Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Temps de contractació d'AOF fa 4 anys 7 mesos #70769

• Jordiño
  • Avatar de Jordiño Autor del tema
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 4
  • Gràcies rebudes: 0
Bon dia companys,
M'he apuntat a la nova convocatòria d'Ajudant d'ofici forestal però mirant les bases no he trobat quant de temps dura el contracte en cas d'entrar.
També m'agradaria saber quines funcions tenen exactament, se que ajuden als serveis de prevenció i extinció d'incendis però en què consisteixen aquestes funcions?
Moltes gràcies!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Temps de contractació d'AOF fa 4 anys 7 mesos #70770

Hola.
Els contractes d´AOF solen ser de tres mesos en estiu.
Entre les seues funcions son extincio d´incendi forestal, muntar linies d´aigua, fer linies de defensa fent servir les difernts eines manuals (eines mecaniques NO)
Tindre el camio i materials a punt per si hi ha sortida i els vidres molt nets.

Anim!

Temps de contractació d'AOF fa 4 anys 7 mesos #70771

• Jordiño
  • Avatar de Jordiño Autor del tema
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 4
  • Gràcies rebudes: 0
Hola, moltes gràcies.
D'acord, el tema de les funcions dels AOF ja m'ha quedat més clar. Pel que fa al tema de la durada del contracte fa un temps vaig llegir en una altra pregunta d'aquest fòrum que volien allargar el temps de contractació dels EPAF però no n'he trobat més informació, a més he vist que aquest any han obert la convocatòria pels AOF dos mesos abans que l'any passat, per això tinc dubtes en la durada del contracte.

Temps de contractació d'AOF fa 4 anys 7 mesos #70772

El temps de contracte de AOF sol anar des de mitjans de juny fins a mitjans de setembre. Normalment són 99 dies de contracte.
Tema borsa EPAF si que tenen un contracte més llarg i horaris diferents, crec que arriben a treballar mig any.

Temps de contractació d'AOF fa 4 anys 7 mesos #70773

El contracte son 3 mesos o uns 90 i pico dies pero tambe t'inclouen vacances, uns 6 dies. Depen del parc que tries no fots ni l'ou, a no ser qie vaiguis a un incendi que després semble que haiguis estat en una rave 3 dies seguits perque tornes desfet. Si vas cap a bomber aprendràs coses interessants per l'ofici, sino buscat algun passatemps perque no et deixen tocar ni una motosserra. Bàsicament som els maxaquilles dels incendis però el bon rollo amb els bombers i al parc ho fa ser un treball comodo i divertit. Trrballes 1 dia si 1 dia no aixi que tens temps per altres coses. Espero que et serveixi, en la meva opinió és un bon treball de temporada, lo que al llarg les temporades, si tens motivacions set quede curt. Ànims!

Temps de contractació d'AOF fa 4 anys 6 mesos #70787

Hola! Algú sap quan publiquen les llistes d'admesos i exclosos per la convocatòria de l'ampliació de la borsa de treball d'AOF? Ho estic mirant en aquesta dreça interior.gencat.cat/ca/arees_dactuacio/b...es-de-treball-de-la­ dgpeis/ampliacio-i-manteniment-de-borses-de-treball/ però em dona error tota l'estona...

Gràcies!!

Temps de contractació d'AOF fa 4 anys 6 mesos #70788

Hola.
Provan en aquest enllaç: interior.gencat.cat/ca/arees_dactuacio/b...e-borses-de-treball/
Igual sabem algo de llistes la setmana que bé.
Ànims!!
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: WCK

Temps de contractació d'AOF fa 4 anys 6 mesos #70793

Moltes gràcies! sí, a veure si setmana que ve ens diuen alguna cosa :)
Salut!

Temps de contractació d'AOF fa 4 anys 6 mesos #70826

Però les convocatories d'AOF per a la campanya forestal no surten al març/maig? O eren ampliacions de la borsa de treball? Ho pregunto perque porto esperant aquesta convocatória des de fa un any, i no em puc creure que se m'hagi passat....espero que ampliin la borsa perque sino em tocara esperear-me un altre any...

Temps de contractació d'AOF fa 4 anys 6 mesos #70827

• Holstainh
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 134
  • Gràcies rebudes: 63

niljulià va escriure: Però les convocatories d'AOF per a la campanya forestal no surten al març/maig? O eren ampliacions de la borsa de treball? Ho pregunto perque porto esperant aquesta convocatória des de fa un any, i no em puc creure que se m'hagi passat....espero que ampliin la borsa perque sino em tocara esperear-me un altre any...

Em sap greu dir-te que se t'ha passat.

Temps de contractació d'AOF fa 4 anys 6 mesos #70828

Quina rabia tu...pero sempre han sigut les convocatories f'AOF sobre finals de desembre?

Temps de contractació d'AOF fa 4 anys 6 mesos #70829

niljulià va escriure: Quina rabia tu...pero sempre han sigut les convocatories f'AOF sobre finals de desembre? Vaig estar miramt sobre la campanya passada i sortia q es publicaven 2 mesos abans d la campanya forestal, abril aprox

Temps de contractació d'AOF fa 4 anys 6 mesos #70834

• u1063636
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 141
  • Gràcies rebudes: 67
1 any o 2...et serà més fàcil entrar a bomber

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.202 segons
Gràcies a Fòrum Kunena