No m'enfado, només faltaria! jeje. Gràcies per l'aclaració, ara entenc més bé com funciona, no s'havia que calia acreditar encara que no es vulgui treballar l'any en curs.
Tot i això jo estic lluny lluny de treballar aquest any, estic a la posició 45. Esperem tenir més sort a AOF.
Avui ha sortit el ranking de AOF i ja tenen dia i hora per fer la tria de parc... Jo no entenc que nosaltres encara estem aqui esperant i especulant . Algu sap pk AOF ja tenen dia per elegir i els Conductors no?
Hola, potser no fan acte d'adjudicació. L'any pasat als de la borsa nova ens van cridar de forma individualitzada telefonicament per ordre de borsa. Aixi que atens al telefon!!!
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Josan, RB, Kricket
bones, jo he estat fent el friky a un nivell important...jeje (per a conductors C) i no se ben be q pensar...m'explico;
a la borsa hi havien 45 persones, de les quals 24 no han renovat papers per tornar-hi a ser, resten 21, d'aquets, 18 han renovat correctament, (primer dubte, els tres restants significa q quedan fora?) partint de que sí quedarien 18 d'aquts un es bomber de la ultima convocatoria i tres mes son convocats per recollir roba aof...queden 14. D'aquets 14 només 2 van ser contractades l'any passat(aixo surt de l'actualització de21/12/2016, pero no se ben be com s'interpreta aixo pq fica renuncies i com a subcolumnes ofertes i contractes...) llavors els 12 restants se suposa que han renunciat minim una vegada i a la tercera et carden fora, i del 2014 ni han 4.
Llavors no se realment fins a quin punt dels 21 que a priori queden quants podem "cardar" fora directament, si tot el q dic es aixi, entrerem uns quants, sino...pode dos...
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: abraham061
Bona tarda companys, sabeu alguna cosa de conductors C de la campanya forestal? Vaig trucar i van dir que avui sortia publicat a la web i d'AOF han penjat ja la informació. Potser jo ho estic mirant malament pero no trobo res enlloc de la signatura ni recollida de roba de conductors C.
Moltes gràcies