Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3

TEMA:

Places i Parcs 2017 fa 9 anys 3 mesos #58991

• ungoliath
  • Avatar de ungoliath Autor del tema
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 1065
  • Gràcies rebudes: 314
Bona Tarda,

ja se que encara no han publicat res concret del que diu el títol però potser algú pot posar algo de llum a aquestes incògnites.

Nº Places: Segons heu anat dient, podrien anar entre les 150 i les 250 places.

Parcs: No tinc ni idea de quins parc i vacants varen quedar l'any passat, i a més pel que tinc entés la gent que ja és a la borsa i va treballar l'any passat aquest any podrà canviar de destinació. Amb tot això se'm fa impossible de dir a quins parc obtaran aquest any els que quedin en les primeres places de la borsa.

La veritat és que entre que la borsa és a nivell de tot Catalunya i que no sabem quines opcions ens oferiran, és una aposta a cegues que a vegades penso no paga la pena... (i tot i així aquí estem picant pedra... jajaja)

Salut

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Força i Constància

Places i Parcs 2017 fa 9 anys 3 mesos #58993

Bones,

Possa't tranquil. Jo estava a la borsa l'any passat i fins que no vaig anar a triar plaça no sabia on aniria a parar. Així que no se si anunciaran vacants i us podreu fer una idea del que hi ha, o us citaran directament per triar plaça per ordre de borsa (així ho van fer l'any passat.....diria). El que està clar que hi hauran moltes vacants per tota la gent que ha entrat en la darrera opo i per la gent que no vol treballar aquest any. Aixi que, molta paciencia i anims.

Salut
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: koen

Places i Parcs 2017 fa 9 anys 3 mesos #58994

• ungoliath
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
:woohoo: :woohoo: :woohoo: :silly: :woohoo: :woohoo: :woohoo:

Ok Eve... Haurem de fer un "ALL IN" amb aposta cega!!!

Gràcies

Força i Constància

Places i Parcs 2017 fa 9 anys 3 mesos #59006

• chicony
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 105
  • Gràcies rebudes: 47
Jo encara no estic ficat en aquest mundillo, però em dona la sensació que amb la possibilitat de canvi de parc que han fet aquest any, a la gent que li quedava lluny haurà volgut apropar-se, així que crec que gairebé totes les places estaran a prendre pel cul.

Places i Parcs 2017 fa 9 anys 3 mesos #59056

• ungoliath
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Avui al Car hi havia els del sindicat UGT... I donaven un flyer que deia així...
Adjunts:

Força i Constància

Places i Parcs 2017 fa 9 anys 3 mesos #59057

• chicony
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 105
  • Gràcies rebudes: 47
Jajajaja, sembla que ho hagin tret del nostre forum xD

Places i Parcs 2017 fa 9 anys 3 mesos #59065

Ostia ara acabo de veure lo de les 150 en comptes de les 180 que s havien calculat...alguna cosa no quadre...putada si es aixi, menys possibilitats d entrar els que hem fet un 13 a la navette

Places i Parcs 2017 fa 9 anys 3 mesos #59066

• ungoliath
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Jo vull pensar que seran més de 150... I que amb un 10.5 de nota total (navette +mèrits) s'hauria d'accedir a les places que treballaran...
Però ni idea... La veritat... Haurem de seguir recopilant dades de la navette. La participació está al voltant del 45%...aixi que dels 2300 inscrits... Al final... No arribaran als 1000 presentats

Força i Constància

Places i Parcs 2017 fa 9 anys 3 mesos #59069

ungoliath va escriure: Jo vull pensar que seran més de 150... I que amb un 10.5 de nota total (navette +mèrits) s'hauria d'accedir a les places que treballaran...
Però ni idea... La veritat... Haurem de seguir recopilant dades de la navette. La participació está al voltant del 60%...aixi que dels 2300 inscrits... Al final... No arribaran als 1300 presentats

Al contrari, la participacio esta al voltant del 45%! Els grups son de 21-23 persones max de 50! Anem be aixi, a veure si tenim sort els que ho hem donat tot! :)

Places i Parcs 2017 fa 9 anys 3 mesos #59070

vinga va nanos.. ja queda poc! jo crec que hi hauran més de 150 noves places, el conseller va anunciar ampliar la campanya forestal notablement, calma! :lol: jo crec que 180 mínim!

Places i Parcs 2017 fa 9 anys 3 mesos #59071

També cal pensar, que demà és dissabte i pot ser hi haurà més gent que s'hi podrà presentar respecte avui...

Places i Parcs 2017 fa 9 anys 3 mesos #59072

aleixrc7 va escriure: També cal pensar, que demà és dissabte i pot ser hi haurà més gent que s'hi podrà presentar respecte avui...

Qui realment vol entrar i té possibilitats es presenta divendres, dissabte, diumenge o la setmana dels 3 dijous jaja, però si, segurament si que pugi el % de presentats, no de nivell.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Jan1899

Places i Parcs 2017 fa 9 anys 3 mesos #59073

Totalment dacord amb l ultim comentari! El que te nivell de navette i va el dia que sigui, dema potser hi haura mes gent pero de menys nivell segur

Places i Parcs 2017 fa 9 anys 3 mesos #59074

• ungoliath
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member

Jan1899 va escriure:
Al contrari, la participacio esta al voltant del 45%! Els grups son de 21-23 persones max de 50! Anem be aixi, a veure si tenim sort els que ho hem donat tot! :)

Tens tota la raó no se com he comptat... 40-45% de presentats.

Espero doncs que amb un 10.5 final es pugui pillar parc
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Jan1899

Força i Constància

Places i Parcs 2017 fa 9 anys 3 mesos #59075

Jan1899 va escriure: Totalment dacord amb l ultim comentari! El que te nivell de navette i va el dia que sigui, dema potser hi haura mes gent pero de menys nivell segur

Mestre, no sé si tens més mèrits que el punt de nivell de català i carnet B, sinó estarem allà empatats amb un 10,5 :lol:

• Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3
Temps de càrrega de la pàgina: 0.217 segons
Gràcies a Fòrum Kunena