Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

opositar, un luxe fa 18 anys 2 mesos #10462

• firedepartment
  • Avatar de firedepartment Autor del tema
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 425
  • Gràcies rebudes: 1
jo que porto la desgracia d'anar d'arrera d'una plaça de bomber mes de 5 anys, he vist com hem passat de juntar-nos un grup de joves per preparar junts la oposicio en un gimnas o ens buscabem la vida, a montar-se veritables empreses i negocis al voltant dels opositors, on la bona preparacio va en funcio del teu nivell adquisitori, preparacio fisica, temari, psicotecnic, psicolegs, camions.....tot a un preu desorbitat.
No vull criticar a ningu, perque es totalment lliure pagar per preparar-se, jo l'unic que penso a vegades, es que estaria be que deixesin de treure plaçes un parell o tres d'anys perque tot aquesta metropolis s'enfonses, seria com un sunami que ho netejes tot, aixi potser rebaixarien a la meitat tots els seus preus per manca de personal, tot i aixi seria car.
El tema ha estat tancat.

opositar, un luxe fa 18 anys 2 mesos #10468

tens tota la rao noi, a mi per poc no m'enreden una academia de bcn que t'ho prometen tot i no tenen ni ---- idea. Suposo k no es la millor manera de preparar-se però jo he optat per anar pel meu compte m'ho preparo tot sol sense rallar-me amb totes les histories que et poden explicar, hi ha molta llengua "suelta". Si ho aconseguim...doncs de conya sino...a ser feliços igualment que en aquesta vida ningu ha nascut per ser bomber!!!!!!! (m'acollones una mica quan dius que portes 5 anys currant per una plaça firedepartment!!!)
El tema ha estat tancat.

opositar, un luxe fa 18 anys 2 mesos #10469

firedepartment ,todos sabemos lo que cuesta una oposicion, pero en tu caso que llevas 5 años opositando , no te as planteado que quizas algo no estas haciendo bien , pues personalmente creo que si tengo que pagar un gimnasio , una academia y unas clases de camion y todo ello me hace que pueda entrar en 2años , me daria por satisfecho , y por supuesto me saldria mucho mas economico que a ti, siempre que te metes en temas de gimnasios , academias , etc , es para criticar, pues te dire que solo por satisfacer tu tonteria , nunca tienes que desear que dejen de hacer 2 oposiciones , porque eso no solo perjudicaria a los que tu odias , sobretodo nos perjudicaria a todos los que estamos trabajando mucho para conseguir lo que realmente deseamos ,si
tienes vocacion de politico, metete en politica , pero sinceramente , despues de 5 años no eres el que mas puedas opinar de como se an de hacer las cosas, puede que parezca que es algo personal, pero te aseguro que no lo es ,simplemente me jode mucho que jente veterana como tu , justifique sus dificultades criticando a los demas..espero que entres pronto ysobretodo, vive y deja vivir.........
El tema ha estat tancat.

opositar, un luxe fa 18 anys 2 mesos #10470

joer Mack, crec que has estat una mica borde amb firedepartment. Crec q ell es queixa del monopoli q hi ha montat i que et cobrin 120euros al mes per entrenar amb 50 persones més (o sigui, q el principi d'individualització de l'entrenament se'l passen pel forro). No critica que la gent com tu o jo anem a un lloc a preparar-nos, sino que els preus són exagerats.

Cadascú és lliure d'anar on vol i/o on pot. POtser tu ets dels que té la sort de poder viure sense treballar i només opositar. Si és així, doncs tens sort. Els que no poden, segurament el firedepartment, doncs porten vàries oposicions, ja perquè no són "nens de papà" o no tenen sort.

No vagis de que no vols criticar quan l'has "rajat" a saco. No siguis hipòcrita
El tema ha estat tancat.

opositar, un luxe fa 18 anys 2 mesos #10471

franciscu , supongo que tu tendras amigos con todo tipo de situaciones, unos que trabajan todo el año , otros algunos meses y otros que pueden cojer el paro un año para prepararse lo mejor posible la oposicion, y la situacion que tengamos cada uno no es motivo para clasificar a nadie de que lo tiene facil porque es hijo de papa , conozco bastante jente que esta opositando y cada uno de ellos con sus situaciones personales , pues te aseguro que compañeros con dificultades de horario libre , porque tienen que pagar hipotecas etc , an entrado , y en esta opo entrara mas de uno , porque el poco tiempo que tienen lo utilizan bien y al maximo, referente a los precios exajerados , ojala todo fuese mas asequible , pero estas opos estan montadas donde estas arriba o te quedas fuera , todos nos tenemos que gastar un paston en los carnets , y si no los tenemos es casi imposible entrar, pero eso solo es culpa de la administracion , . yo pago 120e donde entreno , pero mi lectura al respecto es que entreno aprox, 15 horas semanales y el resultado positivo, e pagado 45 y 60 en otros centros, pero si estoy aqui es por algo ,lo justo de prepararte una opo es hacerlo como quieras y con quien quieras y si no lo puedo hacer mejor o simplemente no quiero hacerlo , que sea nuestro problema nunca de los demas ,
El tema ha estat tancat.

