Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

MERITS?? fa 18 anys 2 mesos #10631

• rob
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Missatges: 166
  • Gràcies rebudes: 0
Ei... Ara fa un rato m'he posat a llegir les bases de la convocatoria de bcn i no he vist en lloc que parli de mèrits. ni per carnets, ni per campanyes, ni per voluntari...

Ara em direu que baixo de l'hort... però... no hi ha merits o ke?! tot va amb la nota de la opo?

també existeix la possibilitat que m'ho hagi saltat inconscientment... però jo diria que no.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

MERITS?? fa 18 anys 2 mesos #10632

• jordy_sowter
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 101
Exacte a barna no hi ha mèrits.

MERITS?? fa 18 anys 2 mesos #10634

• turuflauers
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 558
Ja deixo clar que és la meva opinió, eh... Però, exactament:
Afortunadament, no hi ha mèrits. Tothom surt des de la mateixa posició, sense avantatges ni de diners (carnets) ni de temps (campanyes forestals o voluntaris).
Vinga, salut i sort a tothom.

MERITS?? fa 18 anys 2 mesos #10657

• rob
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Missatges: 166
Si si... jo també ho vaig trobar força bé.
Després pensant-hi vaig veure que potser no m'afavoreix gaire, ja que les físiques no son el meu fort i sempre que tinguis prou paciencia pots acumular un munt de mèrits.
Però la primera impressió que vaig tenir, és que era prou just.

MERITS?? fa 18 anys 2 mesos #10667

Doncs sí, això dels mèrits a Gene hauria d'estar millor regulat. Penso que el que podrien fer és que la meitat de les places convocades fossin per oposició estrictament. De manera que els 50 millors, amb mèrits o sense tinguéssin plaça, i potser la resta de les places amb comptabilitat de mèrits. Però què hi farem. Estic d'acord, carnets=diners (no li veig el mèrit enlloc) i campanyes= temps o altres circumstàncies que t'ho permetin fer. Si ja tens un bon curro o et veus obligat a treballar (res d'estar a l'atur donat que obligacions com ara hipoteques, dona, fills per a qui en tingui...no et permeten estar a l'atur) no pots anar fent campanyes d'estiuet com qui té una feineta d'estiu per treure's uns calers. Però clar, la Gene obté un bon rendiment amb això dels forestals i per això els recompensa amb punts. El que sí que penso que podria ser just és que hi hagués unes quantes vies alternatives per aconseguir mèrits, és a dir, quelcom que poguessis fer al llarg de l'any dins voluntariats o altres accions meritòries. Pel que he pogut saber fins i tot l'assumpte de ficar-se a forestal està una mica xungo...jo no m'hi he presentat, no puc deixar la meva actual feina perquè tinc obligacions serioses .Bueno, al cap i a la fi les opos són com són...apa adéu

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.116 segons
Gràcies a Fòrum Kunena