I
OFICIAL/A DE 1a PREVENCIÓ ACTIVA FORESTAL

Us comuniquem que en data 16 de maig de 2011 s’han fet públiques les llistes
de resultats del compliment de requisits contemplats al punt 5a) de les Bases
de la Convocatòria de la Campanya Forestal 2011.

S’obre un termini, del dia 17 al 24 de maig, per tal que les persones
interessades puguin fer les al.legacions oportunes a les correponents unitats.

Servei de Recursos Humans Barcelona, 17 de maig de 2011

Compliment de requisits contemplats al punt 5a) de les Bases fa 15 anys 2 mesos #42379

• mamadu
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
Deu nidor quin descontrol.

Jo llegeixo les bases i no veig per enlloc que en el SOC et tinguin que inscriure directament per a la campanya forestal, o mequivoco? numes esmenten que estiguis donat d alta!
Dema mateix anire a fer la al legacio pertinent, cullons t estas matant per poder entrar com a nobato i et surten amb aquestes tonterias.
Per cert, si dema anes al SOC a dir que m inscriguessin , ja seria tard, no?

Merci!

Compliment de requisits contemplats al punt 5a) de les Bases fa 15 anys 2 mesos #42392

• forestalcat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
oitan! dema no et solucionen res!
Tan sols avies d'estar apuntat al Soc com a demandant de feina! aixo no ha cambiat desde mai! i dins estem els que aixi o hem fet cada any!

Compliment de requisits contemplats al punt 5a) de les Bases fa 15 anys 2 mesos #42395

Crec que si que has d'estar com a demandant de feina, de l'àmbit relacionat amb la campanya forestal (bomber). A mi em van preguntar què de que buscava feina, i la noia ja automaticament, em va posar entre una d'elles, bomber. Suposo que serà això...

Compliment de requisits contemplats al punt 5a) de les Bases fa 15 anys 2 mesos #42396

• forestalcat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
jo sempre mapunto com a demandant d'ofici forestal desde fa 6 anys...

Compliment de requisits contemplats al punt 5a) de les Bases fa 15 anys 2 mesos #42397

A les bases no posa res de apuntar-se com a demandant d'ofici forestal, nomes que siguis demandant d'ocupacio al SOC.

Això es de les bases:

a. Treballadors/ores desocupats/ades inscrits com a demandants d’ocupació al servei públic d’ocupació,
que no cobrin la prestació i/o subsidi d’atur o els manqui un mes per exhaurir- la en el moment de la presentació de l’oferta d’ocupació,
i no hagin participat en projectes del programa de plans d’ocupació en els últims sis mesos.
A aquests efectes no es considera subsidi l’ajut del Programa temporal de protecció per desocupació i inserció (PRODI),
la renda mínima d’inserció i aquells altres ajuts que ho determinin expressament les seves bases reguladores.

Jo estic apuntat com a demandant d'ofici forestal i compleixo els requisists, i em posen que no. Així que això ho miren amb el cul!!!!

Compliment de requisits contemplats al punt 5a) de les Bases fa 15 anys 2 mesos #42401

Això que tinguis que està demandant d'AOF o de lo que sigui sobre la campanya forestal es un rotllu estrany que es porten a les oficines de l'atur. A mi els primers anys em feien pendre un paper al Centre d'Emergències pq confirmes que anava desde la oficina tal i després torna a portalo, al final vaig descobrir que allo només servia pq la oficina s'ajudiques que ells m'havien buscat la feina. Al final vaig pasa de portaru i sempre m'han posat dins d'aquest requisit, pq només demanen que estiguis al atur lu altre es cosa de la oficina i les seves estadistiques o el que fagin :D

• Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.177 segons
Gràcies a Fòrum Kunena