Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

Aof, Epaf i conductor 2020 fa 6 anys 2 mesos #68428

Per TEOC a Girona i Centre avui estan fent entravistes, tot i que no s'hagi publicat cap mena de llistat ni res amb les persones convocades... És el que té fer la selecció mitjançant l'enviament de currículum, que el procés en si és molt dubtós pel que fa a igualtat de condicions.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Aof, Epaf i conductor 2020 fa 6 anys 2 mesos #68430

Exacte, entrevistes sense llistat de persones convocades, com si no hi hagués 1.500 persones pendents de tot això, pitjor impossible, opacitat màxima. Ja sabíem quin peu calçava aquesta gent, aneu en compte companys/es i no ens hi fem mal, tenim clar quin és el nostre objectiu, l'únic que queda és estudiar i entrenar fort fort fort i petar-ho quan calgui, sense favoritismes, enxufes ni sort. Ànims!

Aof, Epaf i conductor 2020 fa 6 anys 2 mesos #68432

Pinsi va escriure: Exacte, entrevistes sense llistat de persones convocades, com si no hi hagués 1.500 persones pendents de tot això, pitjor impossible, opacitat màxima. Ja sabíem quin peu calçava aquesta gent, aneu en compte companys/es i no ens hi fem mal, tenim clar quin és el nostre objectiu, l'únic que queda és estudiar i entrenar fort fort fort i petar-ho quan calgui, sense favoritismes, enxufes ni sort. Ànims!

M'agradaria saber quin criteri fan servir per escollir un CV O un altre. Si comenteu q ja estan fent entrevistes sense haver publicat abans cap llistat, tot això, em sona una mica txungu. O van de cul i no han tingut temps per fer la selecció de CV o això està més manyat que un altre cosa. Sap greu perq com diu el company, hi ha molta gent esperant una resposta. Almenys espero q hi hagi un enviament de mail comunicant q les places ja estan cobertes. En principi, aquesta setmana hauria de quedar tancat tot el tema d'entrevistes de totes les categories?la setmana vinent ja comença a currar tothom?
Va!Salut i sort!

Aof, Epaf i conductor 2020 fa 6 anys 2 mesos #68433

No necessàriament aquesta setmana ha de quedar tot tancat. Encara que la CF comenci el dia 1, es pot donar el cas que entri gent més tard. I si, tot procés que funcioni mitjançant el mètode d'escollir currículums "a l'atzar", es un procés gens transparent i normalment s'acaba agafat casualment gent que o bé tenen algun tipus de relació amb el tribunal (familiars, amics, coneguts...) o bé en alguna ocasió ja han tingut contacte amb ells (ampliacions de personal temporals fora de termini i fora de campanya, com per exemple la de TEOC de Girona de finals del 2019,que no es va tirar de borsa, sinó que és va fer amb oferta laboral i entrevista).

Aof, Epaf i conductor 2020 fa 6 anys 2 mesos #68449

Molt bones de nou!
Algú té notícies si s'ha començat a trucar o contactar amb la gent nova que es presenta a conductors B?tinc entès que quedaven 13 o 14 places per cobrir. Jo m'he presentat a la RE de les Terres de l'Ebre.
Va!aviam si em podeu alguna cosa.
Gràcies!

Aof, Epaf i conductor 2020 fa 6 anys 2 mesos #68451

Avui han trucat a un company convocant-lo a una entrevista el dilluns per Conductor B. Suposo que demà acabaran de fer totes les trucades.
Avere si hi ha sort!
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Pepu

Aof, Epaf i conductor 2020 fa 6 anys 2 mesos #68452

Bones Marcel! Saps a quina Regió d'Emergències opta el teu company?

Aof, Epaf i conductor 2020 fa 6 anys 2 mesos #68453

Opta a Tarragona, que pel que s'ha anat dient a aquet fil és una de les regions amb més places vacants. Tot i això, em sembla lamentable que no es dignin a publicar una llista amb les persones convocades.. En fi, molta sort a tohtom!

Aof, Epaf i conductor 2020 fa 6 anys 2 mesos #68457

Bona nit companys! Algú sap alguna cosa dels TESI? Salut!

Aof, Epaf i conductor 2020 fa 6 anys 2 mesos #68459

Les trucades les fan des de números privats?

Aof, Epaf i conductor 2020 fa 6 anys 2 mesos #68461

Es possible que truquin de número privat. Jo estic apuntat a RETarragona i no m'han trucat i enviat correu ni res de res. Tot molt transparent! M'encanta!

Aof, Epaf i conductor 2020 fa 6 anys 2 mesos #68462

És que abans he rebut trucada de numero privat però tenia mòvil en silenci i no l'he arribat a agafar... Com que no han tret llista de persones convocades a entrevista no estic pendent del mòvil...

Aof, Epaf i conductor 2020 fa 6 anys 2 mesos #68464

És lamentable com diu el company que no pengin un llistat de les persones convocades a l'entrevista, com a mínim per donar una resposta sobre el procès i les persones convocades pugin estar pendent de la trucada, aquest matí he rebut una trucada d'un número privat (probablement sigui d'un altre assumpte) i ara m'ha quedat l'espineta de si era per la campanya...

Aof, Epaf i conductor 2020 fa 6 anys 2 mesos #68465

Algun company teoc que hagi fet l'entrevista ja l'han trucat per confirmar-li que treballa o algo ?

Aof, Epaf i conductor 2020 fa 6 anys 2 mesos #68470

En conec 3 personalment, que van fer entrevista dimarts i dimecres, i ja estan confirmats per treballar.

Temps de càrrega de la pàgina: 0.224 segons
Gràcies a Fòrum Kunena