opositar, un luxe fa 18 anys 2 mesos #10472

mack en sembla que estas equivocat, una oposicio no son matematiques, si es veritat que el 80% depen de lo preparat que vagis, si has entrenat, estudiat...pero l'altre 20% es sort ja se que sembla una mica fort pero pots anar molt preparat i quedarte fora per tonterias, caure a l'equilibri dos cops, trepitjar un cono, que et fotin fora a l'entrevista, tenir un mal dia a les fisiques o al teoric. hi han coses que no estan a les nostres mans i que ens poden afectar per positiu o per negatiu, digeu-li sort o com vulgueu, pero la teoria akesta que si pago 120 euros de gimnas i estudio molt en dos anys entro no la trobo molt real. espero que no et passi peri si en 3 anys no entres i en portes 5 opositant t'hauras d'enpasar les paraules que has dit.
en conclusió hi ha molts factors que afectes a que passis una oposicio, per sort el 80% depenent de nosaltres pero l'altre 20 estem deixats de la ma de deu( no soc creien es una expressió)
aixi que respecte mes las situacions dels demes perque es possible que t'enduguis un desengany i una frustracio a la teva vida i no haura sigut culpa teva
El tema ha estat tancat.

opositar, un luxe fa 18 anys 2 mesos #10473

Joer Mack, lo tuyo ya es un poquito fuerte. Me he permitido el lujo de hechar un vistazo a tus comentarios en otros hilos, y joer, vas de crítica en crítica como un campeón. Veo que se te da bastante bien el sacar fuera de contexto las palabras de otros compañeros. En su día ya tuve un rifirafe contigo por otro tema, y veo que sigues en tus trece.

Con esto no te quiero decir que no des tu opinión, pero tio, al menos ten un poquito de tacto al expresarla, y no te lances al cuello de la manera que lo haces al primero que expresa una idea en el foro, y sobretodo con el tema de las academias, que veo que es tu punto debil.

No te lo tomes como algo personal, pero para mi te fallan las formas, hay maneras y maneras de decir las cosas.

Y respecto al tema principal de este hilo, estoy con los compañeros, una academia te puede ayudar en tus inicios, pero no hacen milagros. Y despues de 5 años tampoco creo que te vayan a enseñar nada nuevo respecto a esta oposición. Además como han comentado hay muchos otros factores que influyen y que te pueden dejar fuera. Me imagino que habrá mucha gente que lleva unos cuantos años en academias y siguen sin entrar en el cuerpo, así que coméntales a ellos que pagar 120 euros te asegura pasar la oposición, a ver que te dicen ;) .

Un saludo.
El tema ha estat tancat.

opositar, un luxe fa 18 anys 2 mesos #10474

chaito. en ningun momento me creo que si estas en una academia puedas entrar mas que otro que no lo este,simplemente mi comentario es para los que critican algo tan esencial como la libertad de hacerlo como quieras y donde quieras , si e comentado algo fuera de lugar no a sido mi intencion y le pido disculpas .. suerte a todos ....
El tema ha estat tancat.

opositar, un luxe fa 18 anys 2 mesos #10477

• futurbomber
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 140
  • Gràcies rebudes: 0
si Mack si, que la has cagado. Tu continua en Hospitalet Nord, que te tienen bien comida la cabeza

sort a qui treballa i té dificultats! ens hauríen de puntuar més!!!
El tema ha estat tancat.

opositar, un luxe fa 18 anys 2 mesos #10478

ei futurbomber, jo treballo de 8 a 15:00 i m'estava plantejant d'apuntar-me al Llorenç, pel que he entes no ets gaire partidari d'aquest gimnas no?? em podries aconsellar?? es que abans de pagar vull tenir les coses clares, a mes visc a 40 km i m'hauria de desplaçar. Res, agrair que sempre hi hagi gent apunt per contestar i ajudar, gracies
El tema ha estat tancat.

opositar, un luxe fa 18 anys 2 mesos #10479

• firedepartment
  • Avatar de firedepartment Autor del tema
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 425
  • Gràcies rebudes: 1
mack, ja he dit al principi que cadascu te el dret de pagar per entrenar i no volia crear polemica amb els opositors, no ho has pillat, espero que llegueixis millor les preguntes del teoric perque si no et liaras.
Precisament a on entrenes s'estan recollint signatures per el limit d'edat, jo tambe he conegut al company d'hospitalet nord que estaba molt preparat i s'ha quedat fora, era company teu i portaba molts anys, vols dir que estaba fent les coses malament?? saps cuanta gent del llorenç va per el seu terçer, quart any?? no tens ni idea del que parles,ojala no et passi a tu "crack", pero a vegades no es pot evitar, i els anys passen molt rapid.
El tema ha estat tancat.

opositar, un luxe fa 18 anys 2 mesos #10480

futurbomber,antes e pedido disculpas , sobretodo por las formas , pero tambien e dicho que la mayor suerte que tenemos todos es escojer como y con quien queremos prepararnos las opos, te agradezco tu interes de que no me coman la cabeza,pero preocupate por tus preblemas y deja que cada uno de nosotros solucionemos los nuestros ,por mi el tema esta finiquitado,repito , suerte a todos.........
El tema ha estat tancat.
  • Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.183 segons
Gràcies a Fòrum Kunena