Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

Aof, Epaf i conductor 2020 fa 6 anys 3 mesos #68041

interior.gencat.cat/ca/arees_dactuacio/b...reball-de-la-dgpeis/
Ahi tens tota la info de les campanyes.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: gassssss

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Aof, Epaf i conductor 2020 fa 6 anys 3 mesos #68042

Merci Jagine, jo també ho he comptat i crec que t'has descuidat 1 plaça a Granollers, i a Gandesa me'n surten 2. Pel que fa a Moià, l'any passat els EPAF d'aquest parc estaven a Calaf pq el parc de Moià estava en obres, així que em surten a Moià 3 places lliures (2 de que van entrar a bomber +1 que han ampliat aquest any).

Tot i així, pel que tinc entès això tampoc són places que s'alliberin de cada parc, ja que si es fa com l'any passat, tots els de la borsa trien plaça de nou a l'acte d'adjudicació, és a dir, que potser algú l'any passat va fer campanya a Solsona i aquest any tria Igualada pq li queda més a prop, però no estic segur que sigui així, a veure si algú ho pot aclarir ;)
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: jagine

Aof, Epaf i conductor 2020 fa 6 anys 3 mesos #68043

Bones!! Si amplien ses borses de conductors, normalment quins son els requisits? apart de carnet de C o B?

Aof, Epaf i conductor 2020 fa 6 anys 3 mesos #68044

Aof, Epaf i conductor 2020 fa 6 anys 3 mesos #68046

• gassssss
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 128
  • Gràcies rebudes: 29
SIsi merci, pero volia saber si hi ha algun lloc on es pot consultar els que van estar treballant l'any passat per poder mirar quins an entrat a bombers i poder anar fent una idea de les places que quedaran lliures d'AOF (tenint en compte la reducció) i aquí crec que no surt o no ho se trobar, merci de nou!

Aof, Epaf i conductor 2020 fa 6 anys 3 mesos #68047

Doncs si es com diu tu perfecte!

Sisi... Torna a haver acte d'adjudicació tota la raó. A ver com queda la cosa! ☺️

Aof, Epaf i conductor 2020 fa 6 anys 3 mesos #68048

Aof, Epaf i conductor 2020 fa 6 anys 3 mesos #68050

Bones gent! Una pregunta , respecte el document de: "COMPLIMENT I PRESENTACIÓ DE REQUISITS PER A LA CAMPANYA FORESTAL 2020 EN EL PERÍODE I EMERGÈNCIA SANITÀRIA PROVOCADA PER LA COVID-19". Qui ha de enviar-lo o emplenar-lo? Els que estem a la borsa de Aof o els que ja han treballat altres campanyes? o tots dos?

Aof, Epaf i conductor 2020 fa 6 anys 3 mesos #68051

Bones!
Sóc novatillo amb aixo, a veure si podeu resoldrem un dubte..
D'aquestes plaçes que treuran per ampliar la borsa (conductors, graf, etc) a quines et pots inscriure si mai has fet campanyes?
Mai he fet cap campanyes i tampoc me presentat a cap altre convocatoria d'aquestes, ja que fa poc que he començat a interessar-me per aquest "mundillo" i preparar opos i tal...imagino que deu estar complicat per entrar si no estas a cap borsa...pero que no sigui per demanar😅
Gràcies!

Aof, Epaf i conductor 2020 fa 6 anys 3 mesos #68052

Pel que fa al document de responsabilitat ho pot enviar qui sapigui que té plaça. Sinó ho has de enviar quan et truquin i t'adjudiquin un lloc. Tindràs temps fins al moment de començar a treballar per fer-ho.

Pel que fa a la pregunta del Sergi, tu et pots presentar a totes les borses que hi hagi AMPLIACIÓ. Les de manteniment no perquè ja tenen gent. A les d'ampliació varia els requisits, aquests seran publicats aquest dilluns vinent. Encara que no estiguis dins de cap borsa et pots presentar ja qie, de fet, per això serveix el procediment, per a que en formis part d'una. Simplement t'has de preparar la teoria, presentat, i aconseguir una bona nota.

