Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

campanya forestal 2013 fa 13 anys 3 mesos #48800

• capo2
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 368
  • Gràcies rebudes: 185

oscarhf va escriure: Hola companys bon dia,volía dir-vos que els forestals hauríem d´haver
anat a les manifestacions o bicicletades d´ahir a BCN.

Ja que estan en joc les nostres feines d´estiu.
Aprofitant aquest fórum tant important,es podía haver convocat als forestals!! i demostrar la unió a la protesta.
un altre vegada que ens tinguin en compte els Bombers.Fem una crida,
Si no ens movem al final no haurà campanya Forestal.
Salutacions a tots i dessitjem que arribin a un acord aviat.
Gràcies per la info Capo2.

Doncs es tant fàcil com d'es d'aquest fòrum CONVOCAR UNA MANIFESTACIÓ DE FORESTALS a BARCELONA.

Perquè vegin els Bombers que no es tan sols.
Bombers en Lluita.
Però es clar, hem de ser-hi un mínim de 100 persones.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

campanya forestal 2013 fa 13 anys 3 mesos #48801

Totalment d´acord Capo2!!!
El Bombers Hauríen de fer una crida als forestals
per convocar i fer més força entre tots.
Aquest any seran 2 mesos l´any que bé res, tenen
l´excusa perfecte que no tenen calers.

campanya forestal 2013 fa 13 anys 3 mesos #48803

Alguien sabe si este año utilizarán la condición de estar apuntado en el paro?

Gracias.

campanya forestal 2013 fa 13 anys 3 mesos #48804

Hola.

Jo avui he trucat a gencat per preguntar si ha sortit la campanya forestal d'aquest any i pel que m'ha dit la noia que m'ha atès per ara no tenen previst que surtin places.

I a tot aixo, necessito que algú m'expliqui com funciona aixo per accedir, més que res m'interessa el temari, ja que les físiques les he vist i bé es qüestió de preparar-se.

campanya forestal 2013 fa 13 anys 3 mesos #48806

• Carles23
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 95
  • Gràcies rebudes: 16
Bones,

Que no surtiran places??? ...

Comencem bé... Temari no hi ha, ja que no es fa cap examen per entrar, s'ha de passar un curs de formació, però bàsicament per entrar has de superar les proves físiques.

salut!!

campanya forestal 2013 fa 13 anys 3 mesos #48808

A veure....

De campanya forestal n'hi haurà, sigui 2,3 o 4 mesos, però n'hi haurà. Això si poseu-vos tots trànquils que fins a finals d'aquest mes no sortirà res...Per altra banda pels que voleu entrar aquest any i sou "novatillos", només són proves físiques (això si, treu 3 10 o complicat estarà)i depenent de la regió que et presentis la nota de tall es mes o menys alta...és a dir potser hi ha alguna regió que la nota de tall estigui per sobre de 10 i d'altres que estigui per sota...
Temari no N'HI HA!!!! a veure si queda clar.

I per últim, l'any passat la nota era un 35%les proves físiques i un 65%els mèrits, que mèrits només conten campanyes anteriors i punts per la roba i bon comportament durant el transcurs de la campanya....

espero que hagi aclarat tots els dubtes

Salut

campanya forestal 2013 fa 13 anys 3 mesos #48809

Sí, a veure si centrem el tema. Diumenge ho ha explicat perfectament, no cal donar-li més voltes. Depen de ho facin serà més o menys dificil entrar. A la regió centre l'any passat hi havia 102 places sumant epaf i aof. Aquest any sembla ser que n'hi hauran unes quantes menys. Posem 86. Si hi ha 86 places i borsa de treball hi haura més gent amb punts que no pas places. Si per el contrari hi ha unes 100 places, alehores si no es fa borsa de treball es pot entrar sense merits. No és fàcil , però es pot entrar perque cada any mai repeteixen els mateixos. Repeteix molta gent però amb 100 places es comprensible que per diferents motius un 10/15% no es presenti. S'ha de matxacar a sac i si es pot entrar doncs endavant. i sinó a seguir entrenant fins l' any vinent.

campanya forestal 2013 fa 13 anys 3 mesos #48810

Ei Manresa, el que dubto amb la borsa de treball es que si tu l'any passat erets a una regió i aquest any vols anar un altre, seria factible? com ho veus?

campanya forestal 2013 fa 13 anys 3 mesos #48811

lo de la borsa de treball no esta clar de moment. Doncs això que em preguntes no ho se com ho farien. L' any passat la borsa de treball per epaf era global, per allò que a lleids no hi havia columna mòbil. Suposo que això dependria de on et presenbtes a les fisiques, i a partir d'aqui acotar la borsa per regions, cosa mes factible que no pas a tot catalunya. Fisiques igualment n'hi hauran, per demostrar que ets apte. I com has de decidir on fas les fisiques, doncs immediatament passes a formar part la regió on et presentes. Tampoc hi ha masses moviments immagino.

campanya forestal 2013 fa 13 anys 3 mesos #48812

diumenge va escriure: A veure....

De campanya forestal n'hi haurà, sigui 2,3 o 4 mesos, però n'hi haurà. Això si poseu-vos tots trànquils que fins a finals d'aquest mes no sortirà res...
Salut

Llavors si surten les bases a finals de mes, també canviarà el dia de les proves?

campanya forestal 2013 fa 13 anys 3 mesos #48813

• forestal_cat
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 42
  • Gràcies rebudes: 7
Cada any canvien les dates de les proves. De fet de tot el calendari del procés selectiu.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: danpadcas

campanya forestal 2013 fa 13 anys 3 mesos #48814

hola bona tarda,

algu em sabria dir si puc portar lentilles o cal que m'operi per ser forestal?

gràcies :)

campanya forestal 2013 fa 13 anys 3 mesos #48816

• roks_21
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 596
  • Gràcies rebudes: 5
pots portar lentilles, ulleres... sense problema
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: panda

campanya forestal 2013 fa 13 anys 3 mesos #48817

Hola tots
soc novatillo amb aquet foro voldria saber si em podeu ajudar amb el tema de la campanya forestal es el 1 cop que em presento se que es molt difícil entra sense tindre merits voldria saber si es pot presentar la sol•licitud per varies regions voldria fer regió Girona i Regio metropolitana Nort
Gracies per tot

campanya forestal 2013 fa 13 anys 3 mesos #48820

• Carles23
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 95
  • Gràcies rebudes: 16
Bon dia,

Algú em sabria dir quan s'ha d'entregar el certificat mèdic? Quan fas les proves físiques, o quan les pases i has d'entregar els papers?

Gràcies,

salut!

Temps de càrrega de la pàgina: 0.237 segons
Gràcies a Fòrum Kunena