Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

3 o 4 mesos? fa 13 anys 5 mesos #48488

Itaca11 va escriure: Doncs oscar-tg que t'importe dir-me el correu que et fare un parell de preguntetes? jejeje! merciii

Doncs la veritat Itaca11 que no tindria cap problema en donar-te el meu email, el que passa es que no voldria fer-ho públic. Si hi hagués alguna altra manera (tipo missatge privat) seria millor :(
Tindrem que demanar esta petició al administrador.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

3 o 4 mesos? fa 13 anys 5 mesos #48489

Itaca11 va escriure: i si vull entrar com a conductor i no com a forestal la nota de tall seria la mateixa??? Perque me plantejat lo de conductor perque diuen que no hi ha tanta demanda que tothom prefereix ser forestal, pero a mi el que m'interessa es entrar i punt jajaja.

Amb això si que et puc ajudar.. Fa dos campanyes van fer l'oposició per poder entrar de conductor el qual constava de, un examen teòric ( i si passaves el tall, que en la meua regió va ser de un 6,5 o per ahí), feies un altre examen, aquesta vegada de conducció, en circuit obert amb una maniobra de marxa enrere amb remolc, tipo la "L" de bombers Catalunya, per tornar a eixir en l'altra direcció (vamos, un canvi de sentit amb remolc); i per últim, puntuaven els carnets de conduir de camió, trailer i bus crec recordar, més qualsevols treballs relacionats amb la conducció.

Açò va ser al 2011, per contra, al 2012 van fer borsa i no va entrar ningú que no haguesis treballat o al 2011 o en el pitjor dels cassos, al 2010 (per no cobrir places del 2011). Per ací el foro es diu que enguany tornaran a fer oposició, però clar tot depend de si volen gastar-se diners o no..

Et deixe el document on es veu la borsa de l'any passat per fer una idea de les notes finals:

Arxiu adjunt:

Nom del fitxer: BORSA_B_BTP2012.pdf
Mida del fitxer: 28 KB

Done per suposat que vols entrar de conductor B+Btp, si volies de C dir que només eren 10 places per tota Catalunya :whistle:

Salutacions.
Adjunts:

3 o 4 mesos? fa 13 anys 5 mesos #48490

doncs enviam el teu correu al meu Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. que mel vaig crear ahir i no es el que utilitzo habitualment. ;)

3 o 4 mesos? fa 13 anys 5 mesos #48492

Ja ho tens ;)

• Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.121 segons
Gràcies a Fòrum Kunena