Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA: Presentació

Presentació fa 1 mes 2 dies #66372

• aniolg
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 2
  • Gràcies rebudes: 0
Bones a tothom!
Tinc 22 anys i només em queda un any per acabar el grau en enginyeria informàtica. Com que ara ja estic fent pràctiques i tal, vaig veient que passar-me entre 4 i 8 hores davant d'un ordinador no és lo meu... i sempre he tingut les ganes d'intentar d'arribar a ser bomber i dedicar-m'hi perquè crec què és el que realment m'interessa.
Cada vegada tinc més clar que vull fer-ho, però de moment vull acabar la carrera aquest any. La meva intenció és intentar treure'm el carnet C aquest any i de cara a quan acabi la carrera començar a estudiar-me les opos.
Tinc alguns dubtes: vaig molt tard en fer tot això? Tema mèrits, què és el millor que podria fer per aconseguir-ho?

Moltes gràcies per avançat.

Salut!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Les Cookies ens faciliten poder-vos donar un bon servei. Amb l'ús dels nostres serveis acceptes l'ús de les cookies.

Presentació fa 1 mes 2 dies #66373

Jo començaria per treure'm el carnet de conduir camió quan abans millor. A la pròxima oposició encara que no hagis pogut estudiar, presentat. A opositar s'aprèn opositant.
Actic nivell avançat per tu serà senzill, jo seria del primer que faria. Primer hauràs de fer mitja i després avançat. Si estàs al atur es gratuït.
Anglès de tu faria un examen per lliure de Cambridge. Mira pròxima data i fes nivell que et treguis segur. Ja tindràs temps de pujar nivell.
C2 de català per lliure és difícil, hi ha qui se la tret. Desconec el teu nivell, però preu punts es una opció molt interessant. El valencià és un pèl més senzill (no ho regalen) i si t'apuntes al examen de generalitat Valenciana i de Catalunya dupliques opcions.
A part d'això ja pots començar a estudiar i entrenar com no has fet mai. El nivell és altíssim.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Aaron Fisiomber

Presentació fa 1 mes 2 dies #66374

Això que dic és per la Generalitat. Barcelona és molt diferent.

Presentació fa 1 mes 1 dia #66375

• lidia.se
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 10
Tens 22 anys i hi ha gent que oposita amb 40 i més! Per tant, gens tard. A Barcelona diria que el percentatge de gent que entra amb estudis universitaris és del 50% aprox., o sigui que pots comptar que és gent que s'hi va posar amb la teva edat com a mínim.
Tema mèrits, hi ha vàries opcions per aconseguir-ne, però cap és millor o pitjor, dependrà de les teves circumstàncies personals i només pots decidir-ho tu, és una estratègia que t'has de marcar (com tota la opo).
Comença per descarregar-te les bases de les opos de Barcelona i Gene, allà tens els mèrits que puntuen. Decideix si vols optar per preparar-te pels dos cossos o només un, i en funció d'això i de les teves circumstàncies veuràs quina és la manera més òptima per a tu d'aconseguir mèrits.

Sort!

Presentació fa 4 setmanes 2 dies #66376

Aquí una de 38 anys amb càrrega familiar que s' hi acaba de posar i sense intenció de deixar-ho estar! Dieu de platejar-se a quin dels dos cossos opositar...la pregunta és, si em preparo pels de Bcn no em serveix per la gene? (més o menys).
Tema punts i mèrits hi ha alguna manera de saber per on van els tiros en quant quantitat de punts mínims? Vaig perduda com una mala cosa...

Presentació fa 4 setmanes 2 dies #66377

Crissie hauries de revisar les bases tant de Gene com de BCN, hi han temes comuns i d'altres no. Tema punts el mateix, revisa bases i mira si pots rascar algo, i fes números per veure quins son els punts més fàcils d'aconseguir. Les bases son orientatives, cada any canvien algo, pero et pots fer una idea per on van els tiros.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: crissie

Presentació fa 3 setmanes 2 dies #66389

• aniolg
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 2
Moltes gràcies a tots! S'intentarà!!

Presentació fa 3 setmanes 1 dia #66391

Primer de tot, ànims a tots els que us hi poseu en aquest mundillo bomberil!
Porto des del 2015 opositant ( vaig començar amb 24 anys), i ara amb casi 28 puc dir casi segur que entraré a la 81/19.
Què faria si ara comencés de nou a través de l'experiència que tinc?
1) mèrits: carnet de trailer, idiomes i c2 de català.
2) Psicotècnics. Penseu que és la primera prova i la que deixa més gent en fora de joc. PROVA CLAU!
3) Primer objectiu: conec molt poques persones que a la primera hagi passat l'oposició. Crec que un molt bon objectiu per començar és arribar a físiques. A part, que l'experiència de fisíques és un punt a favor per les següents opos.
4) Més que estudiar, s'ha de llegir molt i entendre conecptes claus! A la meva primera opo, em vaig trobar que les preguntes que sabia les sabia molt bé, però les que no sabia, no sabia res. Lo millor és tocar molt de camp i d'aquesta manera poder eliminar respostes. Poder eliminar 2 respostes a l'examen, dona molt d'aire! ( aquest consell és molt personal, entenc que algu no hi estigui d'acord)
5) Temari: quants més llibres millor! T'assegures que no hi ha cap opositor amb més material que tu. O com a mínim, poc més!
6) Físiques. Primer dominar les proves d'apte/no apte o les que creguis que et poden deixar fora. Al final, lo important és anar passant proves fins al final.

Això és tot! MOLTA SORT A TOTHOM!

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.128 segons
Gràcies a Fòrum Kunena

Les Cookies ens faciliten poder-vos donar un bon servei. Amb l'ús dels nostres serveis acceptes l'ús de les cookies.
Més informació. Ok