A ver, tengo un problemilla... Me compre el libro del temario de Bmb Bcn de Adams justo antes de que saliera la presente convocatoria. Con lo cual, mi problema es, que por unos pocos dias me compre el libro sin los temas nuevos que han salido para este año! Y me preguntaba que si alguien podria decirme si puedo sacar de algun sitio los temas nuevos, o si alguien podria pasarmelos! La verdad es que es una putada tener que gastarse mas de 50 euros otra vez para cuatro paginas nuevas...
Vols dir que el temari és gaire diferent? Em sembla que en el llibre que deus tenir, surt tot el temari actual, inclosa història de barcelona. Potser el tema de construcció encara parla de la NBE-CPI96, però això ho arregles fent una mica el pipa per internet i google
El temari es practicament igual, pero hi ha un tema nou que no surt al meu llibre, crec que es el nou tema 13, de instal·lacions de subministrament energetic. Aquest tema jo no el tinc i es el que necessito.
bona tarda companys, hi ha una pagina q es diu"aptb", en la zona de descarregues hi ha força informacio de la bona, crec q trovareu alguna cosa sobre aquet tema.