Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

perque es bloqueja el tema???????? fa 18 anys 2 mesos #10486

• k3
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 103
  • Gràcies rebudes: 0
una pregunta inocent: perque no es pot escriure al tema de opsitar es un luxe i el del sou.
que s'han ferit sensibilitats o no interesa parlar del tema???
una explicació...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

perque es bloqueja el tema???????? fa 18 anys 2 mesos #10488

Cullons, ara ho he vist. Doncs si noi, sembla que algu que treu suc del tema li has tocat els nassos. Bastant trist que no es pugui opinar lliurement, sempre que es faci amb respecte.. :roll:

perque es bloqueja el tema???????? fa 18 anys 2 mesos #10492

Home, hi ha academies que paguen per fer publicitat en aquesta web.
Aixi que trobo que el tema no els interessa molt... xD

SALUT!

perque es bloqueja el tema???????? fa 18 anys 2 mesos #10503

• firedepartment
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 425
  • Gràcies rebudes: 1
alca88 ara o has dit! sembla mentida, pero hi han temes que no es poden tocar per diversos interessos.

NOTA de BOMBERS.ES:Si no s'hagués faltat al respecte a la gent, no l'hauriem tancat. Es pot tocar qualsevol tema, però s'ha de fer amb respecte.

perque es bloqueja el tema???????? fa 18 anys 2 mesos #10525

• di2007vad
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 777
  • Gràcies rebudes: 1
No es que no les interese, o si...
Yo acabo de leer todo lo comentado en ese tema y la peña va al cuello unos contra otros...
Lo que pasa es que hay gente que antes de clicar en trametre missatge deberia leer su mensajito, puede resultar ofensivo y encima da pie a que la gente salte a defender a otros calentando mas el ambiente..no se.. creo que la mayoria es bastante adulta para saber llevar estas cosas..( y no me refiero a ese tema solamente)
Aissshhhh!!!!!

En estos tiempos de crisis...........

perque es bloqueja el tema???????? fa 18 anys 2 mesos #10566

M'agradaria fer-te una pregunta firedpartment; A tot arreu i en qualsevol ambit laboral la gent que possibilitats economiques te acces a una formacio mes complerta i eficaç. Perque una oposicio per bomber ha de ser la exepcio? Que pasa? que porque ens preparem per bombers no podem ni parlar del sou ni conviure amb academies, llocs de entreno etc. que cobren?
Gent que guanya diners formant gent hiha i haura sempre i a tot arreu.
Despres que tu valoris si son bons o no es una questio personal, o creus que la gent es tonta i que tothom es deixa una pasta per algo que podria fer sol i sense ajut?Jo no vaig a cap academia t'ho pots creure o no, es igual, pero em fot una mica el rollo aquest de dir que no surtin plaçes per que no hagi gent que prepari.
O es que volem gent que et prepari gratis per VOCACIO?

perque es bloqueja el tema???????? fa 18 anys 2 mesos #10580

- Si no t'agraden les academies no t'apuntis.
- Si creus que les academies no serveixen per res, de que et queixes ? Teoricament els que entrenen en academies seran pitjors que tu, no ?
- Si creus que les academies roben diners s'aprofiten de la gent. Ja has dit la teva opinio i qui vulgui la escoltara.
- Reconeguem tots els nostres errors, jo enlloc d'estar escribint en un foro hauria d'estar estudiant, aixi que marxo a estudiar, que sino despres hem posare a criticar les preguntes del examen perque m'han suspes.

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.224 segons
Gràcies a Fòrum Kunena