Doncs això que si no ho heu vist ja us heu d'espavilar a presentar els requisits i mèrits a qualsevol delegació territorial del departament d'interior: Establir el període de presentació dels requisits de participació i dels mèrits de la
fase de concurs per a les persones que consten a la llista del punt 2 d’aquesta diligència
del 8 al 10 de maig (ambdós inclosos). Per a la presentació de la documentació, es
recomana utilitzar el model de presentació de requisits i mèrits (vegeu annex 5).
Generalitat de Catalunya
Departament d’Interior
Direcció General de Prevenció,
Extinció d’Incendis Salvaments
Pàgina 2 de 2
Els requisits de participació que les persones participants han d’acreditar són:
Fotocòpia compulsada del DNI, NIE o Passaport, en vigor.
Fotocòpia compulsada del títol de certificat d’escolaritat o equivalent.
Certificat mèdic acreditatiu de l’aptitud psicofísica per a l’exercici de les funcions
a desenvolupar en els llocs de treball objecte d’aquesta convocatòria, d’acord amb
el model que consta a l’annex 6.
Pel certificat que si no teniu cap amic que sigui metge us costarà de 40 a 80 euros.
El certificat d'escolaritat és un llibret que tenen a l'institut on vau cursar la secundària però estic segur que es refereixen al titul de graduat, ESO o batxillerat.
Doncs lo dit o US ESPAVILEU O ESTEU FORA!
PD: Obro aquest post perquè estic segur que molts dels novatos aneu perduts i tots hem estat novatos alguna vegada, a mi en el seu dia em van ajudar, doncs jo també ajudo. Segur que molts dels enterats (com el que volia exterminar a la gent per no presentar el certificat de català) es callaran com "putes", i la veritat una cosa es passar de tot i no llegir les bases i l'altre es quedar-se fora per la mala praxis de l'administració que dóna 4 dies contats per fer un certificat mèdic que costa una pasta a gent que busca feina i que no sap si tindrà plaça o no.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Jan1899, Guillem.Guasch, Tito80, Holstainh, koen, El_noi_del_sucre, chicony, marc castellà piqué, Kersio, spurs
A veure tema compulses... desde no se quin any, no fa gaire... ja NO es pot compulsar a qualsevol lloc.
Ara segons la llei (nose quina), només poden compulsar l'emisor del document o el receptor del document... Per exemple... el certificat del català si en fas còpia, només el pot compulsar l'Institut o departament de normalització lingüistica (com emisors) o els registres de la generalitat o les pròpies regions d'emergència. en alguns casos hi ha altres entitats tipus consells comarcals i/o ajuntaments que tenen convenis, però per assegurar el tir, jo no els faria servir no fos que tingueu sorpresa.
Així, doncs, us recomano... Compulsa al registre
cercador de registres
i tot seguit enviar-lo des d'allí mateix si aneu dora o millor portar-lo a la regió a la que us vau inscriure.
Salut
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: u1063636, marc castellà piqué
Jo tambe ho crec es a dir al portar el papers de requisits i merits ala regió d’emergències ja t'ho complusen en aquell moment no?? es que si no que tens q anar a no se on per a que et complusin la fotocopia del dni i els estudis?? molt raro seria no?
No us preocupeu pel tema COMPULSAR,
HEU DE PORTAR UNA FOTOCÒPIA + ORIGINAL i ells us compulsen la còpia i vosaltres us quedeu l'original, al mateix registre de la regió us ho faran tot, i al entregar-ho tot us donaran un justificant que diu que heu entregat el que tocava.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: davidgarcia
Perdoneu la meva ignorància, però com bé dieu molts dels presentats encara som novatos i hi ha coses que potser són evidents però realment ara per ara desconec i m'està tornant boig...
- La meva pregunta és, a l'apartat " títol de certificat d’escolaritat o equivalent": Si jo tinc ESO, Batxillerat i un Grau Superior, el títol que he de presentar és el de l'ESO, BAT o Grau Superior? O bé he de presentar el certificat dels tres graduats?
- I per altre banda, exactament quin tipus de certificat demana? És a dir, aquest certificat és el títol que pagues un cop has acabat ESO, Batxillerat, graus i que ve firmat des de Madrid... i t'arriba al cap d'uns dos anys o és el document que et donen a l'escola on has cursat el curs i que posa "certificat de qualificacions" o "certificat de cicle formatiu finalitzat" (ambdós hi apareixen les notes de les diferents assignatures...). O ni aquest títol o certificats són els que ens demanen a la convocatòria? M'ha semblat llegir per aqui que era un model com el del nivell C1 de català, això voldria dir que hauria d'anar a l'escola a demanar textualment "certificat d'escolaritat"?
Moltes gràcies per la info que ja ens heu anat facilitant companys!! A veure si em podeu donar un cop de mà!!
Només que presentis el certificat de l'ESO n'hi ha prou, no cal presentar els 3.
I el certificat que demanen és com el model que té el de català, així que suposu que si que hauràs d'anar a l'escola i demanar-lo si no el tens, igual el de català serveix, però jo no me'n fiaria.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: GenísPG
Disculpeu també la meva inexperiéncia però, el certificat médic , el cual s'ha d'entregar junt amb els mérits abans del dimecres, sabeu si s'ha d'entregar només el "Model de certificat médic de treball AOF" publicat al gencat , o a més a més , un certificat médic de tota la vida dels que venen als estancs ? Gràcies
També m'agradaria saber si amb el paper que acredita que tinc el batxillerat em serveix, algú ho sap?
Acabo de trucar a la regió d'emergències metropolitana Sud (Sant Boi) i m'han comentat que pots entregar els requisits i els mèrits a una altra regió d'emergències (almenys a Interior, a Barcelona). Així ho posava ja la diligència:
"Per tal d’evitar possibles endarreriments, s’ha de presentar aquesta documentació a
la Regió d’Emergències per la qual van optar en la seva sol·licitud. En el supòsit
que es presentin en altres registres, es sol·licita que la còpia amb el segell del Registre
es trameti al fax o correu electrònic que correspongui, d’acord amb el següent:"
No oblideu demanar el número i segell de registre per poder enviar per fax a la regió que vau escollir.
També m'ha dit que allà t'ho compulsen tot. Almenys a Interior (carrer diputació 355), que és on m'han dit, però m'imagino que a totes les altres regions també.
L'horari d'Interior és de dilluns a dijous de 9h a 17h. I el divendres fins les 15h (però penseu que acaba dimecres!).
D'altra banda, jo diria que has d'entregar el certificat mèdic que han posat ells. I atents que no te'l fan a qualsevol centre!
Un altre dubte: certificat d'escolaritat = títol de l'ESO.
Apa, que tingueu sort i doneu-vos pressa!
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Arnaubou, alpo, GenísPG
Referent als merits de funcions realitzades a les DGPEIS, Quan diuen.... es comprovarà d'ofici, ha que es refereix? Algu sap com presentar que has realitzat alguna campanya?