SORT!

Aof, Epaf i conductor 2020 fa 6 anys 3 mesos #68053

• Holstainh
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 134
  • Gràcies rebudes: 63

jagine va escriure: Pel que fa al document de responsabilitat ho pot enviar qui sapigui que té plaça. Sinó ho has de enviar quan et truquin i t'adjudiquin un lloc. Tindràs temps fins al moment de començar a treballar per fer-ho.

Mentre estiguis dins una borsa, tant si saps que estas en plaça com si no, pots enviar-ho per avançar com diu la diligencia publicada.

"LES PERSONES QUE VULGUIN AVANÇAR LA PRESENTACIÓ DE LA DOCUMENTACIÓ, I PERTANYIN A LES
BORSES DE TREBALL I/O SIGUIN AJUDANTS D’OFICI FORESTAL (AOF) PODRAN TRAMETRE LA DECLARACIÓ
RESPONSABLE DE SALUT I LA CÒPIA DEL CARNET DE CONDUIR AMBDUES CARES (les categories que ho
requereixin) AL CORREU DE CAMPANYA FORESTAL: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la."
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: jagine, Moltor

Aof, Epaf i conductor 2020 fa 6 anys 3 mesos #68054

Dacord, moltes gràcies a tots!

Aof, Epaf i conductor 2020 fa 6 anys 3 mesos #68055

Bones!
Jo també sóc nou amb tot això. Fa poc un amic bomber em va enviar informació sobre l'ampliació de borses, d'AOF, tècnics de ràdio, periodistes, imatge i so... Jo sóc llicenciat en Comunicació Audiovisual i en un principi em vaig interessar pels llocs de treball relacionats amb els meus estudis i experiència laboral, tot i que tinc entès que tot aquest departament està situat a Cerdanyola del Vallès, lluny de casa meva (zona Alt Empordà). Paral-lelament, també m'he interessat pel que fa a AOF, ja que lo de Cerdanyola ho veig complicat pel tema llunyania, COVID...
Repeteixo, sóc nou en tot això i no en tinc massa idea i no estic apuntat a cap borsa. Per aquest motiu he llegit tot aquest fil i m'agradaria consultar-vos algunes coses:
1) Puc apuntar-me a alguna borsa per la campanya 2020? Com ho hauria de fer si és la primera vegada?
2) Val la pena o creieu que hi hauria molta gent davant meu i és impossible entrar a algun parc de la meva zona?
3) El tema Imatge i So és exclusiu de Cerdanyola o també existeix aquest departament a Figueres, per exemple?

Gràcies per llegir-me, perdoneu la xapa!

Aof, Epaf i conductor 2020 fa 6 anys 3 mesos #68056

Hola jsands,

1) Si, et pots apuntar a qualsevol borsa que s'amplï, sempre que compleixis els requisits que et demanen la informació dels quals, en principi, sortiran aquest dilluns. Una vegada fas la solicitud et faran fer certes proves (varien depenent de la borsa a la que optis) i si quedes dins de plaça entraràs a la borsa. Si una borsa té 20 persones hauràs de quedar dels 20 primers. Això no t'asegura treballar aquest any, simplement estàs fent com una cua en la que vas avançant posicions fin que et toca. Per exemple, jo vaig entrar a la borsa d' AOF el 2017 i fins al 2019 no vaig entrar a treballar.

2) Jo crec que val la pena. Si quedes dels primers potser tens opcions de treballar aquest estiu. Tema distància... això ja és una altra cosa. Jo aquest darrer estiu feia 140km cada dia que em tocava treballar. Dependrà de les vacants i la posició en la que quedis. Com més gent al devant teu més dificil escollir.

3) Amb això no et puc ajudar perquè no en tinc ni idea...

Espero que t'hagi aclarit algo!

Salut.

Aof, Epaf i conductor 2020 fa 6 anys 3 mesos #68058

Hola jagine,
gràcies per respondre! Ok, aniré mirant avui si surten aquests requisits i apuntar-me.
Salut!

Temps de càrrega de la pàgina: 0.201 segons
Gràcies a Fòrum Kunena