Presencial o no presencial?
fa 14 anys 3 mesos #44751
aesgarcia
Autor del tema
Visitant
Hola molt bones a tot el mon!
Davant la previsió que la setmana vinent surti la convocatòria per a la campanya, em plantejo el següent dubte:
Estic estudiant a l'extranger i justament la setmana vinent marxo de vacances.
Sabeu si per a la presentació de papers cal ser-hi presencialment?
Normalment cal portar el dni i compulsar-lo, no?
Llavors vol dir que l'hauria d'enviar? I nviar el dni es delicat perque si tinc qualsevol problema .....
La resta de documents son lo del català, lo del Eso, seguritat social i Atur, no?
Realment seria una gran tocada d'ous si haig de venir només pel Dni...
I si ho entrego tot menys el dni compulsat i suposem que se'm rebutja, podria d'aquesta manera allargar el tramit alguns dies, no?
No fa falta, algu ho pot portar x tu, i si dubtes, deixali el dni a la persona q entrega els papers x tu, i aixi t ho compulsaran, sempre et queda el passaport x poder viatjar
Lo de català , i el numero de afiliació social si que ho controlo i ja ho tinc, pero heu posat per aqui algu del títol de la eso i de l'atur.. podríeu dirme que es sisplau i on he de demanar-ho...? perdoneu la ignorancia!! Vui tenir-ho tot preparat amb temps.. moles gracies!
fa 14 anys 3 mesos #44908
puji_dnb
Visitant
Teoricament aquest any si que es podra fer per internet, per tant no tindràs cap problema! Alg1991 lo de l'eso has d'acreditar el titol escolar (llibret blau, sino m'equivoco) i lo de l'atur ves a una oficina de SOC. Pel que fa al numero d'afiliacio, sabeu si només portan el numero ja val? ho sha de portar algun paper oficial? si es aixi jo tinc una carta d'aquelles de ALTAS Y BAJAS EN EL SISTEMA DE LA SEGURIDAD SOCIAL on surt el meu número. això serveix?
fa 14 anys 3 mesos #44911
puji_dnb
Visitant
ah.... jo em referia al llibre de batxillerat que es diu LLibre de qualificacions del batxillerat, en el que et surt les proves d'acces a la universitat i tota la pesca.. aixo no serveix doncs? haure de buscar a les mazmorres per trobar el titol aquell i el titol gran de batxillerat també serveix?
si es pot fer tot via online, quan s'entregan tots els papers. i ultima pregunta!! el títol de la eso que el compulsen a cualsevol institut?? moltisimes gracies!
fa 14 anys 3 mesos #45112
puji_dnb
Visitant
voluntàri-Palau va escriure: No, ha de ser el diploma d'ESO o certificat de l'institud si encara no tens el diploma.
voluntari-palau el diploma de batxillerat al final si que serveix! pel que m'han dit pots portar fotocòpia compulsada del títol o portar fotocopia normal i l'original i t'ho compulsen allà! pel que fa el llibret blau, m'han dit que també serveix, però que millor portar el titol firmat pel rei mag, x si les mosques et posesin pegues!